Teraz jest So 05 lip, 2025 05:51


bez dźwięku

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

soldier_90

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 26
  • Dołączył(a): N 27 sty, 2008 12:19
  • Lokalizacja: Iwno

bez dźwięku

PostŚr 21 maja, 2008 19:48

Napisałem skrypt artylerii
~5
Playsound "01.ogg"
~2.2
flare= "mortarshell" camCreate (getPos b1)
Playsound "02"
~0.3
Playsound "01"
~2.2
flare= "mortarshell" camCreate (getPos b1_2)
Playsound "02"
~0.3
Playsound "01"
~2.2
flare= "mortarshell" camCreate (getPos b1_3)
Playsound "02"
~0.3
Playsound "01"
~2.2
flare= "mortarshell" camCreate (getPos b1_4)
Playsound "02"
~0.3
Playsound "01"
~2.2
flare= "mortarshell" camCreate (getPos b1_5)
Playsound "02"
b1_5 setdammage 1
~0.3
exit


teraz gdy wlączam misje w edytorze i odpalam ten skrypt. pojawia sie komenda że nie moze znaleźć dźwieku "01". chociaż jest on w katalogu w user\mission\ nazwa tej misji. pomocy dlaczego nie odnajduje to dźwięku
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 21 maja, 2008 19:59

A description zrobiłeś ?.....
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm

Berna

PostCz 22 maja, 2008 12:57

W katalogu z misją musisz utworzyć folder "sound" i tam wsadzić pliki dzwiękowe w formacie .ogg oczywiscie.

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron