Teraz jest Cz 28 mar, 2024 16:31


Błędy w Arma

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 29 gru, 2006 16:32

To jest jakiś bug animacji mewy, bo Twój cień uparcie macha skrzydłami :D
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

mant3z

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 45
  • Dołączył(a): Pn 22 maja, 2006 21:26
  • Lokalizacja: Gandza

PostN 31 gru, 2006 07:59

Mewa i jej bug mi nie przeszkadza, raczej nie wpływa to na szalę zwycięstwa którejś ze stron. ArmA ma wiele błędów, dużo z nich odejdzie... a ile przybędzie tego nikt nie wie :) Widziałem na necie piękne salto urala na moście... wykonane z większą gracją niż 'udo dzika' w tańcu z gwiazdami :lol:
Ja doświadczyłem już dwukrotnie Sky Jumping by T-72, nie znam przyczyny tego co spowodowało to że czołg został wystrzelony w powietrze, ponieważ działo to się w mieście i cała sytuacja była zasłonieta budynkami. Czołg nabierając wysokości oraz spadają wydawał dziwny dźwięk.

Tego powinni jak najszybciej zabronić. :mad:
Mów mi milordzie łapserdaku!
Offline

Sgt_Schultz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): Cz 14 gru, 2006 11:46

PostN 31 gru, 2006 11:41

mant3z napisał(a):Ja doświadczyłem już dwukrotnie Sky Jumping by T-72, nie znam przyczyny tego co spowodowało to że czołg został wystrzelony w powietrze, ponieważ działo to się w mieście i cała sytuacja była zasłonieta budynkami. Czołg nabierając wysokości oraz spadają wydawał dziwny dźwięk.


Swego czasu widziałem w necie filmik, choć z OFP: stały sobie 2 czołgi (nie pamiętam typu, ale rosyjskie), gracz umieścił pod każdym po jednym ładunku i zdetonował. Jeden czołg wybuchł jak trza, a drugi dosłownie wyleciał w powietrze na jakieś 100 m :) Chyba nawet przyspieszał jak spadał, więc fiza spoko :)
Offline

Sgt_Schultz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): Cz 14 gru, 2006 11:46

PostN 31 gru, 2006 16:35

{RB} THE NATURAT napisał(a):Miałem podobną akcję w misji "Mosty w dolores". Pluton do którego szedłem atakował też czołgi. Jeden z tych czołgów jak poleciał to o mało mnie nie trafił lol


Heh. To nowej generacji pancerz reaktywny :)
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostSo 06 sty, 2007 16:26

1. W środku walki pancernej zderzyłem się moim Abramsem z czołgiem przeciwnika. Pancerz miałem już uszkodzony , układ jezdny szwankował, ja w adrenalince - wiec zrobiła się stłuczka. Ku mojemu zdziwieniu - uderzony w środek kadłuba wrogi panzer poleciał w powietrze.. i to jak, chyba z 300 merów ode mnie spadając dokumentnie się rozbił...


A więc breakdance zestrzelonego Chinooka z OFP nie jest szczytem silnika fizycznego :grin:

Podobne rzeczy dzieją się w OFP z FFUR (ale dotyczą granatów - prawdopodobnie zbyt wysoka "mass" modelów); jak z ArmA? Czesi nie dopilnowali obliczeń kolizji i stąd matematyczne cuda. Możliwe jest, że kierunek lotu jest prawidłowy, tylko coś się pochrzaniło przy pozycji przecinka i np. zamiast 4 m/s mamy 64 :razz:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 06 sty, 2007 16:46

Buah... U mnie w misji... Zbity Pies? Nie pamiętam. To ta gdzie trzeba bronić pozycji i w pewnym momencie przyjeżdzają czołgi. No cóż, mówię dalej.
Tak więc przyjechały sobie czołgi, ja sobie spokojnie ostrzeliwuje wroga z MG a tu nagle widze jakiegoś gościa z bazuką ktory wystrzelił pocisk w T72, boom... i.... :shock: LOL :lol: ROTFL :D itd.
Czołg wyleciał na około 300 metrów w górę, spadł i dalej jeździł xD.
Druga sprawa to, to że kiedy przejeżdżam przez most to na końcu tego mostu pojazd sie klinuje i nie chce dalej jechać. I trzecie. Jak siedze w pojeździe prze jakiś czas np. z tyłu w Strykerze to oświetlenie się tak nasila, aż oczy zaczynają boleć.
Jeszcze mają wieeeele do zrobienia.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 08 sty, 2007 02:14

Pociski rykoszetują od wody :D

U mnie czasem skrypt wejścia spowrotem na ląd jest wczytywany z opóźniem, można płynąć [postacią] po lądzie :D
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostSo 09 sie, 2008 11:16

Ja mam jeszcze gorzej: zrobiłem ostatnio misję na mapce ace_everon. Jak już wziąłem się za testowanie okazało się, że kiedy wczytałem zapisaną grę cała mapa... znikła. :neutral: W edytorze wyglądało tak, jakby zamiast ace_everon gra wczytała Rahmadi. No i wszystkie jednostki i obiekty poleciały do wody. WTF? :co: Na "fabrycznych" mapach coś takiego się nie zdarza. Czy ten błąd można by jakoś naprawić? Dodam, że mam wersję gry 1.14.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 09 sie, 2008 11:35

Nie da się naprawić i nie jest to wina gry tylko autora wyspy - mam ten sam zonk...
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Fidelio

Kapral

Kapral

  • Posty: 86
  • Dołączył(a): So 28 sty, 2006 19:31

PostSo 06 wrz, 2008 10:07

skoro mowa o błędach to i ja sie dołącze. Otoż posiadam ArmA PL wersje 1.00 spatchowałem ją pokolei (1.05>>>1.08>>>1.14) i gdy włączam grę wyskakuje mi to: "no entry......(lokalizacja pliku)....Arma.cfg.3D_Performance" ale mimo tego błędu gra sie włącza i niby wszystko dobrze ale ten error jest razący a przed update nic takiewgo mnie sie nie robiło :/ idzie temu jakoś zaradzi?

EDIT: chyba znalazłem już o co chodzi z tym błędem, gdy siedze jako pasażer w M113 i mam kamere 1 osoby to widac tak jakbym....eeee jak to wytlumaczyc....widac przestrzeń! widze otoczenie poza pojazdem, tak jakbym nie był w srodku a jestem, poprostu nie widze wnętrza pojazdu ani współpasażerów, a gdy zrobie kamere 3 osoby to wdze dobrze. Ochydnie to wyglkąda i razi w oczy :/ :( mój sprzet to Athlon 2000 2,47 GHz 2 GB ramu Ati Radeon x1600 series i chodzi płynnie. Uprzedze tylko jeszcze że przed patchowaniem nie włączałem gry wiec nie wiem jak to wyglądalo ale u kuzyna gralem na 1.0 to było ok wiec to nie powinien byc problem płytki. Co mam zrobic?
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostSo 06 wrz, 2008 12:13

Odinstaluj i patchuj na nowo, coś się przy patchowaniu musiało skisić
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Fidelio

Kapral

Kapral

  • Posty: 86
  • Dołączył(a): So 28 sty, 2006 19:31

PostSo 06 wrz, 2008 13:12

i jeszcze jeden problem mam, tym razem graficzny, cienie momentami wyglądają jakby były lustrzane, odbijają obiekty, ale to sie dzieje przy dużych zaroślach, cienie budynków tak nie wylądają, tylko drzew, krzaków i jednostek. No cóż może ten reinstall załatwi sprawe.

EDIT:mimo starań, ponownego instalowania i patchowania to samo mam :( ma ktos inne porady?
Poprzednia strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron