Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 20:34


Przyśpieszenie czasu

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Teddi

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): So 23 cze, 2012 11:25

Przyśpieszenie czasu

PostSo 23 cze, 2012 16:07

Witajcie, na wstępie chcę zaznaczyć, że jestem kompletnym amatorem w te klocki więc wasze rozwiązania piszcie najłatwiej jak to tylko możliwe.

Mianowicie chodzi tu o przyśpieszenie czasu w danej misji (W tym wypadku jest to misja pod mod DayZ). Chcę by np. 2 godziny w grze, trwały 5 minut czasu realnego. Proszę o dokładną instrukcje co gdzie jak wrzucić itd. Z góry dziękuje.
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostSo 23 cze, 2012 16:17

komenda skiptime
Offline

Teddi

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): So 23 cze, 2012 11:25

PostSo 23 cze, 2012 16:19

Tak czytałem o tym, tylko proszę o pomoc jak to zamontować. Gdzie wrzucić ten cały init.sqf itd. Jak już wspomniałem jestem zielony i proszę o dokładny opis co i jak.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostSo 23 cze, 2012 17:28

Jak jesteś zielony to zajrzyj do poradników odnośnie tworzenia/mechaniki misji, briefingów, init.sqf itp tu na forum czy na stronie.
Nikt ci od podstaw nie napisze co jak bo to za długo by trwało. :)
W skrócie init.sqf wrzucasz do folderu misji, a skiptime np:do jakiegoś wyzwalacza albo skryptu.
Offline

Teddi

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): So 23 cze, 2012 11:25

PostSo 23 cze, 2012 17:31

Szukałem różnego typu poradników jak już napisałeś. Ale wszędzie jest od momentu init.sqf, a nie wiem gdzie to wrzucić.
Do folderu misji to znaczy w folderze MPMissions?
Co ma zawierać ten init.sqf i skiptime.sqf ?

@Edit:
Otworzyłem misje w PboView i znalazłem tam pliczek time.sqf.
Zawiera to:
Kod: Zaznacz cały
//control time compression here
// X is hours in whole day-night 2.4 / X - 0.1 * 0.000027
while {true} do {skiptime 0.000026; sleep 0.1};

Co tu zmienić by dzień i noc trwał łącznie godzinę?
Próbuje to wyliczyć ale wychodzą mi jakieś kosmiczne wyniki.
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

PostSo 23 cze, 2012 17:58

Poeksperymentuj, na czuja trzeba to załatwić, jeśli nie chce Ci się liczyć. Zmieniaj wartość skiptime i sprawdzaj.
Offline

Teddi

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): So 23 cze, 2012 11:25

PostSo 23 cze, 2012 18:13

Wiem mniej więcej o co w tym chodzi, ale jeśli ktoś byłby tak miły i spróbował wyliczyć to aby dzień z nocą trwały godzinę. To proszę o napisanie wyniku tutaj. Z Góry dziękuje ;)

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron