Teraz jest Cz 28 mar, 2024 21:30


Wychylenie załogi pojazdów

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

damian508

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 440
  • Dołączył(a): Pt 06 sie, 2010 15:03

Wychylenie załogi pojazdów

PostN 09 cze, 2013 17:41

Mam problem z wychylającą się załogą czołgów itp. Musze ustawić im zachowanie "beztroskie" dzięki temu AI jeździ ładnie po drogach mimo latających samolotów wroga nad nimi, powoduje to jednak wychylenie się załóg przez co nie mogą strzelać do wroga w czasie jazdy. Jak schować ich pod pancerz bez zmiany "zachowania" lub inny sposób aby AI jeździły po drogach?
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: Wychylenie załogi pojazdów

PostN 09 cze, 2013 18:34

Zachowanie 'bezpiecznie'. Jeżdżą tak samo, jak na 'beztroskim', ale przy kontakcie z wrogiem przechodzą w zachowanie 'bojowo'.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Wychylenie załogi pojazdów

PostN 09 cze, 2013 18:46

Ale Damian chce, żeby schowali dupy do środka.

Poszukaj "action" i akcji do tego, a'la "turn in" czy coś takiego. Jest lista możliwych do wykonania akcji na BI wiki.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

damian508

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 440
  • Dołączył(a): Pt 06 sie, 2010 15:03

Re: Wychylenie załogi pojazdów

PostN 09 cze, 2013 19:12

Tak mają się schować. Próbowałem chowają się na ułamek sekundy potem z powrotem wyłażą.
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Wychylenie załogi pojazdów

PostN 09 cze, 2013 19:23

Sytuacja jak ze światłami w pojazdach - nic z tym nie zrobisz. Zapętlenie akcji bedzie powodowalo, że załoga co chwilę będzie chowała głowy i wystawiała.
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: Wychylenie załogi pojazdów

PostN 09 cze, 2013 22:12

if ( [pojazd] call ACE_fnc_isVehTurnedOut ) then {
pojazd action ["TurnIn", pojazd];
};

Oczywiście, jeśli mówimy o misji z włączonym ACE. Zrobić pętelkę i niech sobie leci.
Offline

damian508

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 440
  • Dołączył(a): Pt 06 sie, 2010 15:03

Re: Wychylenie załogi pojazdów

PostN 09 cze, 2013 23:03

Niestety nie działa, najwidoczniej muszę z czegoś zrezygnować albo wróg strzela albo ładnie jeździ.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron