Witam próbuje stworzyć własną misje wiec
mam 2 zadania lecz gdy zrobie pierwsze to drugie w ogóle mi sie nie wyswietla. Jak zrobic by drugie zadanie mi się wyswietło??
oto briefing.sqf
player createDiaryRecord ["Diary", ["Odprawa", "ble ble ble"]];
tskobj_1 = player createSimpleTask["Zabij Zwiadowce"];
tskobj_1 setSimpleDescription ["Zabij Zwiadowce żeby zakończyć zadanie."];
tskobj_1 settaskstate "Created";
player createDiaryRecord ["Diary1212", ["Odprawa121", "ble ble ble"]];
tskobj_2 = player createSimpleTask["Wyeliminuj Straznikow"];
tskobj_2 setSimpleDescription ["Zabij dwoch straznikow by zakonczyc zadanie."];
tskobj_2 settaskstate "Created";
description.ext
// Mission Header
class Header
{
gameType = Coop;
};
onLoadMission = "EAGLE EYE";
OnLoadMissionTime = FALSE;
init.sqf
//begin init.sqf
//Add briefing
execVM "briefing.sqf";
if(true) exitWitch[];
a to wyciągi z gry
po zabiciu pierwszego straznika komunikat:
http://zapodaj.net/8e0db11ceefda.png.html
komunikat o wykonaniu misji "zadanie wykonane"i powinno zacząc sie drugie zadanie ale ... lipa
http://zapodaj.net/ce923f2d3fbd9.png.html
to juz druga misja
http://zapodaj.net/1de62a8b285e6.png.html
co ciekawe nie pokazuje jej ale jak sie zabije tego kolesia to zadanie wykonane
i zakoncznie
http://zapodaj.net/3cf6330b9eb77.png.html
Proszę o pomoc
mam 2 zadania lecz gdy zrobie pierwsze to drugie w ogóle mi sie nie wyswietla. Jak zrobic by drugie zadanie mi się wyswietło??
oto briefing.sqf
player createDiaryRecord ["Diary", ["Odprawa", "ble ble ble"]];
tskobj_1 = player createSimpleTask["Zabij Zwiadowce"];
tskobj_1 setSimpleDescription ["Zabij Zwiadowce żeby zakończyć zadanie."];
tskobj_1 settaskstate "Created";
player createDiaryRecord ["Diary1212", ["Odprawa121", "ble ble ble"]];
tskobj_2 = player createSimpleTask["Wyeliminuj Straznikow"];
tskobj_2 setSimpleDescription ["Zabij dwoch straznikow by zakonczyc zadanie."];
tskobj_2 settaskstate "Created";
description.ext
// Mission Header
class Header
{
gameType = Coop;
};
onLoadMission = "EAGLE EYE";
OnLoadMissionTime = FALSE;
init.sqf
//begin init.sqf
//Add briefing
execVM "briefing.sqf";
if(true) exitWitch[];
a to wyciągi z gry
po zabiciu pierwszego straznika komunikat:
http://zapodaj.net/8e0db11ceefda.png.html
komunikat o wykonaniu misji "zadanie wykonane"i powinno zacząc sie drugie zadanie ale ... lipa
http://zapodaj.net/ce923f2d3fbd9.png.html
to juz druga misja
http://zapodaj.net/1de62a8b285e6.png.html
co ciekawe nie pokazuje jej ale jak sie zabije tego kolesia to zadanie wykonane
i zakoncznie
http://zapodaj.net/3cf6330b9eb77.png.html
Proszę o pomoc