Hummel napisał(a):Proponuje idź na całość i wprowadź ślady (smugi) eksploatacyjne do powinno dopiero dać efekt, ale roboty tez będzie od cholery

stary, sladow urzytkowania to chyba az za duzo zrobilem

Winters napisał(a):Można by także dać efekt odbijania światła, ale jak napisał Hummel roboty by było od chol...
jesli masz na mysli malowanie refleksow swietlnych na texturach to jest to kiepski pomysl
![:]](./images/smilies/icon_krzywy.gif)
Hummel napisał(a):no i kto wie czy model o wiekszej liczbie drobnych elementow nie robi bardziej pozytywnego wrażenia

jasne ze robi, tyle ze ja nie zamierzam modelowac kazdego spawu pancerza oddzielnie
![:]](./images/smilies/icon_krzywy.gif)
Jerry napisał(a):Chyba, ze ta "liczba" jest zbędna i niepotrzebnie obciąża kompa
![:]](./images/smilies/icon_krzywy.gif)
wlasnie, nie dosc ze textury wielkie to jeszcze detale im sie marza
dzieki
