
Tak! Właśnie wydałem Tarin
Ogólnie rzecz biorąc zabawa z tą mapką zabrała mi więcej czasu niż myślałem, ale była to cholernie wciągająca zabawa. Zresztą, każdy kto śledził powstawanie wyspy chyba wie czego się spodziewać, więc nie będę się na ten temat rozpisywał.
Oczywiście nie zabrakło kilku niespodzianek i bonusików
Wszystkie są gdzieś schowane w lesie i wprawne oko powinno je wyłapać. Jeden z ester eggów pozwala zrobić bardzo fajną misję z partyzantami, może sam ją zrobię...
Oto kilka suchych danych:
- Wielkość mapy to 64x64
- Magazyn do którego są poprowadzone tory
- Wiele bardzo szczegółowych posiadłości
- Drut wysokiego napięcią ciągnący się przez wyspę
- Kilka ukrytych bonusików
- Parę miejsc do zasadzek na konwoje
- I wiele innych...
A oto kilka screenów na poparcie:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
I wyspa:
Tarin (11 MB)
Wymagane addony:
Kla Powerlines
Farmland 1.2
FML Horror Pack 3
UWAR grass 1.0
Team Yankee Bridge Pack v1.0
Reaptor mushrooms
Reszta addonów dołączona do mapy
***********************************************
Witam ponownie
Po nie udanej próbie z wyspą Khawar postanowiłem wziąć się za coś mniej (pozornie) wymagającego. Na cel wziąłem sobie teren przypominający wioskę w której mieszkam, ale nie jest to idelane i całkowite odwzorowanie. Najczęściej brałem jakiś fragment terenu i przenosiłem go do OFP. Tak więc dodałem między innymi pola, magazyn, aleję topoli albo małe gospodarstwa.
Wyspa tym razem jest wielkości 64x64 co w cale nie jest aż takim małym terenem. Co prawda większość mapy to pola, ale wszystko robię z jak największą ilością szczegółów. Wygląda ona tak jakby ktoś wyciągnął kawałek terenu (coś jak Don Steppe). Wysokość terenu waha się pomiędzy 48 a 52 metry.
Obiekty jakie używam to oczywiście Farmland, a także Wioska od Reyharda, Kla Power Lines i trawa od UWARu.
I chyba najważniejsze: mapa będzie nosić nazwę Tarin. Nie jest to nazwa wioski w której mieszkam i nie wiem dlaczego akurat taką nazwę wymyśliłem
Mapę planuję wydać najpóźniej za dwa tygodnie.
A na poparcie moich słów kilka screenów:
123456789
Ogólnie rzecz biorąc zabawa z tą mapką zabrała mi więcej czasu niż myślałem, ale była to cholernie wciągająca zabawa. Zresztą, każdy kto śledził powstawanie wyspy chyba wie czego się spodziewać, więc nie będę się na ten temat rozpisywał.
Oczywiście nie zabrakło kilku niespodzianek i bonusików
![Uśmiech krzywy ;]](./images/smilies/icon_krzywy.gif)
Oto kilka suchych danych:
- Wielkość mapy to 64x64
- Magazyn do którego są poprowadzone tory
- Wiele bardzo szczegółowych posiadłości
- Drut wysokiego napięcią ciągnący się przez wyspę
- Kilka ukrytych bonusików
- Parę miejsc do zasadzek na konwoje
- I wiele innych...
A oto kilka screenów na poparcie:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
I wyspa:
Tarin (11 MB)
Wymagane addony:
Kla Powerlines
Farmland 1.2
FML Horror Pack 3
UWAR grass 1.0
Team Yankee Bridge Pack v1.0
Reaptor mushrooms
Reszta addonów dołączona do mapy
***********************************************
Witam ponownie
Po nie udanej próbie z wyspą Khawar postanowiłem wziąć się za coś mniej (pozornie) wymagającego. Na cel wziąłem sobie teren przypominający wioskę w której mieszkam, ale nie jest to idelane i całkowite odwzorowanie. Najczęściej brałem jakiś fragment terenu i przenosiłem go do OFP. Tak więc dodałem między innymi pola, magazyn, aleję topoli albo małe gospodarstwa.
Wyspa tym razem jest wielkości 64x64 co w cale nie jest aż takim małym terenem. Co prawda większość mapy to pola, ale wszystko robię z jak największą ilością szczegółów. Wygląda ona tak jakby ktoś wyciągnął kawałek terenu (coś jak Don Steppe). Wysokość terenu waha się pomiędzy 48 a 52 metry.
Obiekty jakie używam to oczywiście Farmland, a także Wioska od Reyharda, Kla Power Lines i trawa od UWARu.
I chyba najważniejsze: mapa będzie nosić nazwę Tarin. Nie jest to nazwa wioski w której mieszkam i nie wiem dlaczego akurat taką nazwę wymyśliłem
Mapę planuję wydać najpóźniej za dwa tygodnie.
A na poparcie moich słów kilka screenów:
123456789
Ostatnio edytowano N 03 gru, 2006 16:51 przez Loony, łącznie edytowano 1 raz