Teraz jest N 03 sie, 2025 16:55


Armed Assault - newsy

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

smola93

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 479
  • Dołączył(a): Pt 06 sty, 2006 22:28
  • Lokalizacja: ZE WSI :-)

PostSo 29 kwi, 2006 09:14

Barbarian napisał(a):Takie cienie to bedą na naprawde mocnym sprzęcie, już wiem po tych screnach że niestety zostaje mi tylko zmiana karty (ale chyba poczekam na direxa10).

[ot]no to sobie poczekasz bo o ile wiem premiera planowana jest na rok 2007. (jeżeli podałem błędną informacje to sorry ale spójżcie na news crisis w CD-Action....)[/ot]
Ostatnio edytowano So 29 kwi, 2006 09:23 przez smola93, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostSo 29 kwi, 2006 09:19

smola93 napisał(a):
Barbarian napisał(a):Takie cienie to bedą na naprawde mocnym sprzęcie, już wiem po tych screnach że niestety zostaje mi tylko zmiana karty (ale chyba poczekam na direxa10).

no to sobie poczekasz bo o ile wiem premiera planowana jest na rok 2007. (jeżeli podałem błędną informacje to sorry ale spójżcie na news crisis w CD-Action....)


DX 10 wydany będzie jedynie na Windowsa Viste a ten natomiast jak już wyżej wspomnianow wyjdzie w 2007 roku (optymistycznie można przyjąć że to będzie premiera Game 2 :rotfl:)

Btw: Widać na tych nowych screenach animacje sprintu w ktorej żołnierz trzyma karabin w jeden ręce, ciekawe czy też machinegunner będzie miał taką animacje :lol:. Przy okazji te animacje są do siebie bliźniaczo podobne co dosyć mocno psuje klimat a zwarzywszy na fakt że już jakiś z modów drugo wojennych pracuje nad zróżnicowanymi animacjami dla każdej z postacie (i44?) to miejmy nadzieje że poprawią to w finalnej wersji AA...
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Kuba

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1608
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 20:57
  • Lokalizacja: Wawa

PostPn 01 maja, 2006 11:08

cytat z naszej stronki:

Armed Assault - nowy mod

SpearheadUK zaprezentował na forum BiS fabułę Silent Thunder czyli kolejnego powstającego modu do gry Armed Assault. Akcja ma się dziać na fikcyjnym archipelagu Palau-Tomasa leżącym na południowym pacyfiku.

Opowieść przedstawia się nastepująco: w 2008 roku po obaleniu monarchii przez cywilny ruch oporu w kraju panuje chaos. W 2010 ONZ formuje tymczasowy rząd mający za zadanie ustabilizować sytuację. Niestety rząd zawodzi i w 2015 zostaje obalony przez radykalną prawicową partię PTCM mordującą wszystkich stojących im na drodze, łącznie z przedstawicielami ONZ. W tej sytuacji dwóm największym siłom koalicji - USA i UK nie pozostaje oczywiście nic innego jak zbrojny odwet i efektywne zmasakrowanie przeciwnika :)

Gracz wcieli się w pilota JCA F-35 i Merlin NM Mk.1, a także w jednego żołnierzy z Royal Marine. Jesli chcesz pomóc w tworzeniu moda to można się zgłosić na maila kylewood@cwgsy.net lub ich forum/stronę www.silent-thunder.co.uk.


Co sądzicie o takich inicjatywach? Jak dla mnie tworzenie moda do czegoś czego jeszcze nie wyszło jest troche chybionym pomysłem, ale życze autorowi powodzenia :-)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 01 maja, 2006 11:17

Kurcze, kolejny niedoedukowany :P

Jon na Flash.pl Spławikowi napisał(a):(...) Przecież 1/2 moda to przygotowanie modeli, które potem po prostu się "dopasuje' do danej gry, i np. [jak w przypadku OFP] dodaje się do nich config, czy dopasowywuje model do animacji. Ten brytyjski mod wcale nie był pierwszy - początek temu dał USMC Mod 1.4 - ludzi, którzy wcześniej tworzyli Flashpointowe Semper Fidelis Addon Studio. Albo bodajże Modern Warfare mod bodajże, do którego dołączył [czy zaczął go?] niejaki XelSiS z Pacific War Moda. To typowa tendencja przy nowszych grach.


Tak więc to całkowicie normalne, i do niejednej z najnowszych gier, które jeszcze nie wyszły modele i fabuła były przygotowywane na długo przed samą grą. I często takie właśnie inicjatywy miały przyszłość.

Modele, dźwięki gotowe na chwilę przed premierą, po wydaniu tylko dopasowanie ich do engine'u gry, kod moda i ew. dogranie\stworzenia map - i, et voila - mod gotowy :) Takie mody wychodziły dużo szybciej, wierz mi...

PS: http://mods.moddb.com/5530/silent-thund ... sh-forces/ :]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostCz 04 maja, 2006 15:08

Serwis IGN.com przeprowadził wywiad z Placebo.
Obrazek
tak jak pisałem na flashpoint.pl nowa animacja ale troche dziwnie wygląda jak żołnierz biegnąc trzyma w jednej ręce karabin maszynowy. Reszta screenów na mojej stronie.
Offline

Klamacz

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): Śr 01 lut, 2006 14:34

PostCz 11 maja, 2006 10:06

http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 1493;st=75
srodek strony - pierwsze, amatorskie zdjecia z E3
Obrazek Obrazek
etat: dostarczyciel sprawiedliwosci dziejowej
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 11 maja, 2006 21:38

# Damage modeling: Although there will be a medic option, damage for soldiers is simple; one hit may only injure the player, but a second hit always incapacitates him. The player has the chance to jump to one of his secondary mission options and assume that role, but if the secondary options are killed while in AI mode, they are no longer available to the player. During the demo, Dr. Hoffmann's main mission character was killed, and he jumped to his secondary mission player just as the enemy engaged and killed him. Frustrating, but a good demonstration of how challenging Armed Assault can be.

Frustrujące to będzie jeżeli tego nie będzie można wyłączyć... [vide Extended Armor w Ofp...]

¬ródło:SimHQ
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostPt 12 maja, 2006 01:15

http://www.armedassault.pl/module.php?name=article&id=14. Spolszczone streszczenie pokazu ArmA na E3.

z artykułu napisał(a): jak na tę chwilę engine nie jest wystarczająco dobrze zoptymalizowany by dobrze wykorzystać system dwurdzeniowy, został już zoptymalizowany by korzystać z funkcji 64-bit (opisanej jako olbrzymi wpływ na płynność gry) oraz większych ilości pamięci RAM (jak np 2GB, co powinno skrócić czas ładowania gry oraz lepsze wykorzystanie tekstur/widocznści). I wkońcu skoro ArmA zbudowany jest na enginie OFP, Doktor potwierdził, że gra powinna bezproblemowo pójść na systemach większości fanów.

Zostało to powiedziane podczas gry w misję przy widoczności 1600m, na high-end'owym systemie Dell XPS, misja demo wyglądała na ok. 20FPS.


Chyba zaczekam z kupnem nowego komputera, aż wyjdzie ArmA :).
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPt 12 maja, 2006 08:12

Chyba kupię ArmA i będzie leżało rok na półce w oczekiwaniu az stać mnie bedzie na nowego kompa :?
Obrazek
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostPt 12 maja, 2006 12:31

Ukazał się oficjalny trailer Armed Assault. Jest dużo lepszy od poprzednich filmików z ArmA. Więcej na mojej stronie.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 12 maja, 2006 12:47

MATKO xC Dajcie mi tą grę :< Nie licząc znacznego spadku fps w okolicy lasu [moment z uralem] gierka MIAżDZY. AI walczące w terenie zurbanizowanym - super. Animacje - wymiatają. Cienie - MIAżDZ¡. Pozostaje tylko sprawa optymalizacji...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPt 12 maja, 2006 14:48

Taa... minimalne wymagania też wymiatają...




... pieniądze z portfela na nowe kompy
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 14 maja, 2006 09:06

Na stronie WWIIEC ukazał się dość rozległy artykuł o ArmAss na E3 stworzony przez jednego z ich członka, Parker'a. Wbrew pozorom możemy w nim znaleźć pare nowych informacji razem z screen'ami które powinny przybliżyć nam nowe dziecki BIS'u. Z ciekawszych rzeczy wymienie tutaj m.in. respawn grupowy [tak jak to jest w MP dotychczas] w SP, możliwość wyboru zadań w kampani [coś, ala kampania w Blitzkrieg'u 2], poprawione AI [AI się może wychylić każdego dowolnego rogu (!!!) i usprawniono walki CQB (!)], ilość graczy w MP sprowadza się do limitu narzuconego przez przepustowość łącza [czyli w praktyce do 60-100osób chociaż to chyba nowinka nie jest], brak pływania oraz opisany został kształ samej wyspy. Więcej informacji znajdziecie pod tym adresem, miłego czytania ;)

Ps. Czy mi się zdaje czy te wymagania jednak takie duże nie będą, w artykule ani razu nie wspomniano aby to przycinało więc można z tym jednak chyba wiązać jakieś nadzieje :roll:

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostPn 15 maja, 2006 21:58

Nowy, 15 minutowy filmik z Armed Assault (pokazy E3). (Linka zapodał Eddie na flashpoint.pl.)

http://video.loadedinc.com/armedassault.wmv (39.8 MB)

Poniżej screeny które zrobiłem frapsem podczas oglądania filmu:

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek
Offline

Death

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 313
  • Dołączył(a): N 21 lis, 2004 02:03
  • Lokalizacja: Szczecin

PostWt 16 maja, 2006 19:28

Według mnie najbardziej spartolone jest bieganie i padanie na glebe... reszta ogólnie OK
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron