Teraz jest Wt 04 cze, 2024 22:54


Błąd w configu

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

Błąd w configu

PostCz 14 sie, 2008 23:02

Kod: Zaznacz cały
   class C8dSoldierG36: SoldierGB {
   {
      model="\maf_sldrw2\MC vojak";


      displayName="Cult Regular Rifleman - G36";
      picture="\maf_sldrw2\ivojak";
      vehicleclass="Cult Regular Army - Desert";
      scope=2;
      side=2;
      accuracy=0.800000;
      weapons[]={"B3l_G36","Throw","Put","NVGoggles"};
      magazines[]={"B3l_G36mag","B3l_G36mag","B3l_G36mag","B3l_G36mag","B3l_G36mag","B3l_G36mag","HandGrenade","HandGrenade","HandGrenade","HandGrenade"};
      cost=40000;
      wounds[]={ "\maf_sldrw2\xicht_a.paa","\maf_sldrw2\xicht_a_zranen.pac","\maf_sldrw2\w_hrud_p.pac","\maf_sldrw2\w_hrud_p_d.pac","\maf_sldrw2\00004mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\00009mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\00005mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\00008mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\w_nohy_p.pac","\maf_sldrw2\w_nohy_p_d.pac","\maf_sldrw2\w_nohy_z.pac","\maf_sldrw2\w_nohy_z_d.pac","\maf_sldrw2\00003mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\00007mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\00002mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\00010mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\w_zadaruce_z.pac","\maf_sldrw2\w_zadaruce_z_d.pac"};
   };


Gdy zaś włączam OFP dostaje informacje:


Kod: Zaznacz cały
...CfgVehicles\C8dSoldierG36\Encountered { instead of =


Tylko że teoretycznie nie może nigdzie być = w miejscu { :neutral:

Nie cytuje całego configu, bo chyba o to miejsce chodzi. Nie mam pojęcia co z tym zrobić :neutral:

PS: Config nie jest jeszcze gotowy, dlatego nie grzebałem w ścieżkach do textur itd.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 14 sie, 2008 23:09

class C8dSoldierG36: SoldierGB {
{
podwójny {
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostCz 14 sie, 2008 23:23

Już wiem czemu tego nie znalazłem. Bo mam dokładnie 56 typów jednostek, 110kB textu w configu i w każdej ten sam błąd ;/
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostŚr 27 sie, 2008 13:22

Kod: Zaznacz cały
class CfgVehicles
{
   class All{};
   class AllVehicles: All{};
   class Land: AllVehicles{};
   class Man: Land {};
   class Soldier: Man {};
   class SoldierWB: Soldier {};
   class C8dSoldierG36: SoldierGB
   {
      model="\maf_sldrw2\MC vojak";


      displayName="Cult Regular Rifleman - G36";
      picture="\maf_sldrw2\ivojak";
      vehicleclass="Cult Regular Army - Desert";
      scope=2;
      side=2;
      accuracy=0.800000;
      weapons[]={"B3l_G36","Throw","Put","NVGoggles"};
      magazines[]={"B3l_G36mag","B3l_G36mag","B3l_G36mag","B3l_G36mag","B3l_G36mag","B3l_G36mag","HandGrenade","HandGrenade","HandGrenade","HandGrenade"};
      cost=40000;
      wounds[]={ "\maf_sldrw2\xicht_a.paa","\maf_sldrw2\xicht_a_zranen.pac","\maf_sldrw2\w_hrud_p.pac","\maf_sldrw2\w_hrud_p_d.pac","\maf_sldrw2\00004mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\00009mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\00005mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\00008mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\w_nohy_p.pac","\maf_sldrw2\w_nohy_p_d.pac","\maf_sldrw2\w_nohy_z.pac","\maf_sldrw2\w_nohy_z_d.pac","\maf_sldrw2\00003mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\00007mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\00002mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\00010mc_vojakw2.paa","\maf_sldrw2\w_zadaruce_z.pac","\maf_sldrw2\w_zadaruce_z_d.pac"};
   };

   class C8dSoldierG33: SoldierGB
   {
      picture="\maf_sldrw2\ivojak";
      vehicleClass="Cult Regular Army - Desert";
                side=2;
      scope=2;
      cost=60000;
      displayName="Cult Regular Rifleman - G33";
      accuracy=0.800000;
      weapons[]={"cmo_hk33a2","Throw","Put","NVGoggles"};
      magazines[]={"cmo_hk33mag","cmo_hk33mag","cmo_hk33mag","cmo_hk33mag","cmo_hk33mag","cmo_hk33mag","HandGrenade","HandGrenade","HandGrenade","HandGrenade"};
   };


Zdecydowałem się nieco przerobić niektóre rzeczy, ale błąd dalej się pojawia :neutral:. Tym razem z jednostką niższą. Zamieszczam obie jednostki. Any ideas?
Offline
Avatar użytkownika

Matte

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): Pn 28 lis, 2005 19:09

PostCz 04 wrz, 2008 07:20

Kod: Zaznacz cały
C8dSoldierG36: SoldierGB

Dobra, a gdzie zdefiniowałeś SoldierGB?
Dopisz
Kod: Zaznacz cały
class SoldierGB: Soldier {};
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostCz 04 wrz, 2008 14:45

I przy okazji, nie mam pojęcia czy to może być tego wina, bo teoretycznie ofp powinno czytać poprawnie linijki nawet w takim burdelu, ale zrób wounds by wyglądały normalnie, tzn, zamiast takiego czegoś:
Kod: Zaznacz cały
 wounds[]=
{ "\maf_sldrw2\xicht_a (...)


... zrób by wszystko było w jednej linijce, tj. tak:
Kod: Zaznacz cały
wounds[]={"\maf_sldrw2\xicht_a (...)


zwłaszcza, że masz wounds i '=' a nawias otwierający masz w następnej linijce i to jeszcze ze spacją oddzielającą resztę kodu klasy. Teoretycznie ofp nie powinno robić przy tym problemu, ale sam wiem jak różne fochy potrafi ofp stroić i spróbować nie zaszkodzi.

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości