Teraz jest Pn 01 wrz, 2025 18:22


Patch 1.05

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Tygrys205

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): Pn 05 cze, 2006 15:50
  • Lokalizacja: Chrzypsko Wielkie

PostSo 03 mar, 2007 02:52

Co do tego spadku wydajności: ja jakoś nie zauważyłem żadnego spadku (może przez to, że mam tylko 512 RAMu :P), ale co dziwne nareszcie texy u mnie tak szybko nie znikają jak poprzednio (ciągle je wcina, ale jednak wolniej). Prawdę mówiąc to dla mnie ten pucz jest nawet dobry, choć mógłby być lepszy (czasami ArmA się zwiesza :/). Może znowu będzie następny i jeszcze bardziej tę grę rozwalą :lol:
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 03 mar, 2007 12:11

Co do zabezpieczenia...
Jakie zabezpieczenie miał VBS? No właśnie i wszyscy co nie chcieli go kupić mieli problemy... Ale nie! Bo to tylko dla wojska, zabezpieczenie pewnie też dla wojska, o tak, żeby jakiś niegrzeczny szeregowiec sobie nie pograł. :twisted:
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.

HAV

PostSo 03 mar, 2007 13:18

Patch "rewelacja"...
    na minus
  • przepustnica nadal działa na 50% swojego zakresu
  • dodali otwieraną owiewkę w Harierze... ale, żeby poprawić krzywe zapalniki GBU i dodać obracające się koła to już za dużo roboty
  • SU - 34 minimalnie (ale jednak) lewituje nad ziemią
  • animacje dla motocyklistów trochę skopane
  • samo prowadzenie motorków też do przyjemności nie należy
  • część skrótów klawiszowych w menu już na starcie koliduje z innymi, przez co wywołując mini mapę, zmienia się też broń w pojeździe (niby można sobie poprawić, ale sam fakt niedbalstwa programistów daje o sobie znać
  • zmiany napisów na angielski oczywiście dla polskiej wersji nie przewidziano, bo i po co... w końcu wystarczy, że Czesi i Niemcy mają taką możliwość :/

    na plus
  • mapa wreszcie działa tak jako powinna, bez uciążliwego ładowania
  • HUD w latadłach zmieniający się w zależności od sytuacji (dość czytelne, wyświetla też ścieżkę podejścia do lądowania)
  • nieco czytelniejsze menu
  • parę przydatnych (bądź nie) skrótów klawiszowych typu chowanie podwozia, klap



Wzrostu wydajności póki co nie zauważyłem; o znikających teksturach się nie wypowiem, z racji, że i na wcześniejszej wersji problemów z tym nie miałem.
Offline
Avatar użytkownika

Szalony Odys

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): Śr 21 cze, 2006 23:16
  • Lokalizacja: Made on Earth

PostSo 03 mar, 2007 15:22

Kurcze.... a tak się cieszyłem, że wyjdzie nowy patch... 4 godziny ściągania, pół instalowania... na marne. Wydajność mi spadła o ok. 30%;/
żyj na poziomie buraka, a życie będzie słodkie !
Offline
Avatar użytkownika

Tur!

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): So 10 lut, 2007 16:17
  • Lokalizacja: Thorn

PostSo 03 mar, 2007 16:16

Witam panowie.
Oto log jak instalowałem patch 1.05.

Please be patient. This update may appear to take a long time to complete. It is updating and installing very large data.
Polska wersja DVD
Verifying ArmA: Armed Assault, version 1.02...
ArmA: Armed Assault: Updating version 1.02 to version 1.05...
Update 1.02-1.04\ADDONS\AIR.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.02-1.04\ADDONS\PLANTS.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.02-1.04\ADDONS\PLANTS.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.02-1.04\ADDONS\PLANTS.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.02-1.04\ADDONS\PLANTS.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.02-1.04\ADDONS\PLANTS.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.02-1.04\ADDONS\PLANTS.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.02-1.04\ADDONS\WATER.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.02-1.04\ADDONS\WATER.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.04-1.05\ADDONS\CA.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.04-1.05\ADDONS\CHARACTERS.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1

:/ Od razu mówię, iż mam oryginał (polski) i zainstalowany patch 1.02.. wy też macie takie błędy? :(
"Gdy się nie ma co się lubi, się lubi co się ma"

HP Pavilion Dv6520ea:
CPU: C2D 1.86GHZ
RAM: 1024MB 577MHz
GPU: GMA X3100
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostSo 03 mar, 2007 16:18

Nie. Czemu wam spada wydajność? Mnie teraz łazi na full detalach szybciuteńko!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Tur!

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): So 10 lut, 2007 16:17
  • Lokalizacja: Thorn

PostSo 03 mar, 2007 17:55

Jak miałem w menu ~37FPS... to teraz mam ~20..

DZIĂŠKUJEMY Ci Marek S. ... że się starasz..
"Gdy się nie ma co się lubi, się lubi co się ma"

HP Pavilion Dv6520ea:
CPU: C2D 1.86GHZ
RAM: 1024MB 577MHz
GPU: GMA X3100
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 03 mar, 2007 19:07

Teraz nareszcie da się w ArmA pograć. U mnie wszystko mam na full, jedynie Tekstury na Wysoko, bo miedzy B.Wysoko a Wysoko różnicy nie widać. W menu 42FPS choć miałem około 60-70, ale i tak różnicy nie zauważe. Pamieć? Jest wykorzystywane całe 1GB w stresowych sytuacjach, normalnie około 800 MB, żadnych przeładowań, znikających tekstur i kartonów (jak narazie). W Grze FPS utrzymuje sie stale na poziome 28. Ale jedno mnie irytuje, chyba ArmA nie lubi podkręcania. Miałem VGA na ustawieniach 620 / 1710 i ciągle był CTD poczym okienko z raportem błędów, przywróciłem deafult i było OK. Ale przez to i wydajność spadła, musze jeszcze to potestować. Ogólnie całkiem nieźle się teraz gra.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostSo 03 mar, 2007 19:09

No i komenda SetUnitPos działa :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostSo 03 mar, 2007 21:32

A może BIS coś porył z grą i to powoduje nie tyle konkretny spadek wydajności co to, że ArmA ver.1.05 nie lubi konkretnego hardware'u?
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostSo 03 mar, 2007 21:38

Lub jest tak jak w przypadku niemieckiej wersji.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Monty

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 462
  • Dołączył(a): Śr 28 lip, 2004 22:49
  • Lokalizacja: Sosnowiec

PostSo 03 mar, 2007 22:25

Goose i Severb - na temat proszę, OT usunięty...

Severb - radzę skończyć z permanentnym "nabijaniem" postów, które niewiele wnoszą do dyskusji na temat najnowszego patch'a...
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 03 mar, 2007 22:43

Severb, czyli jak?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostSo 03 mar, 2007 23:08

Niewiadomy spadek FPS'ów.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Grabarz^^

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 224
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 23:59
  • Lokalizacja: Darłowo

PostN 04 mar, 2007 00:31

Potwierdzam - spadek FPS'ów i to dość wyraźny. Wciąż mam problem z LOD-ami, ale ogólnie nie jest najgorzej. Model lotu śmigłowcem jak dla mnie lepszy, ale i tak tym razem trochę przekombinowali. Ogólnie idzie ku lepszemu :)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron