Teraz jest Cz 09 maja, 2024 02:15


Warunek dla wyzwalacza

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Nobody

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): N 10 maja, 2009 12:33
  • Lokalizacja: Stamtąd ->

Warunek dla wyzwalacza

PostN 10 maja, 2009 13:48

Na początku chciałem się przywitać, ale od razu przechodzę do rzeczy, otóż:
Do misji jest mi potrzebny warunek dla wyzwalacza, który ma się aktywować dopiero po oddaniu strzału (niekoniecznie śmiertelnego) w przyjacielską jednostkę.

Może ktoś napisać jak będzie wyglądać ów skrypt ?

Szukałem na forum i odpowiedzi nie znalazłem, jeśli ten problem był już poruszany to proszę o łagodny wymiar kary i link do ów wątku.
Nobody is perfect

Histo/eryk Nowożytności
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 10 maja, 2009 14:06

Witamy na forum.


Krótka instrukcja jak znaleźć to czego chcesz: Click - wpisz hasło strzał i szukaj tylko w edytorze, na pewno znajdziesz ;)
Wykaż się umiejętnością szukania, znajdź i wykorzystaj to tak jak chcesz.

Na razie nie zamykam.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Nobody

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): N 10 maja, 2009 12:33
  • Lokalizacja: Stamtąd ->

PostWt 12 maja, 2009 21:33

Rozwiązanie z tego tematu nie zbyt mi pomogło, chodziło mi raczej o przyjacielski postrzał podczas bitwy ( w której uczestniczyliby sojusznicy i wrogowie) po którym miałby wyświetlić się komunikat radiowy. Tu po jednym wystrzale misja się kończy nie zależnie czy będzie to strzał w powietrze czy we wroga.

Więc to bez sensu.

Jeśli jednak faktycznie nie ma na to innego rozwiązania to trudno. Temat do zamknięcia choć problem ostatecznie nie został rozwiązany.
Nobody is perfect

Histo/eryk Nowożytności
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostWt 12 maja, 2009 22:29

szukaj eventhandler hit lub killed
dla pewności najlepiej dodać obydwa
http://community.bistudio.com/wiki/Oper ... dlers_List
w hit - {_x addEventHandler ["Hit",{if(_this select 1 == player)then{twoje zdarzenie}}]}foreach thislist (wielki wyzwalacz z jakąś aktywacją (west/east/res)
killed robisz analogicznie
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron