Teraz jest So 05 lip, 2025 18:24


WP Soldiers

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Hummel

Kapral

Kapral

  • Posty: 80
  • Dołączył(a): Wt 03 sie, 2004 21:30
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostCz 13 sty, 2005 08:57

:grin: a wiesz co bylo z przodu !!?? ..no własnie !! specialnie jest uciety przod
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostCz 13 sty, 2005 17:59

Obrazek Obrazek
BRDM po ciezkich przejsciach ;-)



Free Image Hosting
Offline
Avatar użytkownika

Hummel

Kapral

Kapral

  • Posty: 80
  • Dołączył(a): Wt 03 sie, 2004 21:30
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostCz 13 sty, 2005 18:18

upaplanie miluskie (chodz to takie swieżynak jest co ??? no a jak wyschnie to sie zrobi bardziej żółtawe ?? :grin:)

ale ja widze ze obrotowy peryskop d-cy sie pojawił !! :spoko: ale nad kierowca to mi sie cos mniej to wszystko podoba poprosze o screena z innego ujecie ;-)
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostCz 13 sty, 2005 20:05

peryskopy nie sa jeszcze gotowe ;-) teraz bawie sie texturami...

Obrazek Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Clarkson

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 120
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 17:08

PostCz 13 sty, 2005 22:31

tak troszku "Dezelowato" wyglada cos mi sie zdaje ze jak by to jakis dowódca zobaczyl to by kierowca " wiadro szmata " i ognia roił. A tak serio to strzasznie postzrza ten sprzet conajmniej jak by stał w demobilu : :razz: pozatym giteswdeches
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

Offline
Avatar użytkownika

Chooca

Kapral

Kapral

  • Posty: 72
  • Dołączył(a): Śr 18 sie, 2004 12:18

PostPt 14 sty, 2005 00:13

Szczerze powiedziawszy to ten BRDM wyglada na pojazd do Fallout moda :razz:
Oczywiscie tak na serio to swietna robota.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPt 14 sty, 2005 00:32

tia, zmienie troche kolorystyke tego BLOTA bo widze ze wiekszosc mysli ze to rdza :]
ale generalnie z brudu nie zrezygnuje, jak sie uzywa to sie brudzi, a jak jest wojna i strzelaja to nie ma czasu czyscic ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Hummel

Kapral

Kapral

  • Posty: 80
  • Dołączył(a): Wt 03 sie, 2004 21:30
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostPt 14 sty, 2005 14:31

Proponuje idź na całość i wprowadź ślady (smugi) eksploatacyjne do powinno dopiero dać efekt, ale roboty tez będzie od cholery !!
Offline
Avatar użytkownika

Winters

Kapral

Kapral

  • Posty: 55
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2004 05:56
  • Lokalizacja: Toccoa

PostPt 14 sty, 2005 14:48

Można by także dać efekt odbijania światła, ale jak napisał Hummel roboty by było od chol...
"Papież? A ile on ma dywizji?" - J. Stalin
Offline
Avatar użytkownika

Hummel

Kapral

Kapral

  • Posty: 80
  • Dołączył(a): Wt 03 sie, 2004 21:30
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostPt 14 sty, 2005 17:52

no i kto wie czy model o wiekszej liczbie drobnych elementow nie robi bardziej pozytywnego wrażenia :???:
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPt 14 sty, 2005 21:48

Chyba, ze ta "liczba" jest zbędna i niepotrzebnie obciąża kompa :]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 15 sty, 2005 01:03

Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostSo 15 sty, 2005 01:27

Hummel napisał(a):Proponuje idź na całość i wprowadź ślady (smugi) eksploatacyjne do powinno dopiero dać efekt, ale roboty tez będzie od cholery !!

stary, sladow urzytkowania to chyba az za duzo zrobilem :twisted:
Obrazek
Winters napisał(a):Można by także dać efekt odbijania światła, ale jak napisał Hummel roboty by było od chol...

jesli masz na mysli malowanie refleksow swietlnych na texturach to jest to kiepski pomysl :]
Hummel napisał(a):no i kto wie czy model o wiekszej liczbie drobnych elementow nie robi bardziej pozytywnego wrażenia :???:

jasne ze robi, tyle ze ja nie zamierzam modelowac kazdego spawu pancerza oddzielnie :]
Jerry napisał(a):Chyba, ze ta "liczba" jest zbędna i niepotrzebnie obciąża kompa :]

wlasnie, nie dosc ze textury wielkie to jeszcze detale im sie marza :x
alderous napisał(a):Przypadkowo znalezione zdjęcie

dzieki :-)
Offline
Avatar użytkownika

Hummel

Kapral

Kapral

  • Posty: 80
  • Dołączył(a): Wt 03 sie, 2004 21:30
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostSo 15 sty, 2005 17:55

Pepikom w CLSA ladne blotko wyszlo .....jest tam sporo bykow w tym MOD-ie ;-) ale co do blotka brak uwag ...no tak to mniej wiecej wyglada na pojazdach po paru dniach w "polu"
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron