Teraz jest Pt 29 mar, 2024 00:17


Pliki "audio" zamiast "ogg"

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

Pliki "audio" zamiast "ogg"

PostN 27 wrz, 2009 22:17

Witam, mam następujący problem, zauważyłem, że pliki ogg na moim kompie są wykrywane jako audio co powoduje, że ArmA2 nie czyta ich i gdy robię speecha do mojej nowej misji to po prostu nie ma dźwięku bo nie wykrywa pliku OGG. Co jest i jak temu zapobiec :?:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostN 27 wrz, 2009 23:10

jeśli próbujesz uruchomić przez plik typu BIKB to też mam ten problem, natomiast uruchomienie przez Description dźwięki działają normalnie :co: w pliku BIKB jest tak:
Kod: Zaznacz cały
class Sentences
{

   class call_from_fob_M_0
   {
      text = "$STR_call_from_fob_M_0";
      speech[] = {"\ca\dubbing\c4_bitterchill\Call_from_FOB\call_from_fob_M_0.ogg"};
      class Arguments {};
      
   };

a jak daje tak
Kod: Zaznacz cały
class Sentences
{
   class moja nazwa
   {
      text = "jakaś tam rozmowa";
      speech[] = {"\sounds\moja nazwa dzwięku.ogg"};
      class Arguments {};
      
   };

to dzwięk nie chce się odtworzyć pomimo, że napisy rozmowy się uruchamiają. oczywiście plik z ogg mam w folderze sounds :neutral: :co:
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostPn 28 wrz, 2009 06:52

No ja uruchamiam przez description i nie chcą działać dźwięki, napisy są, ale dźwięków nie ma. Natomiast o BIKB nie słyszałem więc też nie próbowałem.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostPn 28 wrz, 2009 08:44

jeśli dźwięki masz w katalogu sounds to pamiętaj aby w description bylo zapisane tak.
Kod: Zaznacz cały
class 1
   {
               
      name = "1";
      sound[] = {"\sounds\1.ogg", db+10, 1.0};
      titles[] = {};


chodzi dokładnie o \sounds\nazwa.ogg w Arma 1 nie trzeba było wystarczyło bez \sounds\
Miałem właśnie ten sam problem. A plik BIKB to coś w rodzaju description odpowiedzialny za dźwięk z tekstem rozmowy.Występuje tylko w Arma 2, ale jak tego prawidłowo użyć aby działało to :co: :co:
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostPn 28 wrz, 2009 15:07

O kurde, to nie wina tych audio, tylko wina tego, że folder, którym są dźwięki nazywa się Sound, a nie Sounds. Temat wyczerpany, Artek + bo dzięki Twojemu postowi skapowałem się.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 28 wrz, 2009 15:40

Temat bardziej pasuje do działu ArmA 2 Edytor, dlatego też zostaje do niego przeniesiony.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron