Teraz jest Cz 28 mar, 2024 19:44


4 naboje w magazynku

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

go_lab

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): N 15 sie, 2004 20:55
  • Lokalizacja: lepiej nie pytaj

4 naboje w magazynku

PostPn 16 sie, 2004 21:35

czy i jak da się zrobić, aby żołnierz na samym początku misji posiadał niepełną ilość naboi w magazynku?

Chodzi mi o mini-kampanię, gdzie amunicji wcale nie przybywa w kolejnych misjach :twisted:

Berna

PostPn 16 sie, 2004 22:24

Muisz w inicjacji wpisac:

this RemoveWeapon "M16"; this RemoveMagazines "M16" - co usunie mu karabin M16 wraz z amunicją. Następnie dopisujemy (po średniku) do Inicjacji: this AddMagazine "M16";this AddMagazine "M16";this AddWeapon "M16"- co da graczowi bron M16 z 2 magazynkami.
PZDR
Offline
Avatar użytkownika

Bodzio

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 41
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 13:57
  • Lokalizacja: Wejherowo

PostPn 16 sie, 2004 22:40

Można się pobawić tym suwakiem "Ammunition" w okienku F1.
OПEPATИOH ФЛbACXПOИHT

Berna

PostPn 16 sie, 2004 22:57

a nie ma byc przypadkiem tak?
addWeaponPool [name, count]
Offline
Avatar użytkownika

go_lab

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): N 15 sie, 2004 20:55
  • Lokalizacja: lepiej nie pytaj

PostWt 17 sie, 2004 00:13

Berna napisał(a):a nie ma byc przypadkiem tak?
addWeaponPool [name, count]


o ile się nie myle to nadal dodaje magazynki, a nie naboje.

Bodzio napisał(a):Można się pobawić tym suwakiem "Ammunition" w okienku F1.


To nie jest głupie.... tylko ja chce mieć z tego skrypty. Podczas misji gracz może strzelić 5 razy, jak i 37 albo 128.

Myślałem, żeby przed misją dać jakąś wstawkę filmową:
podczas tej wstawki na drugim końcu planszy gracz sterowany przez AI strzlela do tylu celów, ile naboi z magazynka ma wyrzucić ^_^
bronią jest snajperka (KVSK - ona jest super!), więc problem z burstem nie istnieje.
Niemniej to jednak jest wyjście całkowicie "na okrągło', i chciałbym znaleść coś bardziej eleganckiego i prostego.
No niestety jak się nie będzie dało, to zrobie coś takiego.

Czkeam na inne propozycje!

Berna

PostWt 17 sie, 2004 00:34

o ile się nie myle to nadal dodaje magazynki, a nie naboje.


a może sie mylisz :wink:

spróbuj to addMagazinePool Null jak to nie działa to ja nie wiem.
Tylko nie wiem co w to Null trza dać, ale to chyba to :roll:
A co do skryptu to nie wiem czy takowy istnieje. Chyba zee sam go zrobisz :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

GL

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): Pn 02 sie, 2004 23:17

PostWt 17 sie, 2004 07:18

addWeaponPool

to niestety niema nic do magazynków tylko do broni a te pool to cały asortyentr z
gry zamiastego wisujesz nazwe broni bardziej należało by pokombinować z tym suwakiem, albo przy addmagazine

Berna

PostWt 17 sie, 2004 10:15

GL a co napisałem wczesniej??
AddMagazienPool Null co nie??
tez odpowiada za magazynek ? bo ja nie sadze :wink:

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron