Teraz jest Cz 28 mar, 2024 13:47


speedhack - bardzo szybkie bieganie

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

speedhack - bardzo szybkie bieganie

PostSo 03 sty, 2009 15:30

Witam,
Próbuję napisać skrypt powodujący szybkie bieganie
1. wersja:
Kod: Zaznacz cały
_factor = 5;
_LOOP_DELAY = 0.05;
_dir = 0;

while { true } do
{

  if( player_moves_forward )then
  {
    _dir = direction player;
    player setVelocity [(sin _dir)*_factor, (cos _dir)*_factor, 0];
  };

  sleep _LOOP_DELAY;

};

2. wersja:
Kod: Zaznacz cały

_factor = 5;
_LOOP_DELAY = 0.05;
_pos = [0,0,0];
_new_pos = [0,0,0];
_dir = 0;
_offset_factor = 0.2;//meters
while { true } do
{

  if( player_moves_forward )then
  {
    _dir = direction player;
    _pos = getPos player;
    _new_pos = [(_pos select 0) + _offset_factor*(sin _dir), (_pos select 1) + _offset_factor*(cos _dir), _pos select 2];
    player setPos _new_pos;
  };

  sleep _LOOP_DELAY;

};

(gdzie zmienna player_moves_forward odpowiada za włącznie speed-hacka)
jednakże (w każdej z obu wersji), po chwili prawidłowego działania (gracz przemieszcza się szybko do przodu i reaguje na ruchy myszką), graczowi blokuje się obracanie.
Wie ktoś jak temu zaradzić?

Z góry dzieki

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron