Dżwięk do Arma..
Otóż. Próbuje wstawić dźwięk. Nagrałem taki tekst: "W momencie kiedy usłyszycie GO! GO! GO! wyskakujecie. Bez odbioru." Miałem go w formacie .wav przekonwertowałem na .ogg. W folderze z misją utworzyłem folder sound i tam wbilem ten plik. Nazwałem go 1.ogg
Zrobiłem plik description o takiej treści:
Następnie utworzyłem skrypt 1.sqs o takiej tresci:
I nie działa.
No z tym że mam dźwięk stereo i szukam programu konwerującego na mono.
Ale czy pozatym powinno działać??
P.S Sory za wpisanie pierwszego w nieodpowiednim temacie. Rozpedziłem się troche.
Otóż. Próbuje wstawić dźwięk. Nagrałem taki tekst: "W momencie kiedy usłyszycie GO! GO! GO! wyskakujecie. Bez odbioru." Miałem go w formacie .wav przekonwertowałem na .ogg. W folderze z misją utworzyłem folder sound i tam wbilem ten plik. Nazwałem go 1.ogg
Zrobiłem plik description o takiej treści:
- Kod: Zaznacz cały
class CfgSounds
{
// List of sounds (.ogg files without the .ogg extension)
sounds[] = {1, 2};
// Class definition needed for each sound
class 1
{
// Name to display in mission editor
name = "1";
// Sound path, volume, pitch
sound[] = {\sound\1.ogg, db + 0, 1.0};
// Sound title text (set to no text)
titles[] = {0, ""};
};
class 2
{
// Name to display in mission editor
name = "2";
// Sound path, volume, pitch
sound[] = {\sound\2.ogg, db + 0, 1.0};
// Sound title text (set to no text)
titles[] = {0, ""};
};
};
Następnie utworzyłem skrypt 1.sqs o takiej tresci:
- Kod: Zaznacz cały
~0.5
playsound "1"
~10
I nie działa.
No z tym że mam dźwięk stereo i szukam programu konwerującego na mono.
Ale czy pozatym powinno działać??
P.S Sory za wpisanie pierwszego w nieodpowiednim temacie. Rozpedziłem się troche.
Ostatnio edytowano Wt 17 lip, 2007 06:36 przez Lejek, łącznie edytowano 2 razy