Teraz jest Cz 28 mar, 2024 10:57


ARMA 3 ZAPOWIEDZIANA !

Ogólna dyskusja na temat kolejnej produkcji studia Bohemia Interactive.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 01 cze, 2011 19:02

Cane napisał(a):ArmA II jak już mówiłem przed laty też została chyba za szybko wypuszczona i również jak przed laty powiem, że "pożyjemy, zobaczymy"
Może w Niemczech. Bo poza tym była wręcz spóźniona, ArmA 1 to był niewypał.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostŚr 01 cze, 2011 19:44

Jon napisał(a): ArmA 1 to był niewypał.

Niewypał niewypałem, ale ja obecnie siedzę w "jedynce". ;-) "Flaszka" na emeryturze, Arma II chodzi jak żółw na wstecznym, a Arma 1 wersji 1.18 z ECS śmiga jak trza. Prawie jak trza... To nie wybór, to konieczność. :grin:
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostŚr 01 cze, 2011 20:26

Jon napisał(a):Może w Niemczech. Bo poza tym była wręcz spóźniona, ArmA 1 to był niewypał

Chodziło mi bardziej o to że dwójka był za szybko po jedynce wypuszczona. Między OFP a ARMA było 5 lat odstępu, natomiast przy ARMA a ARMA II zaledwie 3. Specyfikacja komputerów zmieniła się moim zdaniem nie znacznie (przynajmniej konfiguracje zwykłych śmiertelników) i nie ukrywając te dwie nie różnią się od siebie aż tak bardzo. Co prawda wprowadzono "ładowanie w biegu" oraz "cienie w pojazdach" ale to bardziej kosmetyczne zmiany niż jakieś bardziej innowacyjne. Za innowacyjne uznaję właśnie dodanie ragdolla. Miedzy Oefpekiem a ArmA1 zmiany topiły szare komórki. Nie chcę tutaj nikogo urazić ale myślę że w tym całym łańcuchu kogoś tu nie powinno być :P Albo zamiast ARMA 1 powinna być odrazu 2 albo zamiast dwójki, trójka. Mówię to jako zwykły użytkownik ArmA i nie uważam się za pro lecz taki zabieg trochę "śmierdzi" komercją, albo po prostu dbanie o to aby gracze bisu się nie nudzili.
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostŚr 01 cze, 2011 21:33

Arma1 była zapychaczem w oczekiwaniu na Game2=Arma2. Nawet pierwsze screeny z Game2 (jeszcze wyglądające jak OFP: Elite) zawierały pojazdy znane z Army2.
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostŚr 01 cze, 2011 22:05

kondor napisał(a):Arma1 była zapychaczem w oczekiwaniu na Game2=Arma2. Nawet pierwsze screeny z Game2 (jeszcze wyglądające jak OFP: Elite) zawierały pojazdy znane z Army2.


Zapychacz = monnies making

Jak kocham szyld bis tak coraz bardziej zaczynają mnie denerwować swoją polityką. Miliard tytułów i pierdyliard paczy. Rozumiem updaty jak Gold do OFP ale nie fix po 500mb do gry która w wersji 1.0 jest niemalże niegrywalna. E tam, nie mój cyrk nie moje małpy :P Niech se robią ale przy kolejnych produkcjach będą musieli mnie już bardziej przekonać do zakupu bo nie dam się skusić na "możliwość ścięcia drzewa i zbudowania sobie domku" bo cóż jeszcze pozostało do "zaimplementowania" w Arme?
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

RozekPoland

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 427
  • Dołączył(a): Pn 01 mar, 2010 02:21

PostŚr 01 cze, 2011 22:28

kondor napisał(a):Nawet pierwsze screeny z Game2 (jeszcze wyglądające jak OFP: Elite) zawierały pojazdy znane z Army2.


:co:
Ostatnio edytowano Pt 13 sie, 2021 20:22 przez RozekPoland, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

Offline
Avatar użytkownika

RozekPoland

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 427
  • Dołączył(a): Pn 01 mar, 2010 02:21

PostCz 02 cze, 2011 01:30

Graficznie twarze jednostek prezentowały się lepiej niż teraz, a to jest przecież przepaść 6 lat! :neutral:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 02 cze, 2011 02:03

Jak ktoś jeszcze napisze że ArmA 2 było niegrywalne w wersji 1.0 to dostanie odemnie zablokowany avatar "jestem gejem". Nie powielajcie mitów.


Bawiłem się świetnie w 1.0 - w przeciwieństwie do A1.

A druga sprawa, pacze po 500 mb były i są z jednego prostego powodu - zawierają zazwyczaj wszystkie wcześniejsze. Poza tym pakowanie A2 > pakowanie A1.

A co do pojazdów to one przecież z VBS'a :) który kiedyś ludzie podejrzewali o bycie kolejnym OFP.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostCz 02 cze, 2011 06:23

Duże patche to już wina tylko tego jak duże pbo pliki porobili, jesli zamiast jednego dużego pliku z pojazdami opancerzonymi np zrobili by np bmp.pbo tanks.pbo itp, a później coś zmieniali to łatki by były mniejsze a tak np trzeba jakiś duży plik zmienić i patch swoje musi ważyć np 500 mb a pamiętam jak w 2000 roku to tyle pełne wersje dużych gier ważyły :) ładnie to się rozrosło wszystko z upływem lat.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 02 cze, 2011 08:34

Chłopie :| Przecież instalator Ci to wszystko rozpakowuje i pakuje od nowa, ze zupdate'owanymi plikami. Dlatego paczowanie tyle trwa.


Jakby było tak jak mówisz to patche by ważyły grube gigabajty, a nie śmeszne 500 mb :)
Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 02:00 przez Jon, łącznie edytowano 1 raz
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostCz 02 cze, 2011 08:50

Jon napisał(a):Jak ktoś jeszcze napisze że ArmA 2 było niegrywalne w wersji 1.0 to dostanie odemnie zablokowany avatar "jestem gejem". Nie powielajcie mitów.


Bawiłem się świetnie w 1.0 - w przeciwieństwie do A1.


Jonie znów mnie źle zrozumiałeś. Miałem tu na myslil politykę czyli ogół. A1 w wersji 1.0 była nie grywalna prawie natomiast dwójka owszem była ale bugów było w niej co nie miara. Co prawda nie były to bugi jakieś iście rażące ale nie ukrywam frustrujące. Denerwuje mnie wypuszczanie gry na szybko i potem notabene po releasie pracują nad nią dalej. Szczerze to mógł bym poczekać kilka miesięcy dłużej a produkt na płycie mieć jak najwyższej jakości. Osobiście kiedy wychodziła arma 1 miałem jeszcze neta 512kb/s i pobieranie tak dużego patha było uciążliwe. Nic dziwnego, że pojawiają się opinnie o tym że "Bohemia skończyła się po Kill'em all".
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 02 cze, 2011 09:19

A wg. mnie bardzo dziwne. Lepiej zapłacić 50 zł za 4 mapy 100 m2 ze starego CoDa? Litości ludzie, goście dają bardziej czadu niż Valve, a wy dalej narzekacie.

Nie są idealni. Czasem walną jakiś idiotyzm w CFG, nie przetestują oficjalnego pacza i ta gra wciąż kiepsko chodzi na moim Pentium II. Ale NIKT nie stworzył takiej gry jak oni, NIKT praktycznie w dzisiejszych czasach nie wspiera gry dłużej niż kilka miechów. Że premiera była szybciej? Była szybciej bo naciskali dystrybutorzy (producent chyba nie, bo teraz Spanelowie sami sobie sterem żaglem i czymśtam), niemcy z tego co kojarzę specjalnie rzucili trochę więcej "e" na konto Czechów tylko po to by zbić na eksporcie, tak samo było z ArmA 1.


Niektórym zapominającym się narzekaczom, przypomnę - koło chyba wszystkich tytułów BIS stoi "Exclusively for PC". Dziś, w czasach gdy niewielu pamięta co ten napis znaczył. Za samo to, pomijając robienie najlepszego i jedynego prawdziwego milsima w historii, należy im się moim zdaniem duży szacun. Bo jest tylko jedna gra, która "pobiła" stare dobre OFP. Jest nią ArmA 2 - co dziwne tego samego studia ;)


Umiaru trochę w wieszaniu na nich psów.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostCz 02 cze, 2011 10:59

Jon faktycznie z tym patchowaniem to masz racje :)
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostCz 02 cze, 2011 11:15

@Jon No dobra. Przyznam że masz kur***ską racje. Nikt do tej pory nie zrobił tak genialnego milsima, i chyba rzeczywiście trochę marudzę. Ale mimo wszystko mam nadzieje że Bis wie co robi. Nie wieszam na nich psów tylko wszystko jest spowodowane lękiem przed tym, że Bohemia po prostu stanie się jak Activision które wydaje co roku właściwie tego samego coda który różni się realiami i "jakąś tam" fabułą. Faktem jest też to że ogólnie po wypuszczeniu gry mogli mieć "wysrane" i nie wydawać żadnych paczy, zostawiając grę w takim stanie w jakim ją dali na DVD. Na to akurat nie mam prawa narzekać bo dbają o swoich fanów racząc ich apdejtami, dlc'kami, ale jednak kilka miesięcy zwłoki a dać taką arma1 w wersji 1.05 zamiast 1.0 nie zrobiło by większej różnicy.
Obrazek

Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA III] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron