Teraz jest So 11 maja, 2024 18:59


ArmA - problemy z grą

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 14 lut, 2007 22:37

Albo {_x setCombatMode "GREEN"}foreach thislist
http://community.bistudio.com/wiki/setCombatMode
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 15 lut, 2007 00:06

Vilas, pozostaje robienie coopów MP...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostCz 15 lut, 2007 00:14

ArmA wymaga solidnego paczowania, bo jak większość sequeli i zapowiadanych hitów jest wypuszczana przedwcześnie i wszystko się pieprzy. Wydanie ArmA'y przed 2007 rokiem to po prostu paranoja. Teraz wszystko się sypie, a lepiej dostać grę do ręki, która działa niż taką, którą trzeba paczować. ArmA sux, ale mi się podoba :) Moja gra w nią i tak polega w większości na ustawianiu jednostek wroga i samodzielnym rozwalaniu ich. Dla mnie największą porażkę odniósł Seventh z tymi kawałkami do ArmA'y. One śmierdzą.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Forrestal

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Śr 04 sie, 2004 10:17
  • Lokalizacja: 18°41' E - 50°13' N

PostPt 16 lut, 2007 22:01

Vilas jednak taki pro przy robieniu misji nie jestes bo ArmA to nie OFP i nie wszystko co dzialalo w OFP przeniesione do ArmA bedzie dzialac. Wiekszosc skryptow wymaga zmiany komend lub ich przeanalizowania a i wystarczy spojrzec ze "SetUitPos" nie dziala narazie - bedzie w patchu 1.05

Co do waypointow to radze zapoznac sie na Wiki z takimi komendami jak:
setWaypointBehaviour
setWaypointCombatMode
setWaypointFormation
setWaypointSpeed
setWaypointTimeout

To co Ty probowales zrobic z uciekaniem po uliczkach mi wyszlo z uzywaniem ww. koend. Testowane w Corazol.
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostPt 16 lut, 2007 22:53

A kiedy będzie ten patch. Chyba wtedy kiedy ukaże się DN Forever.
Ja mam inny wniosek. Samochody źle działają kiedy muszą wysadzać kogoś na zakręcie. Olewają te punkty trasy, wysiadają same.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPt 16 lut, 2007 23:05

Samochód wysiada się sam ? A to ciekawe zjawisko...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Devek

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 16:02
  • Lokalizacja: Szczecin

PostSo 17 lut, 2007 08:53

u mnie jedynym problemem to po dluzszym graniiu modele broni, pojazdow zmieniaja sie na jakies takie kwadratowe, i ich textury maja przez chwile wyglad jak by byly hmm bardzo rozmazane :P i to jedyny blad jaki mialem :P of coz tez musze nabiegac sie kolo trupa zeby mu zabrac jakiegos bonusa ;]
Offline
Avatar użytkownika

drak

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): N 21 sty, 2007 18:24
  • Lokalizacja: Jawor

PostN 18 lut, 2007 11:41

Jeszcze w OFP np. przy tworzeniu misji często używałem Alt+Tab do poczytania „readme.txt” (nazwy broni, skrypty itp.) i z przyzwyczajenia odpalam „notatnik” przed uruchomieniem ArmA. Gdy zaczynają zanikać tekstury taki przeskok do innej aplikacji i powrót do ArmA powoduje czasami doczytanie tekstur i „przedłużenie” gry o kilka minut.
Offline

matlo

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Wt 30 sty, 2007 21:42

PostPn 19 lut, 2007 22:45

No siema :spoko: Wy już gracie a ja.
Mam prośbę czy mógłby ktoś przesłać mi plik kampani "ca.pbo" z polskiej wersji najlepiej 1.02. Wszystko działa ale gdy próbuję włączyć kampanię gra się wyłącza.

Bardzo proszę wrzućcie plik na rapidshare i podajcie link
Z góry dzięki
Offline

matlo

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Wt 30 sty, 2007 21:42

PostPn 19 lut, 2007 23:36

No kompa to raczej nie muszę zmieniać bo wypas. A nie chce mi się jechać do krakowa wymienić oryginał. Kapujesz. :?

A to tylko jeden plik. Chyba że prześlesz mi swoją płytę??
Ostatnio edytowano Pn 19 lut, 2007 23:41 przez matlo, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

@lek

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 19:44
  • Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

PostŚr 21 lut, 2007 17:10

A ja narazie odłożyłem tą "bete" Arma na półke i poczekam na nowego patcha. Straciłem ochote do grania w tak zkaszanioną gre :evil: Co chwile wywala mi gre i to nie wina sprzętu tylko "tego" programu. :dokitu:
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostŚr 21 lut, 2007 17:13

Po krótkiej sesji u poncha.... *** po 15 minutach tekstury sie sypały,a skóra pani reporter.....100% czarna. Opyle ten badziew za 50-60 pln .
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostŚr 21 lut, 2007 17:38

Kampania....hmm...kampania po obejzeniu panienki 100% czerń (proszki 4eva) przejscie do misji pt: Transport, wiec czekam uradowany włączył sie ekranik z napisem godzinką itp.....i koniec gra sie nie zawiesiła ale misja sie nie włączyła, za drugim podejsciem przejechał ural ze zrypanymi teksturkami....i misja sie nie zaczęła....nie grywalna kupa...a szkoda. Tylko w edytorze przyjemnie było sie pobwić T72 i "dyszką"...
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 22 lut, 2007 15:10

Dobra, myślę, że znalazłem tymczasowy lek na krzaczenie się ArmA po dłuższym czasie gry. Oczywiście ArmA będzie krzaczyć się nadal, ale później, podczas grania po necie i intensywnego klikania alt + tab, ArmA wyglada tak.

Obrazek

Tak więc ta operacja pogarsza tylko sytuacje, ale zastosowanie jej raz czy dwa niezaszkodzi.
Dobra teraz ten tymczasowy lek.

CacheManXP

Programik, który redukuje wykorzystanie pamięci przez system Windows do zupełnego minimum, tym samym programy mają więcej pamięci dla siebie a i ArmA lepiej (chyba) z niej korzysta. Po paru minutach gry pamięc była załadowana w 800MB, a zobaczcie co zrobiło Alt + Tab mimo, że pamięć nie była zawalona (fotka wyżej, info z RivaTuner). Na samym początku gry, czyli Rahmadi + kilku soldatów zrobiłem takie :shock: oczy. Pamięć wykorzystana tylko w 500 MB. :| Tak więc warto zassać ten programik. Wersja wyżej jest wersją ShareWare, ale chyba można przez jakiś czas z niej korzystać, ja mam ver. 1.1 i działa, nie wiem czy ona jest darmowa, ale jest. ;-)
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

@lek

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 19:44
  • Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

PostCz 22 lut, 2007 16:25

A jak włączyć w Rivie, żeby pokazywało te info u góry ekranu?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości