Teraz jest So 05 lip, 2025 13:40


Patch 1.05

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostN 04 mar, 2007 01:47

Kurde, to ja już nic nie rozumiem, wszyscy mówią o spadku fps-ów, a u mnie ArmA chodzi lepiej :shock: . Szkoda tylko, że przy ustawieniach grywalnych na moim sprzęcie wygląda jak akcelerowany Quake II.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Tygrys205

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): Pn 05 cze, 2006 15:50
  • Lokalizacja: Chrzypsko Wielkie

PostN 04 mar, 2007 02:17

YacieK napisał(a):tylko nie wiem gdzie się trawę wyłącza :twisted:


Nie jesteś sam :P Może ktoś nas oświeci?
Obrazek
Obrazek
Offline

Danickas

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 195
  • Dołączył(a): Pt 08 lip, 2005 18:28
  • Lokalizacja: Lubuskie

PostN 04 mar, 2007 02:32

Trzeba ustawić detale terenu na very low...

HAV

PostN 04 mar, 2007 02:32

Doszła chyba jedna opcja - Detale cieni, tak że teraz występuje dwa razy... ta pierwsza zdaje się zmienia roślinność ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 04 mar, 2007 02:33

Ustawcie detale terenu na LOW, trawa zniknie, kamyczki i inne detale też.

@UP ktoś mnie uprzedził

@Hav
Co Ty za bzdury pleciesz? Detale Cieni x 2 już były, pierwsza opcja odpowiadała za shadery a druga za cienie.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.

HAV

PostN 04 mar, 2007 02:50

Ano racja, mój błąd.
Offline
Avatar użytkownika

drak

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): N 21 sty, 2007 18:24
  • Lokalizacja: Jawor

PostN 04 mar, 2007 10:21


Please be patient. This update may appear to take a long time to complete. It is updating and installing very large data.
Polska wersja DVD
Verifying ArmA: Armed Assault, version 1.02...
Error found in file AddOns\characters.pbo (ae4f2f0a!=3f82ac5f)
Error found in file AddOns\weapons.pbo (3a6cb3b8!=01589c24)
ArmA: Armed Assault: Updating version 1.02 to version 1.05...
Update 1.02-1.04\ADDONS\CHARACTERS.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.02-1.04\ADDONS\SOUNDS.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.02-1.04\ADDONS\WEAPONS.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.04-1.05\ADDONS\CHARACTERS.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
Update 1.04-1.05\ADDONS\WEAPONS.PBO.UPD cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1
ArmA: Armed Assault patch 1.05 has been applied successfully.


Ta lista to pliki, które nie zostały podmienione przez patch. Ja miałem tylko ca.pbo a ponieważ grzebałem w edytorze przy "Wielkiej Bitwie" podejrzewam, że chodzi o pliki, które były modyfikowane przez użytkownika.
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 04 mar, 2007 12:19

@Yac
A czy Ty wiesz, że traffa już tak nie zpowalnia kompa? Przynajmniej u mnie. ;)
A z tymi detalami terenu, no to coś za coś. :razz:
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 04 mar, 2007 12:49

Ja nienarzekam, a kompa LowEnd napewno nie mam... Może ArmA nie lubi tych co za dużo narzekali? :lol:
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Tygrys205

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): Pn 05 cze, 2006 15:50
  • Lokalizacja: Chrzypsko Wielkie

PostN 04 mar, 2007 13:58

Wracając jeszcze do Suki: qrde sam model fajny, ale texy miejscami trochę nie teges i jakoś mi jest ciężko wejśc do tego złomu (trzeba tyle manewrować soldatem, że to poezja). A o motorynkach było już mówione...
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Szalony Odys

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): Śr 21 cze, 2006 23:16
  • Lokalizacja: Made on Earth

PostN 04 mar, 2007 14:11

Model jazdy motorem skopany, dodali samoloty AWS, których nawet Rosja obecnie nie posiada, wydajność spadła (Arma szczerze mówiąc działa jak chce), mi osobiście wyrzucenie trawy nie dało wzrosty FPS (Nie mogli dać opcji wyłączenia samej trawy a nie od razu wszystkich wszystkich szczegółów), cienie dobre jedynie na ustawieniach wyskokich... w skrócie ... nie jestem zadowolony z patcha.

PS. Może na wersji 1.98 będzie dało się pograć bezproblemowo:D
żyj na poziomie buraka, a życie będzie słodkie !
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 04 mar, 2007 14:49

vilas napisał(a):dual cora masz, pojedyncza czy sparowana kość pamięci ?
ja mam 1 szybką dużą kość, dodatkowa to koszt 450 to na razie nie mam kasy
no ikarte masz Radeon zapewne ?
ja kupowałem NV 7900 bo wtedy miała wyniki lepsze niż drogie Radeony
nie wiem, teraz w cenie do 800-900 pewnie są już lepsze


Wydawało mi się, że pisałem jaki mam sprzęt. :roll:

AMD Athlon 64 3500+ @ 2750 Mhz, Colled by ThermalTake BigTyphoon 4 in 1
Abit KN9
OCZ Technology 2x 512MB DDR2 800 @ 916 Mhz Platinium CL4 4-5-4-15
WD Caviar SE-16 WD2500KS
Galaxy GeForce 7900GS 256MB 256Bit 620/1710 Zalman Edition 1.2ns


I to chyba Ty umieściłeś na forum BIS wątek o teście pamięci, który przeprowadziłem, tam też pisałem jaki mam sprzęt, aż tak pamięć Cię zawodzi? :roll:

U mnie nie ma problemów z emulacją, wkładam płytę i gram, ale za to znów pojawiły się problemy z teksturami i modelami.
Grałem sobie na MP, aż nagle ArmA zwariowała. Z drzew zrobyłi się dwie kartki papieru położone na krzyż, M113, Abrams i inne sprzędy to dosłownie PUDEłKA. Korpus to był prostokąt, wieżyczki były kwadratami a lufy czworokątnymi słupami. Za to ludzie wyglądałi jak "felki" z zapałek.
ArmA nadal jest niegrywalna...
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 04 mar, 2007 15:36

Bo ArmA nie jest pod 2 rdzenie, niektóre aplikacje mają to do siebie, że na x2 działają gorzej niż x1. Poszukaj programiku jakiegoś i wyłącz jeden rdzeń i sprawdź ArmA.
To że Ty masz jedną kostkę RAM to nie znaczy, że moje są wolniejsze. U mnie działają z częstotliwością 916 Mhz.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 04 mar, 2007 15:58

Radek, ale wcześniej na II rdzeniach działało dobrze.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 04 mar, 2007 16:49

No to BiS coś namieszał, jak zwykle. Jedyny sposób to spróbować wyłączyc jeden rdzeń na czas gry w ArmA.

BTW: Właśnie odkryłem, że w plikach ArmA w characters.pbo są nowe Face'y do OFP. Nawet w tym formacie w jakim powinny być. :shock:

Tak wogóle to w tym pliku duzo tekstur ze starego OFP. :|
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości