Teraz jest Śr 06 sie, 2025 12:11


Ustawianie obiektu na piętrze

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

J.B. Hunt

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 28 gru, 2005 11:06
  • Lokalizacja: Kraków

Ustawianie obiektu na piętrze

PostCz 29 mar, 2007 19:14

Odrazu zaznaczę, że znalazłem jeden temat założony przez BOBO jakiś czas temu i wypróbowałem odpowiedź ale to zwyczajnie nie działa! Muszę ustawić stół na piętrze budynku a następnie na nim ustawić telewizor. Kod wygląda tak:

stol setPos [getpos stol select 0, getpos stol select 1, 5]

tv setpos [getpos stol select 0, getpos stol select 1, 6]

i nic! To znaczy stol znajduje się na parterze (na poziomie gruntu) a telewizor dokładnie POD nim! I uwieżcie mi, że od ok. 4 godzin szukam jakiegoś rozwiązania tylko, że nigdzie nic niema poza zamkniętymi tematami :cry:
Boże chroń mnie przed przyjaciółmi.
Z wrogami sam sobie poradzę.
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostCz 29 mar, 2007 19:17

Czy telewizor zatapia się w stole czy znajduje się pod nim? Jakby coś to po prostu pobaw się wartościami (wlep 8, może 7).
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline

J.B. Hunt

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 28 gru, 2005 11:06
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 29 mar, 2007 19:43

Telewizor stoi na ziemi pod stołem. gdyby się przenikały to bym wiedział w czym problem, ale nawet jak dam mu wysokość typu 100 to on nawet nie drgnie...
Boże chroń mnie przed przyjaciółmi.
Z wrogami sam sobie poradzę.
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostCz 29 mar, 2007 19:46

this SetPos [(GetPos this select 0),(GetPos this select 1),0.98] - wklep to w inicjacji TV, a prawdopodobnie zadziała. Musisz tylko ustawić telewizor na stole (w edytorze).
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline

J.B. Hunt

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 28 gru, 2005 11:06
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 29 mar, 2007 20:02

to również sprawdziłem, i nic. Ten sam sposób ktoś napisał w topicu który założył BOBO
Boże chroń mnie przed przyjaciółmi.
Z wrogami sam sobie poradzę.
Offline

koleś14

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Pn 06 lis, 2006 11:27

PostCz 29 mar, 2007 20:16

Wpisz w inicjacji tv i stołu:
Kod: Zaznacz cały
this setpos[getpos this select 0, getpos this select 1, +5]

Ja tak robie i działa.
Offline

J.B. Hunt

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 28 gru, 2005 11:06
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 29 mar, 2007 20:48

Guzik
Boże chroń mnie przed przyjaciółmi.
Z wrogami sam sobie poradzę.
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 29 mar, 2007 21:11

Ehh...

Powiedzmy, że stół stawiasz na 5 metrach...
Stawiasz stół, nazywasz go stol i w inicjacji:

Kod: Zaznacz cały
stol SetPos [(GetPos stol select 0),(GetPos stol select 1), 5]


Następnie stawiasz telewizor, nazywasz go TV i w inicjacji wpisujesz:

Kod: Zaznacz cały
TV SetPos [(GetPos TV select 0),(GetPos TV select 1), 5.98]


Oczywiście, zeby TV znalazł się na stole, w edytorze musisz odpowiednio ustawić te obiekty.

Musi zadziałać... przed chwilą sam sprawdzałem...

BTW... nie BOBO... a BOLO :rotfl2:
Offline

J.B. Hunt

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 28 gru, 2005 11:06
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 29 mar, 2007 21:30

HA! Mylisz się! sam znalazłem rozwiązanie! :idea:

Ten budynek to nie jest część mapy! Edytor tworzy go na tej pozycji na której go ustawileś dopiero PO tym jak wykonuje komendy z linii inicjacji! więc kiedy próbował postawić ten stół 5m nad ziemią tam jeszcze nie było podłogi i całość lądowała na ziemi! te komendy trzeba wpisać w skrypcie albo wyzwalaczu, bo one się uruchamiają dopiero PO stworzeniu wszystkich obiektów wstawionych w edytorze ale NIE należących do mapy!!! Aj em DżINJUS!!!! :czarodziej:
Boże chroń mnie przed przyjaciółmi.
Z wrogami sam sobie poradzę.
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 29 mar, 2007 21:46

Eeeeee... DżINJUS... :|

Nie nie myle się... wpisywane w inicjację komend które podałem nie jest błędem i działa tak jak powinno...

Zauważ, że napisałem
TV SetPos [(GetPos TV select 0),(GetPos TV select 1), 5.98]

a nie
TV setPos [(GetPos stol select 0),(GetPos stol select 1), 5.98]

Czyli... nieważne co gra czyta w pierwszej kolejności... TV i tak jest na wysokości 5.98m i o ile postawisz go w tym samym miejscu gdzie postawiłeś stół, znajdzie się na nim przy starcie misji.
Z drugiej strony, ja zawsze takie bajery pisze sobie w notatniku i zapisuje np. jako "start.sqs". Nie chce mi sie wpisywać komend, animacji itp., itd w inicjacji każdemu z osobna.

SQS wiadomo..., odpalamy komendą [] exec "start.sqs" wpisaną w inicjacji czegokolwiek.
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 134037
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Ustawianie obiektu na piętrze

PostPt 13 gru, 2024 18:20

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 134037
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Ustawianie obiektu na piętrze


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron