Teraz jest Pt 29 mar, 2024 03:28


Generation Kill

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Dan

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 302
  • Dołączył(a): Pt 19 lut, 2010 00:12
  • Lokalizacja: Łódź

Generation Kill

PostCz 29 kwi, 2010 12:20

Mod Generation Kill - odwzorowanie jednostek oraz terenow z filmu w a2.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mapka ma byc odwzorowaniem prawdziwej lokacji jaka jest Bagdad. Napewno bedzie wielkosci tego najmniejszego prostokata. Jezeli damy rade to ja powiekszymy (a z tego co wiem to raczej bedzie wieksza, patrz najwiekszy prosotokat)

Obrazek

Kolejne nowe humvee

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ci co ogladali to po poznaja dziennikarza po prawej? W kamizelce z Ebay ;]
Obrazek

Wersja alpha mapki:

Obrazek

Oraz efekty mojej pracy (budynki):

Obrazek

No i mapka nam sie rozrasta:

Obrazek
Ostatnio edytowano Wt 08 cze, 2010 20:58 przez Dan, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostCz 29 kwi, 2010 16:28

Hmm... Wygląda na prawdę ciekawie. Oby był dobry jak film :D
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Dan

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 302
  • Dołączył(a): Pt 19 lut, 2010 00:12
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 29 kwi, 2010 19:33

No skoro chlopaki sie wzieli nie tylko za jednostki, to sadze ze bedzie to mod godny filmu.
Pokusili sie nawet o zrobienie mapy z filmu (bagdad), co wiecej mozna bedzie podrozowac hmv majac oparta bron w oknie i strzelac do wielbladow jak Trombley (o fak jeszcze musze wielblady wymodelowac ;] )
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostCz 29 kwi, 2010 20:35

Dan napisał(a):mozna bedzie podrozowac hmv majac oparta bron w oknie i strzelac


Ho ho, rzecz, którą zawsze chciałem zobaczyć jeszcze od czasów OFP :grin: Powodzenia w dalszej pracy :smile:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostCz 29 kwi, 2010 23:24

Dan napisał(a):co wiecej mozna bedzie podrozowac hmv majac oparta bron w oknie i strzelac do wielbladow jak Trombley (o fak jeszcze musze wielblady wymodelowac ;] )


A to jest bardzo interesujące. Jakieś skrypty oparte na AttachTo? Przyznam, że to byłby niezły skok jakościowy w urban warfare (nawet jeśi działałby tylko w kampanii).
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Dan

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 302
  • Dołączył(a): Pt 19 lut, 2010 00:12
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 30 kwi, 2010 00:11

Jakieś skrypty oparte na AttachTo?


Nie no raczej staramy sie to zrobic sprzetowo, czyli dostepny bedzie oddzielny rodzaj humvee.
Z attach to dalo by sie to zrobic ale wtedy pozycja pasazerow byla by albo stojaca albo klekajaca, co niesie za soba nieprzyjemne efekty wystajacych stop pod pojazdem, skakanie postaci gora-dół itp.

Prawdopodobnie bedzie jak w GMV, czyli bron bedzie elementem pojazdu, z tym ze bedzie wygladala jak oparta na ramce w dzwiach pojazdu

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 30 kwi, 2010 13:13

Do takiego czegoś wystarczy spokojnie attachto (nie porusza się po pojeździe), jednak jak już napisał Dan efekt nie będzie za ciekawy - chyba że ktoś zrobi nową animację dla każdego ze strzelców... a w to wątpię.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Dan

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 302
  • Dołączył(a): Pt 19 lut, 2010 00:12
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 30 kwi, 2010 16:12

Powiem ci ze pokusil bym sie o to by zrobic animacje dla siedziena i strzelania (do hmv i littlebirda) ale skoro tego nikt do tej pory nie zrobil to znaczy ze jest to awykonalne lub moze to byc jeden z limitow engine'a a2. I stawial bym raczej na to drugie bo nigdzie nie widzialem podzielonej postaci na static od pasa w dol, i active od pasa w gore (tak zeby mozna bylo siedzac poruszac gorna czescia ciala zeby moc celowac)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 30 kwi, 2010 16:45

Dan, ani jedno ani drugie.


Były zresztą animacje statyczne autorstwa Modul'a. Może on mógłby wam pomóc?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Dan

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 302
  • Dołączył(a): Pt 19 lut, 2010 00:12
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 03 maja, 2010 14:49

Obrazek

Sa nowe informacje na temat mapki Bagdadu. Bedzie ona wyposażona w dwa lotniska po obu stronach eufratu poza terenem miasta. Prawdopodobnie beda to lokacje zaznaczone na czerwono na zdjeciu. Mapka bedzie tak duza jak polaczenia drogowe na załaczonym obrazku. Oprocz tego w prawej czesci zostanie dodana jeszcze wieksza ilosc drog, małych alejek i slepych uliczek.

Zdjecie mapki

Otrzymalismy również mały WIP na temat broni snajperskiej dostepnej dla gracza w modzie Generation Kill. M40A1 bo o niej tu mowa, bedzie charakteryzowala sie szczegółowym odwzorowaniem modelu z filmu, prace nad nia nadal trwaja jednak my juz mozemy podziwiac cześciowe efekty...

M40A1
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostPn 03 maja, 2010 18:40

Skorzystać może i nie skorzystam ale kibicuje bo jestem wielkim fanem Generation Kill ;)
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostWt 08 cze, 2010 16:00

Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 08 cze, 2010 20:03

...która jest znakomita (skupiam się na wyspie, reszta mnie nie obchodzi).


Największe miasto w historii Ofp\ArmA. Z całkiem niezłym stylem, klimatem, i przedewszystkim modelami budynków... można by się czepiać, że mało urozmaicone - ale chwila, przecież zapowiadano nam że takie miasto to by nam kompy spaliło.

A tutaj? Całkiem niezły FPS. A zwiedzać jest co - do połowy budynków da się wejść - dachy, balkony, wnętrza z kilkoma kondygnacjami. Jeśli AI wykorzysta choćby połowę z tego - to będą najmiodniejsze walki w historii ArmA 2.

Mankamentów prawie nie ma - ot, 2 błędy wyskakują i są Mesjaszowe wyrwy w rzece. I mimo wszystko...

...wygląda na to, że mamy nowego króla (pustynnego) MOUT. Wyspa jest super. Polecam.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostSo 21 sie, 2010 11:31

Czy GK gryzie się z ACE?
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

PPSB

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): So 04 cze, 2011 09:42
  • Lokalizacja: Mirsk

PostN 05 cze, 2011 14:20

Z tego co pamiętam to nie, bynajmniej ta pierwsza wersja :) bo grałem w nią jeszcze na samym A2 a kolejne wymagały już arrowheada teraz jak już mam CO to muszę ściągać raz jeszcze. Zobaczy się jak to wygląda.

aha i jak z tym wielbłądem ?! świetny pomysł brakuje mi na pustynnych mapkach właśnie wielbłądów

a przy okazji czy będą odwzorowywane jakieś konkretne lokacje z filmu? np. lotnisko które miało być obiektem "szturmu" czy może ten stary zakład w którym nocowali marines? byłbym mile zaskoczony czymś takim :)
Semper Fi!
Następna strona

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron