Sytuacja: VC złapało amerykańskiego żołnierza i obwiązało minami. Podchodzi do niego gracz i od momentu aktywowania wyzwalacza ma 10 sekund na podjęcie decyzji, który przeciąć kabel, by rozbroić bombę (lub czy zwiewać).
Pytanie: Jak to zrobić?
Mam już obminowanego gościa i sytuacje, w której wybucha. Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem tego problemu byłoby menu akcji. Każda akacja powoduje uklęknięcie gracza (animacja leczącego medyka) i każda ma 60% powodzenia, że materiał wybuchnie.
Jeśli całość wybuchnie lub gracz się oddali akcje usuwane są z menu akcji gracza.
Pomoże mi ktoś w napisaniu tego skryptu
(tylko te części: pojawiają się akcje w menu akcji oraz znikają gdy gracz się oddali lub postać wybuchnie oraz, że powodzenie gracza w rozbrajaniu wynosi 60%)
Efekt samego wybuchu
- Kod: Zaznacz cały
_AmmoType = "Heat120"
_Unit = _this select 0
_Explosion = GetPos _Unit
_cx = _Explosion select 0
_cy = _Explosion select 1
_cz = _Explosion select 2
_tempObj = _AmmoType camCreate[_cx, _cy, _cz]
~0.01
_tempobj = objNull
exit