Napisałem skrypt artylerii
~5
Playsound "01.ogg"
~2.2
flare= "mortarshell" camCreate (getPos b1)
Playsound "02"
~0.3
Playsound "01"
~2.2
flare= "mortarshell" camCreate (getPos b1_2)
Playsound "02"
~0.3
Playsound "01"
~2.2
flare= "mortarshell" camCreate (getPos b1_3)
Playsound "02"
~0.3
Playsound "01"
~2.2
flare= "mortarshell" camCreate (getPos b1_4)
Playsound "02"
~0.3
Playsound "01"
~2.2
flare= "mortarshell" camCreate (getPos b1_5)
Playsound "02"
b1_5 setdammage 1
~0.3
exit
teraz gdy wlączam misje w edytorze i odpalam ten skrypt. pojawia sie komenda że nie moze znaleźć dźwieku "01". chociaż jest on w katalogu w user\mission\ nazwa tej misji. pomocy dlaczego nie odnajduje to dźwięku