Teraz jest Cz 28 mar, 2024 17:27


ACE.2 - temat moda

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostN 21 mar, 2010 21:49

Zacząłem ostatnio się nim bawić i moją uwagę zwróciło jedno: nie ma Rosjan? Myślałem, że wojska FR to oczywista oczywistość, a tu poza sprzętem ciężkim ciągle mamy BISowską fantazję w wyposażeniu żołnierzy. Rosyjska piechota będzie przerobiona, czy tak już zostanie?

I drugie: jak się używa SKO w czołgach? Udało mi się ustalić odległość dalmierzem i w zasadzie tyle. O uzyskaniu poprawki pod balistykę, czy "chwyceniu" celu nie mówiąc. Czy może nie ma w ACE 2 tak dobrze?
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostN 21 mar, 2010 21:56

http://ace.dev-heaven.net/wagn/Documentation - Feature, Tank Fire Control System

Niestety nie jest tak fajnie, jak było w modach NonWonderDoga ;)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostŚr 07 kwi, 2010 09:44

Czy ostatni upgrade ACE nie spowodował przypadkiem wyłączenia modułu naczelnego dowodzenia w Armie 2 ?
W ostatnich wersjach ostro mieszali przy sterowaniu modułami leczenia itp. ale nie zmienia to faktu iż na innych klawiszach (zmienionych w opcji sterowanie) również moduł "naczelnego dowodzenie" nie działa. :/
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostWt 04 maja, 2010 12:32

Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 04 maja, 2010 18:40

Kadryl napisał(a):Czy ostatni upgrade ACE nie spowodował przypadkiem wyłączenia modułu naczelnego dowodzenia w Armie 2 ?
W ostatnich wersjach ostro mieszali przy sterowaniu modułami leczenia itp. ale nie zmienia to faktu iż na innych klawiszach (zmienionych w opcji sterowanie) również moduł "naczelnego dowodzenie" nie działa. :/


To dziwne, u mnie to raczej moduły BIS powodują wysypywanie się ACE. Mogę normalnie grać w Warfare, ale większość funkcji ACE raczej nie zaskoczy.

BIS pisze swoje moduły zbyt samolubnie, i stąd np. w kampanii dzieją się rzeczy straszne.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 04 maja, 2010 18:47

Jak ma się ACE do nowej bety?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 04 maja, 2010 19:12

Jeszcze nie testowałem.
Obrazek
Offline

sermen

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Pt 09 lip, 2010 16:48
  • Lokalizacja: S-rz

PostN 11 lip, 2010 10:44

Witam, mam banalne pytanie, mam ARMA2 i sciągnąłem z SixUpdatera najnowsze ACE2, ale nie wiem jak go włączyć. :co: Tzn. gdzie jest główny skrót, a jeśli trzeba go samemu stworzyć to jak ma wyglądać?
pozdrawiam sermen
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 11 lip, 2010 10:47

Hej, Sermen, zmartwię Cię - jeśli nie masz Arrowhead, to możesz to ACE z updatera wywalić w cholerę. Dzięki głupiemu zagraniu chłopaków z ACE team nasz poradnik na stronie po prostu nie jest [na szczęście tylko chwilowo] aktualny...

By móc grać z ludźmi posiadającymi ACE musisz zainstalować ACE 1.3 full. Wielu naszych się na tym przejechało...

Więcej mirrorów


Co do skrótu. Tworzysz nowy i w linii komend dopisujesz:

-nosplash -noPatchCheck -mod=@CBA;@ACE;@ACEX;@ACEX_SM

Klikasz Ok i gotowe.

Więcej o parametrach, uruchamianiu modów itd, tutaj.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Riv.

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Pn 14 cze, 2010 15:43
  • Lokalizacja: Radzionków

problem A.C.E. 2

PostN 18 lip, 2010 00:13

Witam wszystkich, otóż mam mały problem z Armą a konkretnie z ACE 2. Chodzi mianowicie o to, że po dłuższym okresie przerwy z grą, postanowiłem ponowie pograć. Chciałem także zupadetować ACE. Tak też zrobiłem, ale zapomniałem, że wyszedł już OA i strona od Six-Updatera wygładała kompletnie inaczej, i coś chyba pokręciłem. Ale OK. Coś się tam pościągało, i odpalam gre: i wysakuje błąd, że nie ta wersja itp. itd. (przed updatem tego nie było - gra w patch 1.05 chyba - ten co dodaje ah64.). Gra się właczyła, ale jedynie nazwy były z moda, a cała reszta taka jak w ARMIE. No to poszukałem na stronie armacenter.pl A.C.E. w wersji 1.3. Sciągnąłem, PODMIENIŁEM pilki z tego update'a. I wszystko działa, jest prawie jak dawniej - i dopiero tu się zaczyna mój problem :P:P Nie działają klawisze windows, ten drugi chyba od eksploratora, i nie mogę założyć gogli, kominiarki itp. Podejrzewam, że problem tu tkwi w tym pliku clientside_config (tam gdzie zmieniasz John Doe na swój nick). Ten plik został z tej nowej wersji tzn. mojego update'a a pliki gry są z 1.3. Mógłby mi ktoś podać jak poprawnie skonfigurować tą strone od Six-Updatera, albo podesłać sam plik :)
Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostN 18 lip, 2010 00:36

Mój:
Kod: Zaznacz cały

/*//////////////////////////////////////////////
//       ___       ______   ______     ___    //
//      /   |     / ____/  / ____/    |__ \   //
//     / /| |    / /      / __/       __/ /   //
//    / ___ |   / /___   / /___      / __/    //
//   /_/  |_|   \____/  /_____/     /____/    //
//                                            //
//                                            //
////////////////////////////////////////////////
//                                            //
//          CLIENTSIDE CONFIG FILE            //
//                                            //
//////////////////////////////////////////////*/
/*//////////////////////////////////////////////
//      Save in UTF 8 / without BOM           //
///////////////////////////////////////////////*/

/*//////////////////////////////////////////////
CONFIG SETTING FOR : ACE 2 MOD - IMMERSIVE DISMOUNT
--------------------
FEATURES: Enables immersive dismount camera perspective
---------
TO ENABLE: Remove the "//" in front of the #define to enable immersive dismount camera perspective
----------
//////////////////////////////////////////////*/

#define ACE_IMMERSIVE_DISMOUNT



/*//////////////////////////////////////////////
CONFIG SETTING FOR : ACE 2 MOD - NO INTRO ON ARMA2 START
--------------------
FEATURES: Disables intro, default is standard Arma2 intro
---------
TO ENABLE: Remove the "//" in front of the #define to remove the intro from arma startup
----------
//////////////////////////////////////////////*/

//#define ACE_NOINTRO



/*//////////////////////////////////////////////
CONFIG SETTING FOR : ACE 2 MOD - NO VOICE, NO RADIO CHATTER
--------------------
FEATURES: Disables AI radio chatter as well as player radio chatter
---------
TO ENABLE: Remove the "//" in front of the #define to enable the NO VOICE, NO RADIO CHATTER feature. To disable, think vice versa.
----------
//////////////////////////////////////////////*/

//#define ACE_NOVOICE




/*//////////////////////////////////////////////
CONFIG SETTING FOR : ACE 2 MOD - CROSSHAIRS
--------------------
FEATURES: Disables/Reduces crosshairs
---------

Possible selections as documented in ACE2 Wiki
//////////////////////////////////////////////*/

#define ACE_NOCROSS




/*//////////////////////////////////////////////
CONFIG SETTING FOR : ACE 2 MOD - CARTRIDGES STAY ON GROUND
--------------------
FEATURES: Adds brass and cartridges on the ground
---------
TO ENABLE: Remove the "//" in front of the #define to change your desired cartriges feature. To disable, think vice versa.
----------
//////////////////////////////////////////////*/

//#define ACE_CARTRIDGES




/*//////////////////////////////////////////////
CONFIG SETTING FOR : ACE 2 MOD - SIGHT ADJUSTMENT
--------------------
FEATURES: Enable range adjustment on scopes with BDC (Bullet Drop Compensation)
---------
TO ENABLE: Change the number(s) in the following block
----------
//////////////////////////////////////////////*/
class ACE_SIGHT_ADJUSTMENT_RIFLE_CONFIG {
   enable_BDC = 1;      //COMMENT: 0 - Only angular units are displayed
};




/*//////////////////////////////////////////////
//CONFIG SETTING FOR : ACE 2 MOD - Changeable glasses ingame
//--------------------
//FEATURES: Lets you choose different glasses
//---------
//TO ENABLE: Please ADD your Player Profile Name
//----------
//EXAMPLE:
//--------
//class Identity
//{
//   name = "John Doe";
//};
//
//
//
//
////////--E D I T below THIS LINE--//////////*/
class Identity {
   name = "Maverick_SU";
};




/*//////////////////////////////////////////////
CONFIG SETTING FOR : ACE 2 MOD - WIND DEFLECTION
--------------------
FEATURES: Enable wind deflection for bullets
---------
TO ENABLE: Change the number(s) in the following block
----------
//////////////////////////////////////////////*/
class ACE_WIND_CONFIG {
   enable_drift = 1;      //COMMENT: 1 - Enable / 0 - Disable wind drift
               //COMMENT: will be overridden by mission in MP
};


/*//////////////////////////////////////////////
CONFIG SETTING FOR : ACE 2 MOD - RECOGNITION SYSTEM
--------------------
FEATURES: Adjust wether recognistion system is activated via SPACEBAR or MOUSEWHEEL
---------
TO ENABLE: Change the number(s) in the following block
----------
//////////////////////////////////////////////*/
class ACE_RECOGNITION {
   Scanning_Method = 2;      //COMMENT: 2 - Constant / 1 - MouseWheel / 0 - SpaceBar
};



//////////////////////////////////////
// DONT EDIT BELOW HERE !!!!!! ///////

//////////////////////////////////////
// Settings for ace_sys_tracking /////
#include "ACE_Tracking.hpp"
//////////////////////////////////////

ACE_CLIENTSIDE_CONFIG_VER = 3; //DO NOT EDIT
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline

Riv.

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Pn 14 cze, 2010 15:43
  • Lokalizacja: Radzionków

PostN 18 lip, 2010 10:23

Niestety nie podziałało, próbowałem klawisze zmieniać, ale to nic nie dało. Cały CBA mi chyba nie działa, ponieważ w dzienniku, zwykle była tam klawiszologia, a teraz nie ma. Ma ktoś inne pomysły?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 18 lip, 2010 13:38

http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Riv.

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Pn 14 cze, 2010 15:43
  • Lokalizacja: Radzionków

PostN 18 lip, 2010 16:00

Dzięki :) już działa.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostŚr 18 sie, 2010 12:02

Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości