Ogólnie już wszyscy zauważyli , że modele footmuncha ładnie lśnią , a sposób na to jest taki że wystarczy wpisać w configu addonu najlepiej na końcu coś takiego, jak zrobiłem to na przykładzie bmp2 bisu
class CfgTextureToMaterial
{
class bmp2Shine
{
textures[]=
{
"bmp2\2a42kanon-final.paa",
"bmp2\at6-launcher.pac",
"bmp2\bmp2_top.pac",
"bmp2\bmp2_vez_back.pac",
"bmp2\bmp2_vez_frnt.pac",
"bmp2\rocket-backfront.pac",
"bmp2\rocket-side.pac",
"bmp2\bmp2_vop.pac",
"bmp2\bmp2_vopspod.pac",
"data\bmp_side_hi.pac",
"data\bmp_back.pac",
"data\bmp_stit.pac",
"data\bmp_pantramp.pac",
"data\bmp_bmp_vez_top.pac",
"data\bmp_vez_back.pac",
"data\bmp_ambulance_sideca.pac",
"data\bmp_ambulance_back.pac",
"data\bmp_ambulance_top.pac",
"data\bmp_top.pac",
"bmp2\smoke-prefinal.pac"
};
material=#bmp2_ShinyBody;
};
class bmp2Glass
{
textures[]={tekstury okna};
material=#SpecularGlass;
};
};
class CfgMaterials
{
class bmp2_ShinyBody
{
ambient[]={1,1,1,1};
diffuse[]={1,1,1,1};
forcedDiffuse[]={0,0,0,0};
specular[]={.22,.22,.22,0};
specularPower=20;
emmisive[]={0,0,0,0};
};
};
wpisujecie tylko tekstury jakie macie w addonie i addonik już powinienen się lśnić ,ale uwaga model czyli plik p3d powinien być zbinaryzowany . A jak macie czas i ochote to w tym jednym configu możecie wpisać wszystkie tekstury róznych pojazdów nie tylko bmp jak to jest na tym przykładzie(tu macie tekstury bmp1 ,bmp2,bmp ambulance).
class CfgTextureToMaterial
{
class bmp2Shine
{
textures[]=
{
"bmp2\2a42kanon-final.paa",
"bmp2\at6-launcher.pac",
"bmp2\bmp2_top.pac",
"bmp2\bmp2_vez_back.pac",
"bmp2\bmp2_vez_frnt.pac",
"bmp2\rocket-backfront.pac",
"bmp2\rocket-side.pac",
"bmp2\bmp2_vop.pac",
"bmp2\bmp2_vopspod.pac",
"data\bmp_side_hi.pac",
"data\bmp_back.pac",
"data\bmp_stit.pac",
"data\bmp_pantramp.pac",
"data\bmp_bmp_vez_top.pac",
"data\bmp_vez_back.pac",
"data\bmp_ambulance_sideca.pac",
"data\bmp_ambulance_back.pac",
"data\bmp_ambulance_top.pac",
"data\bmp_top.pac",
"bmp2\smoke-prefinal.pac"
};
material=#bmp2_ShinyBody;
};
class bmp2Glass
{
textures[]={tekstury okna};
material=#SpecularGlass;
};
};
class CfgMaterials
{
class bmp2_ShinyBody
{
ambient[]={1,1,1,1};
diffuse[]={1,1,1,1};
forcedDiffuse[]={0,0,0,0};
specular[]={.22,.22,.22,0};
specularPower=20;
emmisive[]={0,0,0,0};
};
};
wpisujecie tylko tekstury jakie macie w addonie i addonik już powinienen się lśnić ,ale uwaga model czyli plik p3d powinien być zbinaryzowany . A jak macie czas i ochote to w tym jednym configu możecie wpisać wszystkie tekstury róznych pojazdów nie tylko bmp jak to jest na tym przykładzie(tu macie tekstury bmp1 ,bmp2,bmp ambulance).