Teraz jest Cz 28 mar, 2024 12:02


Narzędzia do edycji ArmA...

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostPt 15 gru, 2006 22:59

Do pakowania PBO dla ArmA jest bardzo wygodne narzędzie Kegetysa.

:arrow: http://www.arma-zone.pl/download/Progra ... 122006.zip

Binaryzator do configów też jest, zaraz poszukam. Co do tekstur - nie mam pojęcia :/

edit: system tekstur jest chyba taki sam. Plugin do Photoshopa powinien działać zarówno dla tekstur dla OFP jak i ArmA.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostSo 16 gru, 2006 00:48

Arma używa kilka rodzajów kompresji, Ci którzy rozpakują jakieś pbo zauważą iż textury mają końcówki _CO, _CA, _NO, _NOHQ, _SM, _SMDI, _AS, _MC, _NS i to chyba wszystkie
te końcówki wymuszają odpowiedni rodzaj kompresji na texturze, stare programy nie sa w stanie ich rozpoznać.Używanie OFP'owych narzędzi jest ciągle mozliwe, jednakże (wybitnie w przypadku normalmap) może sprawić iż textury nie będą zachowywać odpowiedniej/wystarczającej jakości.
Offline

D@ri0

Kapral

Kapral

  • Posty: 66
  • Dołączył(a): Wt 31 maja, 2005 23:51

PostCz 08 lut, 2007 23:49

Mam problem plug-in'em paaplug. Wklejam plik PAAplug.8bi do odpowiedniego katalogu i pokazuje sie takie cos:

Obrazek

Jak widac używam Jasc Paint Shop Pro 8.
Alah akbar.
Offline
Avatar użytkownika

Matte

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): Pn 28 lis, 2005 19:09

PostPt 09 lut, 2007 00:53

Mój drogi D@riuszu geniuszu, plugin ten jest stworzony do genialnego programu jakim jest ADOBE PHOTOSHOP, więc z Jasc Paint Shop Pro 8 może nie współpracować.

Amen
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Devek

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 16:02
  • Lokalizacja: Szczecin

PostWt 13 lut, 2007 08:49

orientuje sie ktos moze czy bedzie jakasp oprawiona wersja wrtptoola, alo inny program do tworzenia wysp do gry ? ;]
Offline

wielkidzik

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Pn 15 sty, 2007 15:09

PostCz 15 mar, 2007 19:50

a czy w o2/oxygen mozna robic modele??
Ostatnio edytowano Pt 16 mar, 2007 15:53 przez wielkidzik, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostCz 15 mar, 2007 19:55

A jak myślisz geniuszu?

Oczywiście, że tak. Esz...
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 15 mar, 2007 22:19

wielkidzik napisał(a):a czy w o2 mozna robic modele??


Bueheheeeh... :hahaha:

Ten program właśnie do tego służy...
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostSo 17 mar, 2007 20:52

służy raczej do konfigurowania modeli i ich eksportu do gry
jednak co poniektórzy masochiści w nim modelują ....
Offline
Avatar użytkownika

Matte

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): Pn 28 lis, 2005 19:09

PostSo 17 mar, 2007 22:51

Hmm a AC3D dał by rade posłużyć jako modeler ??
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostWt 10 kwi, 2007 11:06

PS CS3 i HDR Army masz. :)
*Poza tym, do czego służy Ci edytor binarny? Bo właśnie się zastanawiam jak zmienić ścieżki tekstur. :twisted:


BTW: Jakiego corela używasz?

* Nie ważne już.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 10 cze, 2007 11:59

A jak ma się sprawa z Resolution LOD'ami i temu pochodnymi? Coś mi się jednak nie widzi, żeby było to jakieś, chociażby prowizoryczne, rozwiązanie problemu braku możliwości edycji BiSowych modeli skoro to co najwyżej, zapisuje nazwy selekcji i UVmapping (correct me if I'm wrong).
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Klamacz

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): Śr 01 lut, 2006 14:34

PostN 10 cze, 2007 14:37

ustawiasz np. abramsy w lini, powiedzmy 20 sztuk, tak zaby najblizszy byl 10m od ciebie a ostatni na horyzoncie. Robisz zrzut 3d ripperem i teoretycznie powinny ci kolejno niektore abramsy miec zmniejszone detale - czyli nastepne LODy :)
Obrazek Obrazek
etat: dostarczyciel sprawiedliwosci dziejowej
Offline

Klamacz

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): Śr 01 lut, 2006 14:34

PostN 10 cze, 2007 18:20

YacieK napisał(a):No właśnie dlatego trzeba to rozgryzć. Klamacz sposób fajny - ale wystarczy optymizację zrobić skokową pod 3DMaxem. Same LOD-y to już kwestia obróbki pod Oxygenem.


zgadza sie, tylko ze optymizacja w 3dsmaxie jest czasochlonna, nawet czasem bardziej niz sam jeden, glowny model. Polecenie Optimize tak naprawde nadaje sie do zrobienia jednego, najwyzej dwoch poziomow, jak chcesz zrobic dobre LODy (hehehe, bez skojarzen) - musisz sie pomeczyc recznie.

Zastanawiam sie, czy wydanie p3d z pojazdami oryginalnymi z Arma, wyciagnietymi za pomoca 3d rippera byloby zgodne z licencja i z prawem?
Obrazek Obrazek
etat: dostarczyciel sprawiedliwosci dziejowej
Offline

kamil21

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): N 29 kwi, 2007 16:33
  • Lokalizacja: Białystok

PostCz 21 cze, 2007 01:03

chcialbym sprobowac pobawic sie teksturami,czy moglby mi ktos podac link skad moge sciagnac oxygen? nie wiecie czy istnieje addon stara 200?


Edit

Kamil21

1. Witam
2. Nie pytaj tylko czytaj zawartość forum - miałbyś już odpowiedzi na twoje pytania
3. Obowiązuje zasada - 1 post,temat- jedno pytanie. - Yac
Ostatnio edytowano Cz 21 cze, 2007 05:58 przez kamil21, łącznie edytowano 1 raz

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron