Teraz jest Cz 16 paź, 2025 23:55


Pozycje żołnierza bez broni/z bronią - mini zbiór

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

zwojek

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 124
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:23
  • Lokalizacja: Houdan

Pozycje żołnierza bez broni/z bronią - mini zbiór

PostCz 24 mar, 2005 20:18

Proszę o podanie jakichś skryptów, dzięki którym żołnierze są w następujących pozycjach:
- Kuca pod ścianą
- Klęczy z rękoma na głowie
- Stoi z rękoma z tyłu ciała
- Robi pompki
- Stoi z rękoma na głowie

Możecie też podać jakieś inne ciekawe.

UWAGA ! ! !
***Proszę o nie zamykanie tematu z prostego powodu - kilka z tych skryptów jest napisanych gdzieś na forum (sam znalazłem ze trzy), ale jest porozrzucanych - tu były by w jednym miejscu. Poza tym nie wiem czy wszystkie.
***Zakładam ten topic, ponieważ są te skrypty mi potrzebne do misji - jak najprędzej, a jak wiecie tymczasowo OFP Center jest nieosiągalne.
***Jednym z powodów jest to, aby kolejni nowi użytkownicy nie zakładali kolejnych tematów typu - Jak zrobić, aby żołnierz kucał ?

Proszę o wyrozumiałość. Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

PostCz 24 mar, 2005 20:32

"BinocCrouchToCrouch", "BinocLyingToLying", "BinocStandToStand", "BinocToCombat" - różne (w zależności od stanu jednostki) animacje zakończenia używania lornetki (przy PlayMove cała sekwencja podniesienia do oczu i opuszczenia), trwają tylko chwilę.

"Cargo", "CargoVer1", "CargoVer2", "CargoVer3", "CargoVer4", "CargoVer5" - różne wersje animacji postaci siedzących jako pasażerowie (zwykle widzicie to w ciężarówce), niektóre poruszają się. Animacje te wywołuje tylko komenda SwitchMove, trwają bez końca. Mogą być przydatne, bo żołnierzy można posadzić gdziekolwiek (nie muszą być w pojeździe).
"CargoDying", "CargoDead" - jak łatwo się domyśleć animacje umierania i martwego pasażera.

"Commander", "Driver", "Gunner", "Pilot" - wbrew nazwie animacje te zachowują się tak jak animacja "Cargo".

"CivilDead", "CivilDeadVer2", "CivilDying", "CivilDyingVer2" - dwie animacje martwych i umierających cywili, trwją oczywiście bez końca.
"CivilLying", "CivilLyingNoAim", "CivilLyingDying" - dwie wersje animacji leżących cywili i animacja umierającego leżącego cywila. Trwaja tylko chwilę.
"CivilLyingCrawlF", "CivilLyingCrawlL", "CivilLyingCrawlR" - animacja cywila czołgającego się do przodu (F) na prawo (R) i na lewo (L), trwa krótko.
"CivilWalkF", "CivilRunF" - animacja cywila idącego i biegnącego do przodu, trwa tylko chwilę.

Uwaga! Animacje dotyczące cywili można stosować również do żołnierzy (i na odwrót).

"CombatDead", "CombatDeadVer2", "CombatDeadVer3", "CombatDying", "CombatDyingVer2", "CombatDyingVer3", "CombatRelaxedDeadVer2", "CombatRelaxedDying", "CombatRelaxedDyingVer2" - różne animacje martwego i umierającego żołnierza, trwają bez końca.
"Combat", "CombatOptics", "CombatOpticsF", "CombatRelaxedStill" - działa tylko ze SwitchMove, żołnierz na chwilę przystawia broń do oka (?).
"CombatRelaxedStill" - ?
"CombatReloadMortarEnd" - animacja zakończenia ładowania granatu nasadkowego (Mortar) w przypadku użycia SwitchMove, lub cała sekwencja ładowania w przypadku użycia PlayMove.
"CombatRunF", "CombatRunLF", "CombatRunRF" - animacje biegu do przodu (F) po skosie na prawo (RF) i po skosie na lewo (LF).
"CombatRunB", "CombatRunLB", "CombatRunRB" - j.w. tyle że do tyłu (B).
"CombatRunL" , "CombatRunR" - animacje biegu w lewo (L) i prawo (R).
"CombatSprintF", "CombatSprintLF", "CombatSprintRF" - animacje szybkiego biegu do przodu (F) po skosie na prawo (RF) i po skosie na lewo (LF).
"CombatTurnL", "CombatTurnR" - nie powodują obrotu (choć "na logikę" powinne), żołnierz tylko przez chwilę się wierci (?).
"CombatRunDeadVer2", "CombatRunDying", "CombatRunDyingver2" - animacje śmierci i umierania podczas biegu, trwają bez końca.
"CombatRunBDead", "CombatRunBDeadVer2", "CombatRunBDying", "CombatRunBDyingver2" - animacje śmierci i umierania podczas biegu do tyłu, trwają bez końca.
"CombatRunFToLying" - animacja żołnierza padającego z biegu, niestety zaraz potem wstaje.
"CombatRunNF" - bardzo zabawna animacja. Działa tylko ze SwitchMove. żołnierza nie da się zabić, bez przerwy biegnie przed siebie, przenikając przez ściany (?!).
"CombatThrowGrenadeEnd" - animacja kończąca rzut granatem, w przypadku użycia PlayMove następuje cała sekwencja rzutu.
"CombatRunThrowGrenadeEnd" - j.w. tyle że z biegu (większy zamach).
"CombatStillPlayer" - żołnierz celuje przez dłuższą chwilę.
"CombatToBinoc" - animacja sięgnięcia po lornetę. Trwa tylko chwilę.
"CombatToCrouch" - animacja klęknięcia. Trwa tylko chwilę.
"CombatToLying" - animacja położenia się. Trwa tylko chwilę.
"CombatToMedic" - animacja udzielania pomocy medycznej. Trwa tylko chwilę.
"CombatToPutDown" - animacja podkładania ładunku wybuchowego. Trwa tylko chwilę.
"CombatToStand" - animacja przejścia z trybu "AWARE", "COMBAT" albo "STEALTH" do trybu "SAFE" lub "CARELESS".
"CombatToTreated" - animacja otrzymywania pomocy medycznej (żołnierzowi, który może stać). Trwa tylko chwilę.
"CombatToWeapon" - animacja sięgnięcia po RPG. Trwa tylko chwilę.

Uwaga! Animacje "Combat..." pokazują żołnierzy w trybie "AWARE", "COMBAT" albo "STEALTH".

"CrouchDying" - animacja umierania w pozycji klęczącej. Trwa bez końca.
"CrouchToBinocCrouch" - animacja sięgnięcia po lornetkę z pozycji klęczącej. Trwa tylko chwilę.
"CrouchToCombat" - animacja powstania z pozycji klęczącej. Trwa tylko chwilę.
"CrouchToCrouchSprintF" - animacja poderwania się do biegu naprzód z pozycji klęczącej. Trwa tylko chwilę.
"CrouchToLying" - animacja położenia się z pozycji klęczącej. Trwa tylko chwilę.
"CrouchToWeapon" - animacja sięgnięcia po RPG w pozycji klęczącej. Trwa tylko chwilę.

"LyingCrawlF", "LyingCrawlL", "LyingCrawlR" - animacje czołgania się naprzód (F) na lewo (L) i na prawo (R). Trwa tylko chwilę.
"LyingDying" - animacja umierania w pozycji leżącej.
"LyingNoAim" - animacja leżącej postaci. Wywoływana tylko ze SwitchMove. Trwa bez końca. Postaci w tej animacji nie można zabić.
"LyingThrowGrenadeEnd" - animacja kończąca rzut granatem z pozycji leżącej, w przypadku użycia PlayMove następuje cała sekwencja rzutu.
"LyingToBinocLying" - animacja sięgnięcia po lornetkę z pozycji leżącej. Trwa tylko chwilę.
"LyingToCombat" - animacja powstania do pozycji stojącej (w trybie "AWARE", "COMBAT", albo "STEALTH").
"LyingToCombatRun" - ?
"LyingToCrouch" - animacja przejścia do pozycji klęczącej z leżenia. Trwa tylko chwilę.
"LyingToPutDownLying" - animacja podkładania ładunku wybuchowego z pozycji leżącej. Trwa tylko chwilę.
"LyingToTreatedLying" - animacja otrzymywania pomocy medycznej (żołnierzowi który nie może wstać). Trwa tylko chwilę.
"LyingToWeapon" - animacja sięgania po RPG z pozycji leżącej. Trwa tylko chwilę.

Uwaga! Przy użyciu polecenia SwitchMove w stosunku do animacji typu "Crouch..." lub "Lying..." spowoduje, że postacie nagle znajdą się w pozycji klęczącej lub leżącej. Przy użyciu PlayMove płynnie przejdą do tej pozy.

"MedicToCombat" - animacja kończąca udzielanie pomocy medycznej. Przy użyciu PlayMove odtwarzana jest cała sekwencja. Trwa tylko chwilę.

"PutDownLyingToLying" - animacja zakończenia podkładania ładunku wybuchowego z pozycji leżącej. Trwa tylko chwilę.
"PutDownToCombat" - animacja zakończenia podkładania ładunku wybuchowego. Trwa tylko chwilę.

Uwaga! Zauważ, że animacje "LyingToPutDownLying" i "PutDownLyingToLying" oraz "Combat ToPutDown" i "PutDownToCombat" przy użyciu PlayMove wyglądają tak samo (przy użyciu SwitchMove uzupełniają się).

"StandBase" - nie wiem co to daje (przy użyciu SwitchMove postać tylko drgnęła).
"StandDead", "StandDeadVer2", "StandDyingVer2" - animacje śmierci i umierania w pozycji stojącej w trybie "SAFE" albo "CARELESS".
"StandToBinocStand" - animacja sięgnięcia po lornetkę w trybie "SAFE" albo "CARELESS". Trwa tylko chwilę.
"StandToCombat" - animacja przejścia z trybu "SAFE" albo "CARELESS" do trybu "AWARE", "COMBAT" albo "STEALTH". Trwa tylko chwilę.
"StandWalkF" - animacja chodu. Trwa tylko chwilę.
"StandGetOutTank" - animacja wysiadania z czołgu lub APC. Działa tylko ze SwitchMove.

Uwaga! Animacje "Stand..." pokazują żołnierzy w trybie "SAFE" albo "CARELESS".

"TreatedLyingToLying" - animacja zakończenia otrzymywania pomocy medycznej z pozycji leżącej. Trwa tylko chwilę.
"TreatedToCombat" - animacja zakończenia otrzymywania pomocy medycznej. Trwa tylko chwilę.

Uwaga! Zauważ, że animacje "LyingToTreatedLying" i "TreatedLyingToLying" oraz "CombatToTreated" i "TreatedToCombat" przy użyciu PlayMove wyglądają tak samo (przy użyciu SwitchMove uzupełniają się).

"Weapon" - ?
"WeaponDead", "WeaponDying", "WeaponDyingVer2" - animacje śmierci i umierania żołnierza trzymającego RPG.
"WeaponToCombat" - animacja odłożenia RPG i powstania. Trwa tylko chwilę.
"WeaponToCrouch" - animacja odłożenia RPG i uklęknięcia. Trwa tylko chwilę.
"WeaponToLying" - animacja odłożenia RPG i położenia się. Trwa tylko chwilę.

Trzecia grupa animacji

Wreszcie trzecią najważniejszą grupę animacji stanowią animacje stworzone na potrzeby przerywników filmowych (lub z jakichś powodów nie umieszczone wśród animacji grupy drugiej).
Zwykle wywołać je można tylko komendą SwitchMove (chociaż zachowują się jakby użyto komendy PlayMove) i nie zakończają same swego działania. Zwykle też nie można zabić postaci podczas trwania tej animacji (należy mieć to na względzie umieszczając w misji, za pomocą animacji "OnChair", siedzącą na krześle osobę-cel do zlikwidowania) i należy (o ile jest to konieczne) użyć animacji "symulującej" śmierć.

"EffectCombatStand", "CombatStillV1" - Animacja żołnierza celującego przez chwilę w postawie pełnej napięcia (kiwa się lekko przestępując z nogi na nogę).
"EffectStandmove" - animacja stojącego zrelaksowanego żołnierza, który spokojnie się rozgląda. Działa tylko ze SwitchMove. Trwa bez końca. Podczas trwania animacji żołnierza nie da się zabić.
"EffectStandSitDown", "EffectStandSitDownVer1", "EffectStandSitDownVer2" - animacje powodujące, że żołnierz siada (przy użyciu SwitchMove nagle znajduje się w pozycji siedzącej). Jeżeli nie są w trybie "SAFE" lub "CARELESS" po chwili wstają. Podczas trwania animacji nie da się go zabić.
"EffectStandSitDownStill" - j.w tyle, że trwa bez końca nawet przy użyciu PlayMove.
"EffectStand", "EffectSitDownStand" - powodują powstanie postaci (służą np. do zakończenia animacji "EffectStandSitDownStill").
"EffectStandSalute", "EffectStandSaluteEnd" - animacja rozpoczęcia i zakończenia salutowania. Jeżeli jednostka jest w trybie "AWARE", "COMBAT" albo "STEALTH" animacja trwa chwilę (w przeciwnym przypadku trzeba ją zakończyć za pomocą "EffectStandSaluteEnd").
"EffectSaluteStand" - początek animacji "EffectStandSaluteEnd".
"EffectStandTalk" - animacja powodująca, że postać wygląda jakby rozmawiała (gestykuluje). Trwa dosyć długo, ale kończy się sama.
"EffectWeaponPanic" - animacja która ma rzekomo przedstawiać żołnierza przerażonego do tego stopnia, że zapomina jak użyć swej broni. Trwa bez końca. Wygląda dosyć dziwnie i jest niedopracowana (nie polecam używania).
"EffectStandStill" - ?

"FXangel", "FXangel2" - animacje które zastosowano w kampanii 1985 w stosunku do Angeliny (u innych postaci wygląda to dziwnie). Wywoływane jedynie za pomocą SwitchMove. Trwają bez końca.
"FXStandAtt" - animacja stojącego żołnierza (ręce z tyłu, nogi szeroko, sylwetka wyprostowana). Użyta w kampanii 1985 w pierwszej (treningowej) misji, podczas musztry. Wywoływana jedynie za pomocą SwitchMove. Trwa bez końca.
"FXStandAttVar1" - druga animacja stojącego żołnierza (niby na baczność, ale jakoś śmiesznie). Wywoływana jedynie za pomocą SwitchMove. Trwa bez końca.
"FXStandBug" - animacja stojącego żołnierza (ręce opuszczone, nogi szeroko). Wywoływana jedynie za pomocą SwitchMove. Trwa bez końca.
"FXStandStraight" - animacja stojącego na baczność żołnierza.
"FXStandhip" - animacja stojącego żołnierza (stoi swobodnie, kiwa się przez chwilę potem nieruchomieje). Wywoływana jedynie za pomocą SwitchMove. Trwa bez końca.
"FXStandToDip", "FXStandDip", "FXStandFromDip" - animacje przedstawiające kolejne fazy wykonania "pompek" przez żołnierza (położenie się, robienie pompek i powstanie).
"FXStandSur", "FXStandSurUniv" - animacje stojącego, poddającego się żołnierza (ręce w górze). Wywoływane jedynie za pomocą SwitchMove. Trwają bez końca.
"FXStandSurDown" - animacja powstającego i poddającego się żołnierza (ręce w górze). Wywoływana jedynie za pomocą SwitchMove. Trwa bez końca.
"FXStandSurDead" - animacja śmierci żołnierza, który wcześniej się poddał. Wywoływana jedynie za pomocą SwitchMove.
"FXStandToTable", "FXStandUnivTable", "FXStandFromTable" - trzy animacje tworzące sekwencję i przedstawiające kolejno: żołnierza siadającego na krześle, siedzącego (dosyć swobodnie nogi szeroko rozstawione) i powstającego (pozostaje z opuszczonymi rękami). Wywoływane jedynie za pomocą SwitchMove. Trwają bez końca (trzeba je kolejno wywoływać).
"FXStandRotateTable", "FXStandShowTable", "FXStandEndTable" - kolejne trzy animacje tworzące sekwencję. Przedstawiają kolejno: żołnierza podchodzącego do stołu, pokazującego coś na nim przez chwilę (najpewniej coś na mapie) i odchodzącego. Wywoływane jedynie za pomocą SwitchMove. Trwają bez końca (trzeba je kolejno wywoływać).
"FXStandToTel", "FXStandToTelHand", "FXStandTelLoop", "FXStandDropTel" - sekwencja animacji użyta do symulowania rozmowy telefonicznej. Kolejne animacje przedstawiają: podejście do telefonu i uchwycenie słuchawki, podniesienie jej i rozmowę w pozycji siedzącej, dalszą rozmowę (nieco inna animacja) oraz odłożenie słuchawki i powstanie. Wywoływane jedynie za pomocą SwitchMove. Trwają bez końca (trzeba je kolejno wywoływać).
"FXStandDangle" - animacja przedstawia (chyba) osobę rozpartą w fotelu i rozmawiającą przez telefon.

Uwaga! W przypadku większości animacji FX... postacie nie da się zabić podczas ich trwania (wyjątkiem są np. animacje siedzących postaci i salutowania). Zwykle też animacje nie kończą się same.

"OnChair" - animacja postaci siedzącej na krześle (prosto). Wywoływana jedynie SwitchMove. Trwa bez końca. Postaci podczas trwania animacji nie da się zabić.

"StandStrokeFist", "StandStrokeFistEnd" - animacje rozpoczęcia i zakończenia wymierzania ciosu ręką. W przypadku użycia PlayMove wyglądają tak samo. Trwają tylko chwilę.
"Stand" - ciekawa animacja. Działa z PlayMove. Postać stoi zrelaksowana lekko się kiwając. Trwa tylko chwilę.

"LyingStillV1" - animacja leżącej postaci, która zerka w bok. Trwa tylko chwilę.

"CombatStrokeGunEnd" - animacja kończąca cios kolbą, przy użyciu SwitchMove, lub pełną sekwencję ciosu przy użyciu PlayMove.

"CivilStillV1" - ciekawa animacja stojącego cywila (wgląda trochę jak naćpany, ręce opuszczone, kiwa lekko na boki), trwa bez końca.

"CommandEngageAtWill" - animacja dowódcy zezwalającego na atak wedle własnego uznania (Engage at will). Sygnalizuje on to ręką, machając do przodu i na boki. Działa tylko ze SwitchMove. Nie kończy się sama. Podczas trwania animacji postaci nie da się zabić.
"CommandFireAtWill" - animacja dowódcy zezwalającego na otwarcie ognia wedle własnego uznania (Fire at will). Sygnalizuje on to ręką, machając do przodu i na boki. Trwa tylko chwilę.
"CommandFormation" - animacja dowódcy nakazującego zmianę formacji oddziału. Sygnalizuje on to kręcąc ręką kółka w powietrzu. Trwa tylko chwilę.
"CommandForward" - animacja dowódcy nakazującego ruch naprzód. Sygnalizuje on to machając ręką do przodu. Trwa tylko chwilę.
"CommandHoldFire" - animacja dowódcy nakazującego wstrzymanie ognia. Sygnalizuje on to ręką, machając w górę i w dół. Trwa tylko chwilę.
"CommandStop" - animacja dowódcy nakazującego zatrzymanie się oddziału. Sygnalizuje on to ręką uniesioną w górę. Trwa tylko chwilę.



Tu masz zbiór animacji, kopia zapasowa z OFPC. Nie ma za co =]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 24 mar, 2005 21:27

- Kuca pod ścianą
- Klęczy z rękoma na głowie
- Stoi z rękoma z tyłu ciała
- Robi pompki
- Stoi z rękoma na głowie

By uzyskać animacje, które zaznaczyłem wytłuszczonym drukiem - ściągnij i użyj statycznych animek Dreamy Knighta lub\oraz Wilco :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Speirs(Luca)

Kapral

Kapral

  • Posty: 82
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 11:38
  • Lokalizacja: Zgierz

PostPt 25 mar, 2005 17:56

Kuca pod ścianą

Co dokładnie masz na myśli ???? :???:
Wichurra Zamiataj !!!!!!
Offline
Avatar użytkownika

Trace

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 159
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:38
  • Lokalizacja: Biecz

PostPt 25 mar, 2005 20:20

a co do pompek to jest na ofp.bmj.pl
"There's one more arrow, one more shot, one more kill, one more sin. "
Offline
Avatar użytkownika

zwojek

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 124
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:23
  • Lokalizacja: Houdan

PostSo 26 mar, 2005 20:42

@ Speirs - Chodzi o to, że np. jest sobie dom, a pod ścianą - cywil bez broni (przykładowo) kuca, że nogi są zgięte w kolanach, a tyłkiem prawie dotyka łydek. Trudno to wytłumaczyć.
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 175291
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Pozycje żołnierza bez broni/z bronią - mini zbiór

Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 175291
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Pozycje żołnierza bez broni/z bronią - mini zbiór

PostN 08 wrz, 2024 18:43

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 175291
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Pozycje żołnierza bez broni/z bronią - mini zbiór

Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 175291
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Pozycje żołnierza bez broni/z bronią - mini zbiór

PostPt 06 gru, 2024 15:09

http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 175291
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Pozycje żołnierza bez broni/z bronią - mini zbiór

PostŚr 05 mar, 2025 19:34

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 175291
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Pozycje żołnierza bez broni/z bronią - mini zbiór

Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 175291
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Pozycje żołnierza bez broni/z bronią - mini zbiór

PostCz 05 cze, 2025 17:29

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron