Teraz jest Cz 03 lip, 2025 07:38


Bullet Time w OFP?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPt 26 sie, 2005 17:58

A co jest napisane na poprzedniej stronie ?? :roll:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Trace

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 159
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:38
  • Lokalizacja: Biecz

PostSo 27 sie, 2005 10:00

Jak dla mnie to wystarczy setacctime 0.5 i już jest bullet time. Wpisujemy go w wyzwalaczu, dajemy aktywacja>ktokolwiek i w obrębie wyzwalacza dajemy jednostki :]. Szybko, łatwo i przyjemnie.
"There's one more arrow, one more shot, one more kill, one more sin. "
Offline
Avatar użytkownika

Czapa

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): N 30 sty, 2005 20:32
  • Lokalizacja: Zabrze

PostSo 27 sie, 2005 15:28

Albo

Kod: Zaznacz cały
 ; Skrypt.sqs

#loop

SetAccTime 0.5
~1

goto "loop"
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostSo 27 sie, 2005 15:34

YacieK stronę wcześniej napisał(a):Jaki jest taki jest - odpowiedź już padła - temat chyba wyczerpany :tancze:


A ponieważ Ameryki nie odkrywacie, więc zamykam =]
Obrazek
Poprzednia strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron