Teraz jest Pt 29 mar, 2024 16:55


jak rozłożyć namiot

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

jak rozłożyć namiot

PostPn 13 lut, 2012 19:30

Witam. Chcę zrobić misję, w której, gdy wybiorę komendę to pojawia się namiot.

Ale nie wiem jakiej komendy użyć.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPn 13 lut, 2012 19:57

Poczytaj sobie o komendach createvehicle, createunit do "stworzenia" namiotu- będziesz potrzebował jego classnemes (tutaj znajdziesz nazwy wszystkiego Armatechsquad.com i wybierz arma 2 class's). I jeszcze o addaction bo pewnie tak będziesz chciał zrobić żeby ten namiot się pojawił.
Ostatnio edytowano Pn 13 lut, 2012 20:08 przez tom3kb, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 13 lut, 2012 20:06

Lub inny, prostszy sposób. Teleportując obecny już na mapie namiot. Jak to zrobić dowiesz w naszym poradniku "Podstawowe komendy".
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

PostPn 13 lut, 2012 20:36

a jakiej komendy użyć jeśli chce aby namiot pojawił się po np.10 sekundach
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPn 13 lut, 2012 20:40

W wyzwalaczu masz coś takiego jak czas min śred i maks wpisz wszędzie 10. Albo w skrypcie zrób opóźnienie 10 sekundowe zanim się pojawi. To już tylko od ciebie zależy jak to zrobisz, zależy co tam wykombinowałeś z tym namiotem, sposobów jest kilka :)
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

PostPn 13 lut, 2012 20:49

a jaka jest komenda na opóźnienie ?
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPn 13 lut, 2012 20:56

Nie wiem jak tam zrobiłeś z tym namiotem, jak wrzucasz go na mapę za pomocą skryptu czy teleportujesz gotowy to przed komendą daj np:
~10
albo wstaw np:
titletext ["","plain down", 1]
~10
i po tym dopiero "stwórz" namiot. W tamtym ["","plain down", 1] w cudzysłowie możesz sobie napisać np Rozbijamy namiot czy coś. ;)
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

PostPn 13 lut, 2012 21:03

O... udało się... jeszcze tylko jedno pytanie

Co zrobić aby wyświetlił mi się "pasek postępu"
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPn 13 lut, 2012 21:12

O co chodzi z tym "paskiem postępu" ? Że za ile czasu się zrobi czy co ?
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

PostPn 13 lut, 2012 21:14

ile czasu zostało
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPn 13 lut, 2012 21:21

Można np tak zamiast tego pierwszego opóźnienia trwającego 10 sek wstawić 10 napisów po 1 sekundzie:
titletext ["10","plain down", 1]
~1
titletext ["9","plain down", 1]
~1
titletext ["8","plain down", 1]
~1
i tak do zera

albo
hint "10"
~1
hint "9"
~1
itd
i tak samo do zera, są też różne skrypty z odliczaniem jakieś timer-y itp
Albo pisać zamiast tych sekund np: 10%, 20% do 100%
Ostatnio edytowano Pn 13 lut, 2012 21:25 przez tom3kb, łącznie edytowano 1 raz
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

PostPn 13 lut, 2012 21:24

aha... dobra nie będę się z tym bawić.

Teraz jeszcze tylko potrzebuje skryptu na zombie :D

Jeśli ktoś taki ma albo zna to mógłby dać linka i od razu napisać jak się go używa.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPn 13 lut, 2012 21:28

Na armaholicu masz zombie mod Undead mod v0.84 tu jednostki chodzą i wyglądają jak zombie, jest też sporo misji coop i parę sp/coop z skryptami symulującymi zombie ale jednostki wyglądają jak normalni cywile tylko mają twarze z kamuflażem. Wpisz w googla arma2 zombie mission albo podobnie to ci parę wyskoczy, np: Chernarus appocalipse part 1,2,3 i inne. Są 2 kampanie zombie Operation Umbrella, i Biohazard-moja ;) na pewno coś znajdziesz najwięcej na armaholicu. Poszukaj zombie script czy coś podobnego. To już musisz sobie wybrać czy ci bardziej pasuje zombie z moda czy te skryptowe.
Ostatnio edytowano Pn 13 lut, 2012 21:46 przez tom3kb, łącznie edytowano 1 raz
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

PostPn 13 lut, 2012 21:34

Undead Moda miałem ale chce aby zombie respawnowały się losowo na całej mapie. A jeśli takiego skryptu nie znacie. To jaka jest komenda aby sama godzina była przyśpieszona 4 razy.

setacctime X - Ta komenda przyśpiesza całą grę. :D
Ostatnio edytowano Pn 13 lut, 2012 21:48 przez marcys3, łącznie edytowano 1 raz
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

PostPn 13 lut, 2012 21:37

O to jak zrobiłeś kampanie z zombie to na pewno znasz skrypty.
Następna strona

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron