Teraz jest Wt 14 paź, 2025 23:51
Skocz do: Strona główna forum » Gry BIS » Inne Gry BIS » Operation Flashpoint
kudloc
Szeregowy
Śr 26 sie, 2009 12:19
-=SpecNaz=-
Chorąży
Śr 26 sie, 2009 16:34
Kadryl
Major
N 06 wrz, 2009 12:13
this addEventHandler ["fire", {[_this] exec "pocisk.sqs"}]
_type = _this select 4_obj = nearestobject [_nazwapojazdu, _type]
#petla_x = velocity _obj select 0_y = velocity _obj select 1_z = velocity _obj select 2? (_z > 600) : _korektaX = 0.5 , _korektaY = 0.5; _korektaZ = 1_obj setVelocity [(_x* _korektaX), (_y* _korektaY), (_z*_korektaZ)];tutaj można zrobić algorytm zmiany przyśpieszenia w zależności od wysokości pocisku;czyli zmiany wartosci _korektaX, _korektaY, _korektaZ~1goto "petla"
So 12 wrz, 2009 14:16
xersius
Pułkownik
So 14 gru, 2024 07:17
So 08 lut, 2025 09:54
Śr 08 paź, 2025 21:49
Powrót do Operation Flashpoint
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości