Teraz jest Wt 05 sie, 2025 18:06


Błąd w config . . .

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

CJ

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): Śr 08 mar, 2006 18:22
  • Lokalizacja: Skąd zechcesz.

Błąd w config . . .

PostPn 02 paź, 2006 18:23

Oto fragment mojego cofingu do jednostki ale wyskakuje mi błąd :cry:
i nie nacieszyłem się nią (jednostka oczywiście) zbyt długo :(

Tak wygląda błąd :

Kod: Zaznacz cały
Agent\config.cpp/Cfg.Vehicles/Agent1.':"" encountred instaled of '='


a to config :

Kod: Zaznacz cały
// some basic defines
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7

#define true 1
#define false 0

// type scope
#define private 0
#define protected 1
#define public 2

#define WeaponNoSlot            0// dummy weapons
#define WeaponSlotPrimary      1// primary weapons
#define WeaponSlotSecondary   16// secondary weapons
#define WeaponSlotItem         256// items
#define WeaponSlotBinocular   4096// binocular
#define WeaponHardMounted      65536

class CfgModels
 {
     class Default {};
      class man: default{};
      class Agent1: man
   {
        sectionsInherit="man";
           
sections[]={"weapon","belt"};



   };

};


class CfgPatches
{
   class Agents
   {
      units[] = {"Agent1"};
      weapons[] = {};
      requiredVersion = 1.96;
   };

   
      
   
};


class CfgVehicles
{
   class All{};
   class AllVehicles : All{};
   class Land : AllVehicles{};
   class Man : Land{};
   class Soldier : Man{};
   class SoldierWB : Soldier{};
   class Agent1  : SoldierWB{
           displayName="Agent1";
                vehicleclass="CJ - Agenci";
      model="\Agent\Tajniak.p3d";
           weapons[]={"Beretta","Put"};
                magazines[]={"BerettaMag","BerettaMag","BerettaMag","BerettaMag","BerettaMag"};

"xicht_a.paa","xicht_a_zranen","xicht_b.paa","xicht_a_zranen","xicht_c.paa"};



   };


};


z góry dzięki :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostPn 02 paź, 2006 19:01

Kod: Zaznacz cały
// some basic defines
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7

#define true 1
#define false 0

// type scope
#define private 0
#define protected 1
#define public 2

#define WeaponNoSlot            0// dummy weapons
#define WeaponSlotPrimary      1// primary weapons
#define WeaponSlotSecondary   16// secondary weapons
#define WeaponSlotItem         256// items
#define WeaponSlotBinocular   4096// binocular
#define WeaponHardMounted      65536

class CfgModels
 {
     class Default {};
      class man: default{};
      class Agent1: man
   {
        sectionsInherit="man";
           
sections[]={"weapon","belt"};



   };

};


class CfgPatches
{
   class Agents
   {
      units[] = {"Agent1"};
      weapons[] = {};
      requiredVersion = 1.96;
   };

   
       
   
};


class CfgVehicles
{
   class All{};
   class AllVehicles: All{};
   class Land: AllVehicles{};
   class Man: Land{};
   class Soldier: Man{};
   class SoldierWB: Soldier{};
   class Agent1: SoldierWB
           displayName="Agent1";
                vehicleclass="CJ - Agenci";
      model="\Agent\Tajniak.p3d";
           weapons[]={"Beretta","Put"};
                magazines[]={"BerettaMag","BerettaMag","BerettaMag","BerettaMag","BerettaMag"};

"xicht_a.paa","xicht_a_zranen","xicht_b.paa","xicht_a_zranen","xicht_c.paa"};



   };


};

Spróbuj teraz. Poza tym umieściłeś to w złym dziale.

dr BMP napisał(a):i chcesz żeby ktoś sprawdził każdy znak tego configa?

Zrób mi przysługę i się wreszcie ucisz - najlepiej na wieki.
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.

HAV

PostPn 02 paź, 2006 20:24

Posprzątane i przeniesione
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostWt 10 paź, 2006 14:16

Kod: Zaznacz cały
class CfgVehicles
{
   class All{};
   class AllVehicles: All{};
   class Land: AllVehicles{};
   class Man: Land{};
   class Soldier: Man{};
   class SoldierWB: Soldier{};
   class Agent1: SoldierWB
           displayName="Agent1";
                vehicleclass="CJ - Agenci";
      model="\Agent\Tajniak.p3d";
           weapons[]={"Beretta","Put"};
                magazines[]={"BerettaMag","BerettaMag","BerettaMag","BerettaMag","BerettaMag"};

"xicht_a.paa","xicht_a_zranen","xicht_b.paa","xicht_a_zranen","xicht_c.paa"};



   };


};

Co tu robi samotnie nie zaczeta klasa woundtextures? Skasuj to:
Kod: Zaznacz cały
"xicht_a.paa","xicht_a_zranen","xicht_b.paa","xicht_a_zranen","xicht_c.paa"};

i powiedz czy działa
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

CJ

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): Śr 08 mar, 2006 18:22
  • Lokalizacja: Skąd zechcesz.

PostSo 14 paź, 2006 16:17

Tak działa mozna zamknąć
Sprzedam snickersa, rocznik `96, lekko nadgryziony. Cena do negocjacji

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Charlhib i 8 gości