Teraz jest Cz 03 lip, 2025 03:06


WP Soldiers

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostŚr 05 sty, 2005 17:50

http://www.spd_spider.webpark.pl/wps005.jpg
http://www.spd_spider.webpark.pl/wps006.jpg
tu sa linki, wrzuc w IE i zobaczysz, jesli Ci nie zalezy to sobie daruj.
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostŚr 05 sty, 2005 18:26

offtime napisał(a):http://www.spd_spider.webpark.pl/wps005.jpg
http://www.spd_spider.webpark.pl/wps006.jpg
tu sa linki, wrzuc w IE i zobaczysz,

Pisałem już wcześniej, że mam jakiś "inny" IE 6 na dwóch systemach... (na bieżąco aktualizowany)

(...)jesli Ci nie zalezy to sobie daruj.

Mówisz, że nie warto? Dobra :twisted:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostŚr 05 sty, 2005 18:27

dziwny jestes, lezy mi to czy je zobaczysz czy nie tak wiec odpusc sobie.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostŚr 05 sty, 2005 19:02

diesel, jakbyś był sprytniejszy, to byś otworzył dowolny program do ściągania plików i jako url dał adres obrazków - po kilku sekundach masz je juz na dysku, po co się cackać :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostŚr 05 sty, 2005 20:11

Offtime, skoro pokazujesz screeny jakiś jednostek to chyba logiczne, że chciałbym je zobaczyć i nie pisałem wprost do ciebie, żebyś to ty mi je pokazał. Zresztą odpuszcze już sobie to...
Programów do ściągania rzadnych nie mam i nie chcę instalować.
PS. Możecie też zatrzeć ślady mojej działalności w tym topiku.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Hummel

Kapral

Kapral

  • Posty: 80
  • Dołączył(a): Wt 03 sie, 2004 21:30
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostŚr 05 sty, 2005 20:28

no tu tez straszna nerwówka !! Offtime........ wiem ze to nie moj interes ale BARDZO CIE PROSZE !!!!
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostCz 06 sty, 2005 23:42

Hummel napisał(a):MaRcin jedyne co te "gumowe uszy" podnosza, to BRD-ka do lotu przy predkosci ponad 30 km\h ...robia sie z nich skrzydla :twisted:


a widzisz to mamy nowy, aeromobilny pojazd rozpoznawczy :twisted:

________________________________ ON TOPIC ____________________
Trochę propagandy...


OPANCERZONY SAMOCHÓD ROZPOZNAWCZY MODEL BRDM-2M96iK "SZAKAL"

ZAKRES MODERNIZACJI

->Instalacja wysokoprężnego silnika IVECO aifo 8040SRC z wtryskiem bezpośrednim, turbodoładowaniem i chłodnicą powietrza doładowującego;
->Powiększenie przestrzeni przedziału załogowego oraz zwiększenie wyporności;
->Wykonanie i instalacji włazów bocznych;
->Zamontowanie ergonomicznych siedzisk dla załogi;
->Instalacja nowoczesnego podgrzewacza przedziału załogi i silnika;
->Instalacja specjalnego kosza do mocowania koła zapasowego;
->Wykonanie nowych uchwytów i półek na osprzęt, uzbrojenie i wyposażenie;
->Wykonanie i montaż 24V instalacji elektrycznej;
->Instalacja nowoczesnych bezobsługowych akumulatorów rozruchowo-trakcyjnych;
->Instalacja dwuobwodowego układu hamulcowego;
->Instalacja automatycznego układu sterowania pomp wodnych;
->Instalacja cyfrowego systemu łączności wewnętrznej i zewnętrznej;
->Instalacja układu klimatyzacji przedziału załogi;
->Zamontowanie pasywnych przyrządów noktowizyjnych;
->Zamontowanie nowego systemu uzbrojenia głównego;
->Zamontowanie dzienno-nocnego celownika uzbrojenia głównego.

=======
I to co nas mniej interesuje czyli BRDM-2M96i ;-)

Opancerzony Samochód Rozpoznawczy BRDM-2M96i jest modernizacją pojazdu BRDM-2, w której:

-> Zainstalowano nową jednostkę napędową, silnik wysokoprężny w miejsce silnika gaźnikowego;
->Zlikwidowano dodatkowe koła do pokonywania okopów i rowów strzeleckich, zwiększając tym samym wyporność i przestrzeń przedziału załogi;
-> Wykonano włazy boczne;
-> Zainstalowano uchwyt na koło zapasowe;
-> Zainstalowano nowe siedziska dla załogi;
-> Zainstalowano nowoczesny układ podgrzewania silnika i ogrzewania przedziału bojowego;
->Zainstalowano nowe półki, uchwyty na osprzęt, uzbrojenie dodatkowe i wyposażenie osobiste załogi;
-> Zainstalowano dwuobwodowy układ hamulcowy;
-> Wykonano 24V instalację elektryczną
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPt 07 sty, 2005 02:38

niezle info MaRcin :-) moze jakies o SA-9 ? ;-)

Obrazek

tak wiec jak widac narazie beda 4 wersje,
BRDM-2
BRDM-2M96iK
BRDM-2M96i
SA-9 Gaskin
po zakonczeniu bede tez szukal chetnych do zrobienia textur i wprowadzenia ewentualnych zmian jakie mozna spotkac w innych armiach, strasznie sie rozlazly te brdm'y po swiecie.

@Arika
Spacedock Stencil <= czcionka o ktora pytales.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

jesli ktos uwaza ze to dobry material na news na stronce to ponizej skrin przygotowany do publikacji,
jednakze prosilbym aby jako tworce wpisac SPD_Spider (spd_spider@wp.pl)
nie chce zeby ktos mnie pozniej zaczepial o to ze marnuje czas na cos innego niz The Unsung...
Obrazek
po kliknieciu wieksza wersja.

w razie jakby nie dzialalo u niektorych userow (takich upartych jak Diesel ;-) ) :
Obrazek
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostPt 07 sty, 2005 11:21

Duża ilość detali na pewno upiększy ostateczny addon, jednak textury teraz wyglądają całkiem ładnie, najwyżej później będzie można dorobić wersje moro w kamuflażu standardowym.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dzięki za czcionkę ;-)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Hummel

Kapral

Kapral

  • Posty: 80
  • Dołączył(a): Wt 03 sie, 2004 21:30
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostPt 07 sty, 2005 13:06

Zaskoczyles mnie Amigo z tym SA-9 :shock:
Spece od propagandy dawac newsa !! niech sie lud raduje !!!
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPt 07 sty, 2005 13:12

Dzieki Jacek za to ze tak delikatnie zasugerowales ze textury sa do bani ;-)

to wszystko jest ciagle w powijakach, prace nad tym packiem jeszcze chwilke potrwaja, zdaje sobie sprawe z faktu ze wiele detali jest nie poprawna i jak wiele z nich jeszcze brakuje, no ale nie wszystko na raz ;-)
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPt 07 sty, 2005 15:33

YacieK napisał(a):@ offtime
Grrrr - nie do bani :neutral: chciałem jakoś pomóc - a spodobał mi się sposób jak robi patynę MapFact . Myślałem ze się przyda :aniol: Sam się uczę retexturować - i daleko mi do poziomu jaki widzę na Twoich modelach. :P

spoko, zartowalem, mam te tutoriale na dysku ale niestety poza tutorialami trzeba mniej choc odrobine zdolnosci ;-)
(a tak przy okazji to nie MapFact tylko Marfy ;-) )
Arika napisał(a):[...], najwyżej później będzie można dorobić wersje moro w kamuflażu standardowym.
[...]

m96 bedzie w moro, tyle tylko ze poki co modele kozystaja po czesci ze wspolnych textur, wersje moro bede robil jak skoncze modelowanie, niestety nie znam zadnej "bezbolesnej" metody dopasowywanie plam na krawedziach textor tak wiec zostawiam sobie ta przyjemnosc na koniec :]

-------------------------
rzeczy ktore zamierzam zmienic w najblizszym czasie
1. geometria powyrzej okien jest ciagle nie wlasciwa (tam gdzie sa peryskopy), rowniez wizjery nie zostaly jeszcze narysowane
2. z tego co zauwazylem kazda wersja rozni sie swiatlami lub/i ich oslona nad czym tez musze popracowac
3. "klapy" w czesci silnikowej jak sie okazalo na roznych wersjach sa delikatnie inne
4. drzwi w m96i i m96ik nie posiadaja jak na poczatku blednie zalozylem klamek z zewnatrz pojazdu
5. falochron ma zla geometrie i jest zbyt duzy
6. otwory strzeleckie, wydechy, otwierane wlazy, szpula z linka stalowa, uzbrojenie wraz z celownikem (celownika na razie nie ma a uzbrojenie jest zle)
7. gaskin o ile sie nie myle nie posiada bocznych peryskopow ani dodatkowych kol, a pod skrzyniami z rakietami na burtach sa kratownice do ktorych sa przymocowane, na czesci silnikowej powinny byc takie "loza" na ktorych spoczywa wyrzutnia po zlozeniu.
8. do wersji m96i i m96ik trzeba dorobic uchwyty na kola zapasowe
9. m96ik musi posiadac klime :D dwa wentylatory ladnie zabudowane na burcie pojazdu

tyle w najblizszym czasie, ktos zauwaza jeszcze jakies braki/przeklamania ?
Offline
Avatar użytkownika

Hummel

Kapral

Kapral

  • Posty: 80
  • Dołączył(a): Wt 03 sie, 2004 21:30
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostPt 07 sty, 2005 16:24

Kilka uwag :
- żaluzje nad przedziałem silnikowym i wentylatorami chłodnic są faktycznie rożne w poszczególnych wozach ale wynika to bardziej z rocznika wozu niż jego konkretnej wersji (chodzi tu głównie o wersje BRDM-2 i BRDM-2 M-96 możliwe ze teraz zostało to zunifikowane do jednego standardu [modelu]) Spotkałem wozy wersji M-96 z hydraulicznie pionowo podnoszonymi żaluzjami ale tez wersje z żaluzjami podnoszonymi pod kątem 45 stopni - wszystko zależy z jakiego roku produkcji, lub fabryki był wóz poddany modernizacji !!
- wieża BRDM-2 M-96 wyposażona jest w dodatkowe peryskopy jeden partaczy do tyłu (na stropie wieży), a drugi lewo skos w ściance wieży (patrząc od strony strzelca)
- jest element wozu który zależy przede wszystkim od "radosnej twórczości" kierowcy – boczne lusterka wsteczne (mój niezapomniany kierowca "Maniek" :spoko: założył sobie dwa, i oba były STAR-owskie [oryginalne BRDM-a są okrągłe], a i tak potem zawsze cofał patrząc do tyłu, wychylony do połowy przez właz !!
- no i pamiętaj ze M-96 nie posiada charakterystycznych bocznych stopni przy dolnej krawędzi błotników (są zaślepione – zresztą bardzo niedbale)

No to narazie tyle :razz:
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostPt 07 sty, 2005 17:33

SA-9 co to w ogóle jest? :)

SA-9 / Strela-1 9P31
Crew: 3
Configuration: 4x4
Engine: GAZ-41 V-8 140 hp
Max road speed: 100 km/h
Max water speed: 10 km/h
Range: 750 km
Combat weight: 7,000 kg
Power-to-weight ratio: 20. hp/t
Length: 5.8 m
Width: 2.4 m
Height: 2.3 m
Ground clearance: 0.43 m
Armour: 5-14 mm
Armament: 4x SA-9 (9M31) missile
Traverse: 360°
Elevation: +20° to +80°
Tracking rate: 15-20°/s
Ammunition: 4+2 SA-9s
Launch weight: 32 kg
Warhead: 2.6 kg HE
Max speed: Mach 1,8
Max effective range: 4,200 m
Min effective range: 800 m
Max effective altitude: 3,500 m
Min effective altitude: 30 m
Max target speed: 300m/s


mam dziwne przeczucie , że te informacje nie wnoszą nam nic nowego :D
Do tego kilka zdjęć ale nie są zbyt dobrej jakości i prawdopodobnie nie będą pzredstawiały zbyt dużych wartości...

Zdjęcia
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4
Zdjęcie 5
Zdjęcie 6
Zdjęcie 7
Zdjęcie 8
Zdjęcie 9
PLAN
Model 1
Model 2
Model 3
Model 4
Model 5
Ostatnio edytowano Pt 07 sty, 2005 19:45 przez MaRcin, łącznie edytowano 1 raz
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

Hummel

Kapral

Kapral

  • Posty: 80
  • Dołączył(a): Wt 03 sie, 2004 21:30
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostPt 07 sty, 2005 17:59

Co do SA-9 to dwie uwagi .......
- istaniała wersja z dodatkowymi kolami :lol:
- Offtime pamietaj SA-9 nie posiada obrotowego peryskopu d-cy wozu
- no i wszystkie swiatla sa osłoniete od góry (tylne tez)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości