Kurcze. Przeszukałem biwiki, szukałem tutoriali, które mi pomogły dodać różne bajery do mojej broni, ale za cholerę nie mogę znaleźć czegoś na temat jak zrobić ruchomy zamek i wyjmowalny magazynek. Poczytałem ,przejrzałem jednak niektóre rzeczy i znalazłem przykładowe modele broni bisu, więc trochę po nich ściągnąłem. W LOD 0.000 zaznaczyłem zamek i nazwałem go "Bolt". W geometry ustawiłem 2 punkty pomiędzy zamkiem i nazwałem je "bolt_axis", a magazynek nazwałem "magazine" tak jak było w tych modelach, ale wszystko zostało po staremu. Wiem że to podobno się opisuje w model.cfg, ale mimo przykładów nie wiem jak się go pisze. Czy poprawnie jest to zrobione w o2 co napisałem?
EDIT: Napisałem ten model.cfg ale dalej nie chce działać:
- Kod: Zaznacz cały
class CfgSkeletons
{
class specnaz_tommygun {isDiscrete=0;skeletonInherit="";skeletonBones[]={ "reload_magazine", "bolt", "trigger"};};
};
class CfgModels
{
class Default { sections[] = {}; sectionsInherit=""; };
class Weapon: Default {};
class specnaz_tommygun:Weapon
{
sections[]=
{
};
skeletonName="specnaz_tommygun";
class Animations
{
class reload_magazine
{
type="hide";
source="reloadMagazine";
selection="magazine";
minValue=0.200000;
maxValue=0.250000;
hideValue=0.220000;
};
};
};
};
Edit: Dobra. Zrobiłem ten znikający magazynek. Teraz mi pozostał zamek a mianowicie zamek nazwałem bolt, a w memory dałem dwa punkty nazwane bolt_axis. Napisałem do model.cfg takie coś i nie działa:
- Kod: Zaznacz cały
class bolt
{
type = "translation";
source = "reload";
selection = "bolt";
axis = "bolt_axis";
minValue = 0;
maxValue = "1";
offset0 = "0";
offset1 = "1";
};
[/code]