Teraz jest Wt 05 sie, 2025 18:37


FFUR2006 team - Realistyczna Biwa

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

FFUR2006 team - Realistyczna Biwa

PostŚr 29 mar, 2006 11:14

Zbieram chetnych do gry w FFUR2006 na zasadach 'realistycznego pola walki'. Wiecej info na 'konkurencyjnym' forum. Ponizej podaje planowana specyfikacje bitwy. Szczegoly wciaz sa dyskutowane na forum BIS
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 13;t=50986

Obecnie zglosilo sie okolo 12-14 osob, ale wiem jak to wychodzi w praniu i ze potrzeba nam wiecej chetnych. Po pierwsze do treningu, po drugie czesc ludzi zapewne 'nie da rady' sie pojawic lub odpadnie w trakcie przygotowan.

Pierwszy trening planowany jes na 13 kwietnia,Wielki czwartek, godziny wieczorne. Treningi i butwa beda sie odbywac na serwerze SWAF w FFUR2006 (chyba ze w Polsce pojawi sie serwer z tym modem). Serwer ten stoi w Niemczech.

Od kandydatow oczekuje przede wszystkim checi wspolpracy w ramach druzyny, wykonywania rozkazow, jako takiej znajomosci taktyki. Reszte sie da dopracowac, a przynajmniej zasygnalizowac w trakcie treningow.

Czyli jesli szukasz taktycznej i zblizonej do realnego pola walki bitwy na duza skale, chcesz przezyc cos, czego jeszcze nie bylo, przynajmniej na polskiej scenie, to jest to ogloszenie do CIEBIE :)

##########################################


FFUR 2006 - Player vs Player Realistic Battle Simulation
FFUR2006 - Gracze kontra Gracze, Realistyczna Symulacja Bitwy

MIEJSCE
Wyspa Nogova

OPERACJA
Poczate inwazji i zajecie 'z marszu' jednego z glownych miast, Lipany.

SILY USA [Task Force RAZOR]
Kod: Zaznacz cały
Elementy 101-ej Dywizji Powietrznej
- 80 zolnierzy kompanii szturmowej (piechota) [Calkowita ilosc zyc dla piechoty USA]
- BYC MOZE 2-3 misje ogniowe z pokladu asystujacych okretow [SNYPIR SUPPORT PACK]
- 5 smiglowcow UH60MG (jeden na raz, reszta respawn, tylko pilot moze uzywac smiglowca)
- 1 smiglowiec bojowy AH1 Cobra (tylko pilot moze go uzywac)
- 1 A10 LGB (tylko pilot moze go uzywac)
- 7 pilotow [3 graczy+4 respawny]


SILY ZSSR [Poludniowo-Wschodnie Sily Obronne]
Kod: Zaznacz cały
Piechota Zmechanizowana
- 40 piechocincow ze Zmechu [Calkowita ilosc zyc dla piechoty]
- 3 BMP-1 (tylko zaloga moze ich uzywac)
- 8 misji ogniowych, bateria artylerii 120mm (gleboko na wspie) [SNYPIR SUPPORT PACK]

Sily lokalne
- 5 Szylki [AI, kontrolowane przez dowodce obrony]
- bazy z zaopatrzeniem i szpitale polowe w miastach


CYWILE
Kod: Zaznacz cały
- okolo 15 cywili w Lipany (przez wiekszosc czesc czasu zakaz osrzalu Lipany przez artylerie) [AI, skrypt sprawdzajacy czy cywile sa zabijani przez jedna ze stron]
- Strefy zakazu uzycia artylerii w miastach i wsiach


HIPOTETYCZNY PLAN

STRONA USA
Kod: Zaznacz cały
POZYCJE ODDZIALOW
Punkt sartowy i respawn na osobnej malej wyspie na SW od Lipany
PLAN ATAKU
1. Cobra i UH60 ruszaja na wypad rozpoznawczy
2. Cobra pozostaje w okolicy grypy rozpoznania i wspiera ja podczas polowania na Szylki i BMP. Wspiera je tez A10 na zadanie. UH60 wraca do bazy i jest w gotowosci.
3. Oddzial rozpoznawczy rusza w strone Lipany.
4. Jelsi ktos ginie, respawnuje sie w bazie. UH60 zapewnia transport. Moze on dowozic uzupelnienia dla oddzialu lub tez wysadzic kolejny oddzial na inym kierunku wzgledem Lipany.
5. Po oczyszczeniu drogi do Lipany, glownie z Szylk, wprzowadzane jest glowne uderzenie na miasto.
6. Po wyswobodzeniu Lipany, ZSRR ma 30 minut na odbicie miasta. Uwaga, moze uzyc artylerii.


STRONA ZSRR
Kod: Zaznacz cały
POZCJE ODDZIALOW
Punkt startowy i pieorwtny respawn w Lipany.
Drugi punkt respawny bardziej na polnoc.
Artyleria gleboko na wyspie (poza zasiegiem USA)

PLAN OBRONY
1. Podzielic oddzial piechoy w celu obrony baterii Szylk.
2. Ustalic glowny kierunek ataku USA i wzmocnic go wozem BMP.
3. Jesli wrog sie przebije przez oslone przeciwlotnicza, przygotowac obrone Lipan w samym miescie i nie odstepowac.
4. Jesli wrog przejmie Lipany, przygotowac kontrofensywe z wykorzystaniem artylerii!


Bedzie uzytych wiele prostych skryptow, ktore maja urealnic gre. Ograniczenie wysokosci dla Cobry, streowanie 5 wozami Szylka przez dowodce. Reperacja Cobry trwajaca srednio kolo 10 minut itp.

Oddzial nasz czyli ZSRR beda dzialaly w 2 zespolach 4 osobowuch prawdopodobnie (granatnik-dowodca, kaem, striela, medyk). Do tego dojdzie dowodca kierujacy AI Szyłk oraz dwuosobowa zaloga BMP (jesli znajda sie chetni). Artyleria tez bedzie kierowal dowodca. Komunikacja poprzez TS i podzial na kanalach.

Podstawa naszej takyki bedzie zlikwidowanie Cobry i A10. Jesli to nam sie uda, zyskamy przewage sily ognia (artyleria i BMP). Ale bedzie to trudne zadanie.

Prawdopodobnie bedzie przyspieczony uplyw czasu, dni i noce beda szybciej mijac, przez co bedziemy walczyc w zmiennych warunkach. NVG beda na wyposazeniu kazdego zolnierza.

W miastach beda bazy ZSRR. Szpitale i magazyny amunicji.
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostPt 31 mar, 2006 20:44

Aktualne? Chętnie bym spróbował, może znajdę wolny czas :) Całość wygląda ciekawie.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostŚr 05 kwi, 2006 12:44

n/c DuD

Jeśli jest wolne dla takiego buca jak ja to sie zgłaszam (ew. moge robic za ruchoma tarcze z RKMem i udawac grozniego)
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostCz 06 kwi, 2006 13:01

Przepraszam chlopaki, nie zagladam na to forum regularnie, a info ma zadanie glownie informacyjne. Dyskusja i news a propos projektu sa na 'konkurencyjnym' forum ELEJ: Daj spokój... wznieś się ponad podziały :lol: . Linka chyba nie moge podac, o ile pamietam tutejszy regulamin.

FFUR2006 koniecznie. Przydalby sie tez WGL5, ale to juz biorac pod uwage gre ogolnie razem na podobnych zasadach. Po prostu CFOGowcy (trzon calego przedsiewziecia) graja spore bitwy w WGL, gdzie moza przeciwczyc taktyke, zgrywanie, komunikacje. Poza tym pod WGL jest sporo podobnych misji i ogolnie pod takie misje WGL byl robiony.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 07 kwi, 2006 12:39

Jakby co CFOGa i FFURa mam :)
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 134037
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: FFUR2006 team - Realistyczna Biwa

PostPt 13 gru, 2024 00:46

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 134037
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: FFUR2006 team - Realistyczna Biwa


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości