Teraz jest Pt 29 mar, 2024 01:42


ARMA II Project Reality

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

ARMA II Project Reality

PostSo 20 lis, 2010 14:21

Witam otóż szukam czegoś o wspomnianym PR pod ARMĘ. Bo na YouTube niby trailer jest ale na stronie PR nic o tym nie mogę znaleźć.
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 20 lis, 2010 14:33

Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 20 lis, 2010 17:24

Są też na moddb.com. Wszystko to idzie znaleźć w parę sekund googlami...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

some1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Wt 02 sie, 2005 22:51
  • Lokalizacja: 3miasto

PostPt 26 sie, 2011 16:51

Na dniach ma się pojawić v0.1 (możliwe nawet że będzie dziś, jak nie do to końca tego miesiąca na 100%). Można się już zapoznać z newsem jak i z manualem do moda - http://www.realitymod.com/forum/f380-pr ... lease.html
A tu kilka video-tutoriali - http://www.youtube.com/playlist?list=D3601756F75508F7

Nareszcie mój ulubiony mod będzie w jednej z moich ulubionych gier :]
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 27 sie, 2011 01:59

Szkoda tylko że zablokowali go tak, że nawet własnej misji nie wydasz. O Coop możemy zapomnieć, no i ogólnie to polecieli sobie trochę w ciula z community.

Licencje na serwery (zablokowali to skryptowo, zrobili własnego "fade'a" - BARDZO NIEŁADNIE)? "Legalne" wydawanie misji tylko poprzez ekipę PR? Wolne żarty.

A poza tym? Zobaczymy. O ile twórcy nie zrazili do siebie zbyt dużej liczby ludzi takim właśnie podejściem...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

some1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Wt 02 sie, 2005 22:51
  • Lokalizacja: 3miasto

PostSo 27 sie, 2011 03:49

Masz sporo racji. Co do coopa to twórcy już na samym początku zapowiedzieli że PR to w 100% PvP. Zresztą od coopa w Armie są inne misje/mody i jest ich od groma. Osobiście jestem bardzo ciekaw co z tego będzie, jak sam dev team przyznał może okazać się że ARMA2 PR będzie failem i się nie przyjmie ale sam mam nadzieję że będzie odwrotnie. Jeśli uda im się przełożyć gameplay i teamplay PR'a z BF2 do świata Army zapowiada się świetnie ;]
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostSo 27 sie, 2011 13:41

Mi się wydawało, że przez te swoje rygory to umoczą na bi forum też trochę dyskusja zażarta się przez PR toczyła. Chociaż musze przyznać, że po kilku filmikach wykonie i niektóre rozwiązania wyglądają bardzo fajnie. Z drugiej strony pewnie znajdzie się wystarczająca grupa chętnych graczy, żeby projekt się utrzymał.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 03 wrz, 2011 06:55

Wydany.


Grałem już. Póki co wrażenia pozytywne, ale ogólnie widać że część gości przyszło z BF'a i robią tu te same bezsensy co w tamtej grze.

Brak zgrania. Część gości olewa SL i HUD'a i gania z innymi drużynami. Część w ogóle nie bardzo wie co robić. Zero pomysłu na wykorzystanie pojazdów i FOB. Częsty chaos.

Z drugiej strony, cieszy brak idiotycznej balistyki z oryginalnego PR'a. Menusy są rozwiązane dobrze, tak samo podział ról, SL mają duże możliwości, mapa jest czytelna - naprawdę nie wiem co stoi niektórym na przeszkodzie do dobrej współpracy i odnalezienia się na polu bitwy. System trafień jak w PR, czyli potrzebujesz zazwyczaj paru kul by położyć przeciwnika. Ogólnie od strony twórczej - jest nieźle, chociaż mod ma duże braki w addonach (a to co jest w grze, jest zapożyczone z BAF Full, na mocy umowy PR-BIS).

I sprowadza się do tego co zwykle, czyli że największym problemem są gracze. I FPS (przynajmniej na niektórych mapach\w niektórych miejscach).


Ogólnie to myślę że miech-dwa i połowa aktualnych graczy wymięknie. Być może wtedy mniej będzie lamerstwa na serwerach.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostN 04 wrz, 2011 00:02

Nawet troche popykałem w toto i było fajnie.
Obrazek
Offline

some1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Wt 02 sie, 2005 22:51
  • Lokalizacja: 3miasto


Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron