Pt 05 lut, 2010 00:22
Ściągam właśnie dlatego, że to NIE JEST ani ArmA, ani ArmA 2, tylko produkt o dość wąskim przeznaczeniu, którego celem wcale nie jest wysoki gameplay, a możliwie wierne odwzorowanie pola walki. W ArmA i ArmA 2 praktycznie nie gram w misje ani MP, de facto większość czasu siedzę w edytorze rozstawiając jednostki, sprzęt, waypointy etc, po czym wciskam magiczny przycisk "podgląd" i obserwuję przebieg starcia. Zatrzymuję dokonuję poprawek, zmieniam elementy, waypointy, inne takie, "podgląd" i jedziemy dalej. I naprawdę, ciekaw jestem jak to będzie wyglądać w VBS2.
SiD, pozwolisz jednak, że się ponapalamy, jak na bandę fanboyów przystało i sami stwierdzimy po zobaczeniu na własne oczy, czy jest to produkt godny uwagi, czy sezonowa ciekawostka. Wiem, że dla prawdziwego l33t'a i doświadczonego użytkownika VBS2 nasz entuzjazm to oznaka słabości i amatorszczyzny, ale wybacz nam, n00bkom, jako i my odpuszczamy naszym winowajcom.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller