
Właśnie jak stworzyć 2 menu w akcji, w które będzie się wchodziło poprzez wybranie odpowiedniej opcji.
Ja poszedłem po najłatwiejszej sile oporu i stworzyłem w grze z wywalacz na cała mapę i napisałem w aktywacji:
Następnie stworzyłem w folderze z grą plik .sqs i wpisałem:
W exit.sqs napisałem
Na początku wszystko działa znajdyje się w menu tylko Opcje szyku.
Jednak, gdy wybiorę tą opcje dalej pozostają akcje takie jak: Naładuj... ,
Weź... . Gdy natomiast wybiorę opcje Zakończ wyłącza się całe menu akcji. Następnie otwierając menu akcji (np. poprzez przeładowanie broni)
opcje takie jak Szyk szeregu, Szyk kolumny, Szyk klinu dalej widnieją
w menu akcji (obok komend: Zakończ, Opcje szyku).
Co mam zrobić, aby stworzyć menu w menu?[/b]
Ja poszedłem po najłatwiejszej sile oporu i stworzyłem w grze z wywalacz na cała mapę i napisałem w aktywacji:
player addaction ["Opcje szyku","szyk.sqs"]
Następnie stworzyłem w folderze z grą plik .sqs i wpisałem:
player addaction ["Szyk szeregu ","szereg.sqs"]
player addaction ["Szyk kolumny","kolumna.sqs"]
player addaction ["Szyk klinu","klin.sqs"]
player addaction ["Zakończ","exit.sqs"]
W exit.sqs napisałem
player removeaction ["Szyk szeregu ","szereg.sqs"]
player removeaction ["Szyk kolumny","kolumna.sqs"]
player removeaction ["Szyk klinu","klin.sqs"]
Na początku wszystko działa znajdyje się w menu tylko Opcje szyku.
Jednak, gdy wybiorę tą opcje dalej pozostają akcje takie jak: Naładuj... ,
Weź... . Gdy natomiast wybiorę opcje Zakończ wyłącza się całe menu akcji. Następnie otwierając menu akcji (np. poprzez przeładowanie broni)
opcje takie jak Szyk szeregu, Szyk kolumny, Szyk klinu dalej widnieją
w menu akcji (obok komend: Zakończ, Opcje szyku).
Co mam zrobić, aby stworzyć menu w menu?[/b]