Proponuję takie rozwiązanie:
Wstawiasz te dwie łodzie i nazywasz je np.
lodz1 i
lodz2
Potem wstawiasz drużynę (tu dałem czterech ludków i nazwałem ich kolejno
a1,a2,a3,a4(a1 to dowódca).
Drużynie dajesz punkt trasy "RUSZAJ" na plaży, koło łodzi, a łodziom na brzegu. W punkcie trasy lodzi1 w polu warunek wpisujesz
(unitReady a1) AND (unitReady a2), a lodzi2
(unitReady a3) AND (unitReady a4). W punkcie trasy drużyny w polu Przy aktywacji wpisz
[] Exec "wsiadać.sqs". Teraz jeszcze skopiuj to:
- Kod: Zaznacz cały
a1 assignAsCargo lodz1
a2 assignAsCargo lodz1
a3 assignAsCargo lodz2
a4 assignAsCargo lodz2
[a1,a2,a3,a4] orderGetIn true
Exit
i wklej do notatnika. Plik zapisz jako "wsiadać.sqs" (z rozszerzeniem .sqs!) - jest to skrypt. Teraz ten plik wklej do katalogu z misją. I gotowe
Pod warunkiem, że gracz nie jest dowódcą.