Jeżeli to będzie na tym samym silniku co Colin McRae DIRT to możemy się spodziewać że pojazdy będą się realistycznie zachowywać podczas grania. Dopracowany może być również model uszkodzeń. Co do reszty to wszystko zależy od tego jak bardzo elastyczny jest silnik. To że jest wykorzystany w samochodówce nie oznacza że będzie źle sie sprawiał w takiej grze jak OF i na odwrót. Dla przykładu wystarczy podać silnik w grze Chrome który bez problemu radził sobie w grze XP Rally.
Mam pewne obawy co do systemu wydawania rozkazów. Mam nadzieje że sie nie zmieni za bardzo (o ile w ogóle)
No i chyba najgorsza rzecz, wymagania sprzętowe. Juz CMR:D pokazuje jaki jest wymagający od komputera. Minimalne wymagania zaczynają sie od:
# DirectX 9.0c
# Pentium 4 @ 3.0GHz lub Athlon 64 3000+
# 1GB RAM.
# Karta graficzna: GeForce 6800 / Radeon X1300 lub lepsza
A co jak do tego dołożymy spory teren, masę piechoty, kilkanaście pojazdów nawzajem się niszczących i wybuchających? Lepiej nie myśleć. Nic dziwnego ze filmik to render bo z GamePlay'a to by wyszedł pokaz slajdów
Już zaczynam zbierać na nowego kompa