No wiesz... BIS dostanie kasę za ArmA, a addonmakerzy nie (edit: no chyba że gość sprzeda ). Wypadałoby żeby się postarali chłopaki, co nie? Zwłaszcza że lepiej zrobiona jednostka nie uprzykrzy nikomu gry.
Itim_tuko napisał(a): 1. Is it possible to stand, move around and shoot with hand-feld weapons from a moving vehicle? - No.
2. Will it be possible to hide inside an empty vehicle, without the enemy spotting it as an enemy? - No.
(...)
14. Are different sizes of people possible now, like heavily-built, tall or small people? - Yes, but every different size would need new animations and bones.
rozny "rozmiar" postaci jest tak samo mozliwy jak i byl mozliwy w ofp
trzeba tylko nowe animacje zrobic
nie znam takiego systemu i zapewne takowy nie istnieje, aby umozliwial granie tych samych animacji na roznych szkieletach...
“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.” ~ Ronald Reagan
HAV
N 27 sie, 2006 14:43
To tak z innej beczki - czy BIS podawał dotychczas jakiekolwiek informacje na temat szczegółowości modeli? To co by mnie szczególnie interesowało to przybliżona ilość face'ów w wiatrakach/samolotach... zdaje sobie sprawę, że sporo dają normalmapy, co widać zwłaszcza przy zbliżeniach, ale chętnie zerknąłbym na liczby.
Udało nam się przetłumaczyć ostatni wywiad itim_tuko dla OFP.info - http://www.f2z.pl/modules.php?name=Cont ... age&pid=46 Właściwie jest to tekst zawierający krótki wywiad oraz spostrzeżenia autora po grze w ArmA. Co do spostrzeżeń to autor pisze o m.i. edytorze, trawie i grafice. W wywiadzie zaś znalazły się odpowiedzi na takie pytania jak "Czy wszystkie budynki będzie można zburzyć?" albo "Czy ilość pozycji strzeleckich w pojeździe jest ograniczona?". Zapraszam i życzę miłej lektury
Jaki wpływ na przebieg rozgrywki będą miały nowe budynki ?
Paul: Ciekawym faktem walki pomiędzy budynkami jest to, iż sprawiają one że walka sama w sobie jest bezpieczniejsza, mamy więcej kryjówek, tym samym rozgrywka jest bardziej nieprzewidywalna i emocjonująca, nigdy nie wiesz kto czai się za rogiem, nie możesz rzucać granatów na ślepo, ponieważ mogą się odbić od ściany i uśmiercić Cię. Grając w ArmA zrozumiesz dlaczego w dzisiejszych czasach wojsko stara się unikać walki w miastach, jest ona po prostu zbyt niebezpieczna, o wiele bezpieczniejszym jest wytłuc nieprzyjaciół z wysokości tysiąca stóp nad nimi