Teraz jest So 05 lip, 2025 15:01


VILAS Arma addons

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość

topas

PostŚr 18 kwi, 2007 11:08

Obrazek Obrazek Obrazek

Projekt LWP w toku. Wczoraj nareszcie znalazlem chwile na troche pracy i oto efekty. Nowy helm i kamasze dla broniacych pokoju i socjalizmu :twisted:
Helm troche przestal przypominac juz amerykanski M1 z paczki Vilasa. Kolorystycznie i poprzez uzycie textur z foto udalo mi sie zblizyc do oryginalu - do rozpracowania jednak wciaz pozostaje uklad siatki... o ile w ogole da sie go realistycznie odwzorowac - bede probowal dalej.
PS; Textury munduru na razie niezmienione, robocza wersja mojego moro.

EDIT: nie trafi raczej do przetexturowanego Vibi, ale cudnie jezdzi sie swoim wlasnym samochodem w ArmA :spoko: na pewno mozna nim robic rzeczy, na ktore w realu bym sobie nie pozwolil ( juz raz stracilem w ten sposob miske :twisted: )

Obrazek

topas

PostCz 19 kwi, 2007 13:24

Senkju

Tak dopieszczonych fiatów było w PRLu jaki pamiętamy mało, więc alternatywna textura dla 125p z Vibi będzie raczej taka jak poniżej :wink:
Obrazek
ponadto dopieszczanie równolegle Mi-24 (udalo sie dograć kolorki, postaram się namówić pana ShadowNX'a na zrobienie reszty. 8)
Obrazek

I mały bonus, na przestrogę szalejącym żółtymi fiatami po drogach północnej Sahrani :twisted:
Obrazek

I to by było na tyle...przynajmniej na razie...dziś mam zakaz używania kompa na tydzień przynajmniej, diagnoza; przewlekłe zapalenie spojówek... :(
Offline
Avatar użytkownika

smola93

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 479
  • Dołączył(a): Pt 06 sty, 2006 22:28
  • Lokalizacja: ZE WSI :-)

PostCz 19 kwi, 2007 14:36

Zrób kaszla :) (126p)

topas

PostCz 19 kwi, 2007 15:31

Vilas juz zrobil do OFP, model EL chyba :spoko: tylko nie ma go w ArmA jeszcze ;-)

topas

PostŚr 25 kwi, 2007 18:09

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Staram sie (na razie bardzo) powoli znów coś do ArmA porobić. Wciąż jeszcze za dużo czasu poświęcać im nie mogę, ale małymi kroczkami retextury powstają. Liczba PRLowskich obiektów trochę się powiększyła + retextury budynków (np. ceglany kościół) i doszlifowywanie dotychczasowych prac.
Offline
Avatar użytkownika

james_gastovski

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 318
  • Dołączył(a): N 02 kwi, 2006 14:56

PostŚr 25 kwi, 2007 20:02

Nieomal spadłem z krzesła... Genialne!
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn.
Offline
Avatar użytkownika

hose

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): So 05 lis, 2005 15:58
  • Lokalizacja: z prowincji

PostCz 26 kwi, 2007 19:45

vilas teraz zrobił kapitalne addony. Na forum BIS jest ACP i Colonial Marine wraz z bronią. Polecam :)
A bad woman is a sort of woman a man never gets tired of. Oscar Wilde.
A good listener makes more friends than a good talker.
Offline
Avatar użytkownika

hose

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): So 05 lis, 2005 15:58
  • Lokalizacja: z prowincji

PostCz 26 kwi, 2007 20:07

[mg]http://www.toys2.net/product_image.php?imageid=12511[/img] >100 KB
Obrazek
Obrazek

co prawda figurki- ale odwzorowane ścisle z postaci z filmu. Widać detale i kamuflaż na spodniach.
A bad woman is a sort of woman a man never gets tired of. Oscar Wilde.
A good listener makes more friends than a good talker.
Offline

Klamacz

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): Śr 01 lut, 2006 14:34

PostPt 27 kwi, 2007 01:23

a dlaczego nie?

Obrazek
Obrazek Obrazek
etat: dostarczyciel sprawiedliwosci dziejowej
Offline
Avatar użytkownika

Firefly

Kapral

Kapral

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): Pn 16 sty, 2006 22:47

PostSo 28 kwi, 2007 12:00

Mam takie pytanie. Czy ktos probowal przenosic obiekty statyczne z OFP do Arma np. Agenta Smitha genialne addon packi lub cos z MapFacu? I drugie pytanie, jakie sa problemy przy eksporcie wysp z Visitora do arma? Czy ktos sprawdzal ta kwestie? Probowal moze przeniesc czysta mape bez obiektow do Army?


Co do pantery ta po lewej jest lepsza.
Offline
Avatar użytkownika

Zaitsev

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): So 07 sty, 2006 21:48
  • Lokalizacja: Nysa

PostSo 28 kwi, 2007 12:07

Klamacz napisał(a):a dlaczego nie?

Obrazek


A weź spróbuj w programie graficznym zrobić 4 kopie tego pliku i ustawić je na każdym boku oryginalnego pliku i zobacz czy kamuflaż będzie sie zgadzał na krawędziach :spoko:

PS Prawa wydaje się bardziej realistyczna pod względem kolorystycznym(tak mi się wydaje) ale jest jakoś mniej wyraźna :spoko:
Obrazek
Offline

Klamacz

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): Śr 01 lut, 2006 14:34

PostSo 28 kwi, 2007 15:49

oto wersja "A DLACZEGO NIE" 512x512 tile'owalna, w sumie 20 minut pracy, poczawszy od otwarcia oryginalnego zdjecia figurek ...

Obrazek

To jest tylko dowod na to, ze sie da, jak to mowia, zrobic :)

@Zaitsev: tile nie jest tak naprawde potrzebny przy teksturowaniu modeli, chyba ze ktos nie potrafi inaczej ... majac maske tekstury, wzor, zdjecie etc mozna wykonac od razu kompletna teksture obiektu i wcale nie trzeba miec jej wersji tile'owanej

oczywiscie zezwalam na wykorzystanie tej tekstury zrobionej przeze mnie :)

wiecej na temat wykorzystywanych przeze mnie metod w tym artykule:
http://www.gamedev.pl/articles.php?x=view&id=99
Obrazek Obrazek
etat: dostarczyciel sprawiedliwosci dziejowej
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostN 29 kwi, 2007 02:09

Ta po prawej jest ok ta fotka na dole tez, wiem ze takie byly u nas a ta po lewo jest gorsza, podobny odcien widzialem tylko na fotkach psk, na zywo tylko te co napisalem.
Offline

Klamacz

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): Śr 01 lut, 2006 14:34

PostN 29 kwi, 2007 03:25

vilas napisał(a):to już może być ?

to tak poszło na FTP


hehehe, zebym ja wiedzial :) szczerze mowiac nie mam pojecia czy te figurki byly takie jak w filmie :)
ale fajnie zobaczyc kawalek swojej pracy na czyims screenie. Naprawde fajnie :)
Obrazek Obrazek
etat: dostarczyciel sprawiedliwosci dziejowej

topas

PostPn 30 kwi, 2007 10:02

Helo. Wy tu gadu gadu o przyszlosci, pozwole sobie chwilowo zmienic temat na przeszlosc

Nie bede duplikowal obrazkow, mam nadzieje ze kojarzycie moja prace nad PRL (znajome obiekty i akcenty na budynkach).
Otoz, na chwile obecna v. 0.1 jest GOTOWA!! :) To samo tyczy sie zolnierzy LWP, wiec szykuje sie pierwszomajowy release :)

LWP po ostatecznych modyfikacjach: moro zoptymalizowane podazajac za sugestiami Yacka. Textura pomniejszona o 50% w stosunku do poprzedniej wersji + wykorzystanie elementow swietnych textur LWP Yacka - polaczylem je z moim zmniejszonym moro i dodalem elementy zaczerpniete prosto ze zdjecia wlasnej kurtki moro. Jest wiec teraz fotorealistycznie, a nie kreskowkowo ;) (do pracy ta metoda zainspirowal mnie post Vilasa na Bi-forums :spoko: ) mala dawka wyniku pracy ponizej.

Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości