
Wiec tak...
aby zrobic to poprawnie nalezy wyedytowac config addonu(ów) i dostosowac go do posiadanej wersji.
Najprostszym rozwiazaniem jest np:
class CfgPatches
{
class LWP_Armored
{
units[] = {"jck_asu85"};
requiredVersion = 1.75;
};
};
podmiana "requiredVersion = 1.75;" na np. requiredVersion = 1.00;
mozna to zrobic po rozpakowaniu addonu i wyedytowaniu configa lub mozna do tego użyc jakiegos edytora hexadecymalnego - jesli ktos wie o co chodzi - w którym podmieniamy bezposrednio wartosc w addonie lub spakowanym (zbinaryzowanym) configu.
Tyle że wyższe wersje ofp mają zaimplementowane nowe rozwiazania, a pozatym same addony teoretycznie moga byc dopisane do klas z resistance'a (tatata ...trelemorele....).
Wiec pewne rzeczy moga działac nieco innaczej lub wcale.
Z mojego doswiadczenia jak nie maiłem resa - raczej chodziło wszystko.
Tyle ze wtedy najwyzszą wersją resa była 1.75....
jak byś chciał zrobic to pożadnie musisz rozpakowac addon, przejżeć model w O2 zwracając uwage na wszystkie slekcions, lod memory itp.
Nastepnie przeanalizowac config addonu i ewentualnie zmodyfikowac go aby wszystko działalo ok.
Później popakowac i odpalić w OFP /addons
Da sie zrobic tyle tylko ze gra nie warta swieczki lepiej kupić za pare groszy resa a zmarnowaną w ten sposób (jak wyżej) energie posiwiecić na cos bardziej konstruktywnego.
Naprawde lepiej sobie kup resa - nie oplaca sie Twoja robota.