Teraz jest Pt 29 mar, 2024 01:45


Problem niedokładnych pozycji na mapie

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

liberator

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Pn 08 cze, 2009 14:14

Problem niedokładnych pozycji na mapie

PostPn 15 cze, 2009 14:25

Na początku chciałbym powitać wszystkich Forumowiczów i podziękować Administratorowi za aktywację konta.

Problem jak w tytule. Zauważyłem, że pozycje podawane przy pomocy czy to waypointów, czy komendy setpos getpos, czy nawet w czasie gry w rozkazach "idź do" są mocno przybliżone. Chodzi o to, że gdy przykładowo w edytorze podaję komendę "_ktoś domove position _coś", żołnierz biegnie tam, ale staje obok podanej rzeczy, czasem nawet w odległości paru metrów. Problem staje się wyraźny zwłaszcza przy budynkach, co uniemożliwia wszelkie próby poprawienia "sztucznej głupoty" o takie elementy, jak chowanie się za ścianą, murem, wyglądanie z okna itp.
Wyjaśnię od razu, że nie chodzi mi o to, że np. piszę komendę "_ktoś domove position _budynek" i dziwię się, że żołnierz nie biegnie do okna, czy nie kuca przy narożniku.
Próbowałem ustawiać np. pachołki przy oknach i ścianach i kierować żołnierzy na ich pozycję, ale oni stają albo trzy metry od ściany, albo wogóle po drugiej jej stronie.
Dodam jeszcze, że zauważyłem, że pozycje, w jakich rzeczywiście stają żołnierze powtarzają się pomimo niewielkiej zmiany ustawienia przykładowego pachołka. Wygląda to tak, jakby wszystkie pozycje w jakimś kwadracie były uśredniane i zwracana była pozycja w jego środku.
Czy da się ten problem jakoś rozwiązać?
Z góry dziękuję za pomoc.

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron