Teraz jest Śr 02 lip, 2025 09:26


probelm z własną wyspą

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Iron Man

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Śr 09 mar, 2005 21:37
  • Lokalizacja: stąd

probelm z własną wyspą

PostŚr 09 mar, 2005 22:07

Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy.
A problem tkwi w tym, że po wrzuceniu mojej wyspy (od razu mówie, że robiłem ją według poradnika na tej stronie) OFP nie chce odpalić.
Stworzyłęm plik .pbo, wrzuciłem go do folderu Addons i nic. Jeżeli ktoś mógłby coś zaradzić , to chętnie go wysłucham.

Z góry thx :)
Victory or death! Run!
Offline
Avatar użytkownika

Trace

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 159
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:38
  • Lokalizacja: Biecz

PostŚr 09 mar, 2005 22:45

wydaje mi sie ze potrzeba jakis config wyspy, czy cos w rodzaju skryptu, zeby zadzialala... but i'am not sure...
"There's one more arrow, one more shot, one more kill, one more sin. "
Offline
Avatar użytkownika

Iron Man

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Śr 09 mar, 2005 21:37
  • Lokalizacja: stąd

PostŚr 09 mar, 2005 22:51

Chodzi tobie pewnie o config.cpp.
No więc zgodnie z poradnikiem przkopiowałem go do folderu z wyspą. A ten folder potem przetworzyłem w plik .pbo . A wyspa nie zadziałała. Po prostu OFP mi nie chciał nawet uruchomić :???:
Victory or death! Run!
Offline
Avatar użytkownika

ttott

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): Pn 17 sty, 2005 15:57
  • Lokalizacja: Gdynia

PostŚr 09 mar, 2005 23:21

Stwórz wyspę i zapisz ją jako intro.wrp i zamień z orginalną z OPF i sprawdź czy wtedy odpali. Jeśli tak to wszystko z wyspą jest w porządku. Wtedy zrób porządny config. Możesz sobie podpatrzeć jak wyglądają configi innych wysp i wtedy odpal OPF. Jak nie będzie działać to nie wiem...
Projekt TTOTT 39-45 - nowy wymiar misji
Offline
Avatar użytkownika

Iron Man

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Śr 09 mar, 2005 21:37
  • Lokalizacja: stąd

PostŚr 09 mar, 2005 23:26

łatwo powiedzieć. Tak naprawde to w takich rzeczach jest prawie kompletnie zielony :neutral: . Mam nadzieje, że wkrótce sie to zmieni. Ale dzieki za dobre rady.:)
Victory or death! Run!
Offline
Avatar użytkownika

ag_smith

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 243
  • Dołączył(a): Pt 21 sty, 2005 00:27
  • Lokalizacja: Wawa

PostŚr 09 mar, 2005 23:57

A najlepiej pokaż tutaj konfig, to się wszystko powinno wyjaśnić.
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 10 mar, 2005 01:06

Kod: Zaznacz cały
// Example config file for Visitor Tutorial island

// some basic defines
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7

#define true 1
#define false 0

// type scope
#define private 0
#define protected 1
#define public 2

class CfgPatches
{
   class TutIsland{units[]={};weapons[]={};requiredVersion = 1.40;};
};

class CfgWorldList {
   class TutIsland {};

}

class CfgEnvSounds {};

class CfgWorlds
{
   class DefaultWorld {};
   class Eden: DefaultWorld {};   
   class TutIsland: Eden {};
   {
      worldName="\TutIsland\TutIsland.wrp";
      description="Visitor Tutorial";
      startTime="10:00";
      startDate="29/2/84";
      centerPosition[]={5931,6747,0};

      class Names
      {
      };   
   };

};


To jest config z tutoriala. Pamietam, że kiedyś też miałem z tym problem. W configu jest (chyba) za mało "};".

Mr. Ofpman podał na forum poprawny config dla początkujących. Ten napewno będzie działać. :]

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron