
Zbieram chetnych do gry w FFUR2006 na zasadach 'realistycznego pola walki'. Wiecej info na 'konkurencyjnym' forum. Ponizej podaje planowana specyfikacje bitwy. Szczegoly wciaz sa dyskutowane na forum BIS
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 13;t=50986
Obecnie zglosilo sie okolo 12-14 osob, ale wiem jak to wychodzi w praniu i ze potrzeba nam wiecej chetnych. Po pierwsze do treningu, po drugie czesc ludzi zapewne 'nie da rady' sie pojawic lub odpadnie w trakcie przygotowan.
Pierwszy trening planowany jes na 13 kwietnia,Wielki czwartek, godziny wieczorne. Treningi i butwa beda sie odbywac na serwerze SWAF w FFUR2006 (chyba ze w Polsce pojawi sie serwer z tym modem). Serwer ten stoi w Niemczech.
Od kandydatow oczekuje przede wszystkim checi wspolpracy w ramach druzyny, wykonywania rozkazow, jako takiej znajomosci taktyki. Reszte sie da dopracowac, a przynajmniej zasygnalizowac w trakcie treningow.
Czyli jesli szukasz taktycznej i zblizonej do realnego pola walki bitwy na duza skale, chcesz przezyc cos, czego jeszcze nie bylo, przynajmniej na polskiej scenie, to jest to ogloszenie do CIEBIE
##########################################
FFUR 2006 - Player vs Player Realistic Battle Simulation
FFUR2006 - Gracze kontra Gracze, Realistyczna Symulacja Bitwy
MIEJSCE
Wyspa Nogova
OPERACJA
Poczate inwazji i zajecie 'z marszu' jednego z glownych miast, Lipany.
SILY USA [Task Force RAZOR]
SILY ZSSR [Poludniowo-Wschodnie Sily Obronne]
CYWILE
HIPOTETYCZNY PLAN
STRONA USA
STRONA ZSRR
Bedzie uzytych wiele prostych skryptow, ktore maja urealnic gre. Ograniczenie wysokosci dla Cobry, streowanie 5 wozami Szylka przez dowodce. Reperacja Cobry trwajaca srednio kolo 10 minut itp.
Oddzial nasz czyli ZSRR beda dzialaly w 2 zespolach 4 osobowuch prawdopodobnie (granatnik-dowodca, kaem, striela, medyk). Do tego dojdzie dowodca kierujacy AI Szyłk oraz dwuosobowa zaloga BMP (jesli znajda sie chetni). Artyleria tez bedzie kierowal dowodca. Komunikacja poprzez TS i podzial na kanalach.
Podstawa naszej takyki bedzie zlikwidowanie Cobry i A10. Jesli to nam sie uda, zyskamy przewage sily ognia (artyleria i BMP). Ale bedzie to trudne zadanie.
Prawdopodobnie bedzie przyspieczony uplyw czasu, dni i noce beda szybciej mijac, przez co bedziemy walczyc w zmiennych warunkach. NVG beda na wyposazeniu kazdego zolnierza.
W miastach beda bazy ZSRR. Szpitale i magazyny amunicji.
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 13;t=50986
Obecnie zglosilo sie okolo 12-14 osob, ale wiem jak to wychodzi w praniu i ze potrzeba nam wiecej chetnych. Po pierwsze do treningu, po drugie czesc ludzi zapewne 'nie da rady' sie pojawic lub odpadnie w trakcie przygotowan.
Pierwszy trening planowany jes na 13 kwietnia,Wielki czwartek, godziny wieczorne. Treningi i butwa beda sie odbywac na serwerze SWAF w FFUR2006 (chyba ze w Polsce pojawi sie serwer z tym modem). Serwer ten stoi w Niemczech.
Od kandydatow oczekuje przede wszystkim checi wspolpracy w ramach druzyny, wykonywania rozkazow, jako takiej znajomosci taktyki. Reszte sie da dopracowac, a przynajmniej zasygnalizowac w trakcie treningow.
Czyli jesli szukasz taktycznej i zblizonej do realnego pola walki bitwy na duza skale, chcesz przezyc cos, czego jeszcze nie bylo, przynajmniej na polskiej scenie, to jest to ogloszenie do CIEBIE
##########################################
FFUR 2006 - Player vs Player Realistic Battle Simulation
FFUR2006 - Gracze kontra Gracze, Realistyczna Symulacja Bitwy
MIEJSCE
Wyspa Nogova
OPERACJA
Poczate inwazji i zajecie 'z marszu' jednego z glownych miast, Lipany.
SILY USA [Task Force RAZOR]
- Kod: Zaznacz cały
Elementy 101-ej Dywizji Powietrznej
- 80 zolnierzy kompanii szturmowej (piechota) [Calkowita ilosc zyc dla piechoty USA]
- BYC MOZE 2-3 misje ogniowe z pokladu asystujacych okretow [SNYPIR SUPPORT PACK]
- 5 smiglowcow UH60MG (jeden na raz, reszta respawn, tylko pilot moze uzywac smiglowca)
- 1 smiglowiec bojowy AH1 Cobra (tylko pilot moze go uzywac)
- 1 A10 LGB (tylko pilot moze go uzywac)
- 7 pilotow [3 graczy+4 respawny]
SILY ZSSR [Poludniowo-Wschodnie Sily Obronne]
- Kod: Zaznacz cały
Piechota Zmechanizowana
- 40 piechocincow ze Zmechu [Calkowita ilosc zyc dla piechoty]
- 3 BMP-1 (tylko zaloga moze ich uzywac)
- 8 misji ogniowych, bateria artylerii 120mm (gleboko na wspie) [SNYPIR SUPPORT PACK]
Sily lokalne
- 5 Szylki [AI, kontrolowane przez dowodce obrony]
- bazy z zaopatrzeniem i szpitale polowe w miastach
CYWILE
- Kod: Zaznacz cały
- okolo 15 cywili w Lipany (przez wiekszosc czesc czasu zakaz osrzalu Lipany przez artylerie) [AI, skrypt sprawdzajacy czy cywile sa zabijani przez jedna ze stron]
- Strefy zakazu uzycia artylerii w miastach i wsiach
HIPOTETYCZNY PLAN
STRONA USA
- Kod: Zaznacz cały
POZYCJE ODDZIALOW
Punkt sartowy i respawn na osobnej malej wyspie na SW od Lipany
PLAN ATAKU
1. Cobra i UH60 ruszaja na wypad rozpoznawczy
2. Cobra pozostaje w okolicy grypy rozpoznania i wspiera ja podczas polowania na Szylki i BMP. Wspiera je tez A10 na zadanie. UH60 wraca do bazy i jest w gotowosci.
3. Oddzial rozpoznawczy rusza w strone Lipany.
4. Jelsi ktos ginie, respawnuje sie w bazie. UH60 zapewnia transport. Moze on dowozic uzupelnienia dla oddzialu lub tez wysadzic kolejny oddzial na inym kierunku wzgledem Lipany.
5. Po oczyszczeniu drogi do Lipany, glownie z Szylk, wprzowadzane jest glowne uderzenie na miasto.
6. Po wyswobodzeniu Lipany, ZSRR ma 30 minut na odbicie miasta. Uwaga, moze uzyc artylerii.
STRONA ZSRR
- Kod: Zaznacz cały
POZCJE ODDZIALOW
Punkt startowy i pieorwtny respawn w Lipany.
Drugi punkt respawny bardziej na polnoc.
Artyleria gleboko na wyspie (poza zasiegiem USA)
PLAN OBRONY
1. Podzielic oddzial piechoy w celu obrony baterii Szylk.
2. Ustalic glowny kierunek ataku USA i wzmocnic go wozem BMP.
3. Jesli wrog sie przebije przez oslone przeciwlotnicza, przygotowac obrone Lipan w samym miescie i nie odstepowac.
4. Jesli wrog przejmie Lipany, przygotowac kontrofensywe z wykorzystaniem artylerii!
Bedzie uzytych wiele prostych skryptow, ktore maja urealnic gre. Ograniczenie wysokosci dla Cobry, streowanie 5 wozami Szylka przez dowodce. Reperacja Cobry trwajaca srednio kolo 10 minut itp.
Oddzial nasz czyli ZSRR beda dzialaly w 2 zespolach 4 osobowuch prawdopodobnie (granatnik-dowodca, kaem, striela, medyk). Do tego dojdzie dowodca kierujacy AI Szyłk oraz dwuosobowa zaloga BMP (jesli znajda sie chetni). Artyleria tez bedzie kierowal dowodca. Komunikacja poprzez TS i podzial na kanalach.
Podstawa naszej takyki bedzie zlikwidowanie Cobry i A10. Jesli to nam sie uda, zyskamy przewage sily ognia (artyleria i BMP). Ale bedzie to trudne zadanie.
Prawdopodobnie bedzie przyspieczony uplyw czasu, dni i noce beda szybciej mijac, przez co bedziemy walczyc w zmiennych warunkach. NVG beda na wyposazeniu kazdego zolnierza.
W miastach beda bazy ZSRR. Szpitale i magazyny amunicji.