Zajmuje bagatela 46Kb

W singla mozna grac lecz tyko zeby sobie popraktykowac pewne funcje moda. Niestety nie ma takiego AI zeby moglo planowac jakiekolwiek operacje, ktore tenmod stwarza. Mozna grac w multi jak najbardziej max 3 graczy US vs 3 CCCP. W ustawieniach masz do wyboru ile procent miast Everonu trzeba zdobyc by wygrac, oraz czas jaki jest potrzebny do zajecia miasta od 1 do 10 minut. Czas na zegarku jest troche przyspieszony, takze po okolo 2 godzinach grania mamy juz zmierzch. Zabawa jest naprawde ******* i wciagajaca. Najdluzej gralalem w to z kolega (w grze 5 dni) a w realu minelo jakies 6 godzin, przy czym sytuacja nie rostrzygnela sie do konca bo dowodcy juz padali ze zmeczenia

Fajne jest to ze mozna operowac wieloma grupami. Fakt ze na pasku mozna miec tylko 12 jednostek, lecz istnieje tam opcja Join i Unjoin czyli mozna na przemian wysylac jednostki w teren i przylaczac te ktore juz wykonaly swoj ruch, poprzez kilkniecie Join i wskazania zaznaczonego miejsca na mapie. Kapitalne wrecz i dostarcza tyle wrazen ze moim zdanim wszystko sie chowa coopy nie coopy. Commander ROX ! Przyznam ze najbardziej excytujace sa nocne poszukiwania przeciwnika, zasadzki na przemieszczajace sie wojska, a takze banalne wielogodzinne oczekiwanie na swojego kolege, zlokalizowanie go i rozwalenie mu glowy wymierzonym strzalem z svd

Operacje przy uzyciu helikopterow tez sa niezle, mozna pokusic sie o trafienie heli z rpg w trakcie wyladowania desantu. Nie ma to jak krwawe zniwo. Podczas gry w to mozna zasmakowac prawdziwego symulatora pola walki. To zupelnie inna zabawa niz tradycyjna misja, oparta na triggerach, skryptach, waypointach - tutaj te sprawy obmysla czlowiek. Naszym zadaniem jest pokonac go przy uzyciu dostepnych srodkow. Stare chinskie przyslowie sprawdza sie tutaj w 100% "Gdy mysla ze jestes blisko, badz daleko. Gdy mysla ze jestes daleko badz blisko" Wrazenie wizualne mozna wzbogacic odpalajac gre pod takimi modami jak ECP, FFUR czy FDFmod.