Teraz jest Pn 07 lip, 2025 06:12


ACE.2 - temat moda

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

meweq

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2010 21:07

PostPn 27 gru, 2010 18:25

Witam, mam problem.
Mam ACE 1.7 tylko do OA.
Wszystko ładnie ściągnięte mam z Six Uptadera. Teoretycznie wszystko działa, tylko brakuje tekstur, i nowych jednostek (chyba powinny być jakieś nowe). Włączam interfejs Sixa, i mam tam napisane, że moja obecna wersja @ACEX to 0, a ostatania wydana to 299. @ACEX jest zaznaczony jako "to be checked". Włączam "instal or uptade" i coś się tam dzieje... Ale wersja dalej jest 0 i wszystko jak wcześniej. :co:

Za to @ACEX RU i @ACEX Navy są zaznaczone jako "disabled", a chcę je ściągnąć. Jak?

pozdro
http://picasaweb.google.com/lh/photo/g0 ... directlink
METAL UP YOUR ASS!
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 27 gru, 2010 18:40

Witamy na forum :)

@ACEX_RU i @ACEX_USNavy to dodatki dla Combined Ops (Podstawowa ArmA 2 i Arrowhead), Ty masz tylko OA więc tych dodatków Ci nie ściągnie. Co do @ACEX - próbuj nawet kilkakrotnie, spróbuj też wybrać serwer (obojętnie jaki - do skutku aż ściągnie).
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

meweq

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2010 21:07

PostPn 27 gru, 2010 19:42

Dzięki wielkie.
To pomoże na tekstury i wszystko np. jakieś brakujące pierdółki?
METAL UP YOUR ASS!
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 27 gru, 2010 19:50

Powinno.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

meweq

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2010 21:07

PostPn 27 gru, 2010 20:08

A jeśli nie jestem cierpliwy, czy mogę ściągnąć @ACEX samemu i go rozpakować do odpowiedniego folderu?
METAL UP YOUR ASS!
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 27 gru, 2010 20:15

Możesz :) Ale nie będziesz mógł potem dokonać updatu do nowszej wersji za pomocą Six-Updatera.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

meweq

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2010 21:07

PostPn 27 gru, 2010 20:21

Ponieważ?
METAL UP YOUR ASS!
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 27 gru, 2010 20:23

Six-updater wyodrębnia pliki źródłowe w jakiś tam swój sposób i bazując na nich dokonuje udpatu, dzięki temu nie trzeba ściągać od nowa 400MB tylko te pliki które się różnią, nie wiem jak to dokładnie działa, tutaj zGuba mógłby się wypowiedzieć.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostPn 27 gru, 2010 20:25

Możesz przekonwertować dowolny folder do Six-Updater, ale trochę musisz się z tym pobawić. Więc polecam raczej od razu korzystać z Six-Updater do instalacji modu, a wersje stable w archiwach ewentualnie trzymać na specjalne okazje (coop itp.)
Ostatnio edytowano Pn 27 gru, 2010 20:26 przez zGuba, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

meweq

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2010 21:07

PostPn 27 gru, 2010 20:25

Dzięki. No to przede mną długa nocka...
pozdro!
METAL UP YOUR ASS!
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostPn 27 gru, 2010 21:14

Spoko, ja nie mam póki co możliwości ani grania ani testowania nowego patcha BISu - właśnie smażę nowe rzeczy dla ACE i nie tylko. Nie przejmuj się - mod jest warty każdej sekundy pobierania :)
Offline
Avatar użytkownika

KaRV

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 312
  • Dołączył(a): Pt 28 maja, 2010 01:28
  • Lokalizacja: Skierniewice

PostWt 28 gru, 2010 02:06

oki.. jak wszyskie moje propozycje/pomysly legly to moze kwestie do poprawienia..

NLAW
NLAW charakteryzuje się dwoma zasadniczymi cechami: oprócz możliwości trafiania bezpośredniego (tryb Direct Attack – DA), głównie w przypadku celów słaboopancerzonych, stanowisk piechoty lub umocnień, żołnierz może wybrać tryb Overfly Top Attack (OTA). W takiej sytuacji pocisk będzie leciał ok. metra nad linią celowania i uderzy w czołg od góry. Druga charakterystyczna cecha, to możliwość strzelania ze stosunkowo małych pomieszczeń, bez narażania operatora. RB57 pozwala niszczyć cele na dystansach 20-600 m. Prosty system kierowania ogniem daje duże prawdopodobieństwo zniszczenia poruszających się wozów bojowych. Operator śledzi cel przez 3 s. W tym czasie komputer wyznacza miejsce zetknięcia się pocisku z pojazdem(czyli system zastosowany z tankow w ace wiec mysle ze bez problemow dla was.. KaRV)

klik

FGM-148 Javelin
to bedzie filmik.. dodanie mozliwosci ostrzeliwania celow nie tylko pancernych
klik

instrukcja obsługi Jevelina
Obrazek
A2C
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostWt 28 gru, 2010 10:16

To co z tym SAS się chyba nie dowiem :co:
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostWt 28 gru, 2010 14:30

Kierowanie pocisków jest WIP.

Dodatkowe jednostki - nie wiem.
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostWt 28 gru, 2010 20:05

W sumie wolałbym żeby problem z seals został rozwiązany mniej radykalnie :(
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron