Teraz jest Pt 10 maja, 2024 11:45


ArmA 3

Ogólna dyskusja na temat kolejnej produkcji studia Bohemia Interactive.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3 - Alpha

PostWt 30 lip, 2013 04:15

"Map as many actions as possible to keys."

...genialny pomysł! Jestem za! Tylko pod warunkiem, że do gry będzie dołączana druga klawiatura, albo lepiej - że sam autor tego zjebanego pomysłu mi takową zasponsoruje. FU Dyslexi.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

RozekPoland

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 427
  • Dołączył(a): Pn 01 mar, 2010 02:21

Re: ArmA 3 - Alpha

PostWt 30 lip, 2013 12:47

Zgodzę się nie zgodzić z Tobą Jonie. Przewodnią myślą w filmie Dslyecxi, do którego nawiązujesz, jest sprawienie by interfejs sterowania i interakcji stał się inteligentny i intuicyjny a nie toporny jakim jest w tym momencie. Rzecz polega na tym, że w tym kierunku nie zostały podjęte żadne zmiany od czasów OFP czyli początku XXI wieku. Skutek jest taki, że bardzo często w momencie największej zawieruchy menu akcji zamiast pomagać przeszkadza wysuwając na czoło listy jakieś absurdalne czynności. Myślę, że wielu graczy wie co mam na myśli. Np. jedzie czołg więc pierwsze co myślimy to trza wyjąc na niego rurę, a tu pierwsza propozycja w menu akcji to opuszczenie żaluzji w Polonezie.


a tu wspomniany film
Ostatnio edytowano So 14 sie, 2021 01:39 przez RozekPoland, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: ArmA 3 - Alpha

PostWt 30 lip, 2013 14:57

Przypisanie czynnością klawiszy nie jest złym pomysłem - przy założeniu, że da się je też wykonywać poprzez jakiś rodzaj menu. Wtedy kto będzie chciał, ten sobie przypisze akcje do klawisza, a kto nie ten nie. Ja np. mam teraz pod klawiszem opcje wysiadania z pojazdów, przydatna gdy pozycje w menu ciągle zmieniają miejsce i łatwo skończyć np. na strzelcu i stracić wyposażenie. Gdyby było więcej dostępnych opcji, to część pewnie bym przypisał, a część wywalił w pieron.

Zaraz to przeczytam dokładniej, najpierw potrzebuję kawy.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

Re: ArmA 3 - Alpha

PostWt 30 lip, 2013 15:59

FU CDA, FU DYSLECKI, FU FLUID DOORS and FU A3 Action Menu.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3 - Alpha

PostWt 30 lip, 2013 19:10

Ależ ja rozumiem doskonale o co chodzi Rożku. I powtarzam swoje pytanie - kupisz mi drugą klawiaturę?

Bo wiesz... już tej mi nie starcza na obsługę Army.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: ArmA 3 - Alpha

PostWt 30 lip, 2013 21:09

Kup sobie drugą klawiaturę, bo wiesz... jak ktoś gra na padzie i nie zna kombinacji klawiszuf tak ja ty :D



Chociaż to przepraszamy, 100-0 dla Ciebie, myliliśmy się, a Ty masz rację, prosimy wybacz nam. Ej maDżonez ma teraz dziewczynę, pozwólmy mu mieć rację chociaż tutaj.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3 - Alpha

PostWt 30 lip, 2013 21:13

Słabo Dżołst
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

RozekPoland

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 427
  • Dołączył(a): Pn 01 mar, 2010 02:21

Re: ArmA 3 - Alpha

PostWt 30 lip, 2013 23:28

:(
Ostatnio edytowano So 14 sie, 2021 02:37 przez RozekPoland, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

4teLL

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 374
  • Dołączył(a): Pn 12 lip, 2010 11:59
  • Lokalizacja: Skierniewice

Re: ArmA 3 - Alpha

PostPn 12 sie, 2013 16:52



Sam nie mam jak obejrzeć, ale przesyłam...
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3 - Alpha

PostPn 12 sie, 2013 17:28

Generalnie (streszczenie dla 4teLLa i tych, którym się nie chce oglądać tego nudnego jak flaki wideło)...

Pokazali:
- Muła
- Merkavę
- Paladyna (tylko z zewnątrz)
- Jakiś samolot ("Buzzard") podobny do Albatrosa
- Słynnego czterośmigłowego drona

Na minus:
- Czołgi i APC dalej będą nieprzyjemną kupą kału bez wnętrz 3D
- Dźwięk wciąż jest płaski jak gorące 13ki
- Jest 2013 i wciąż nie ma "favourities" w przeglądarce serwerów
- Efekty bumbum wciąż są wyglądają jak z pierwszego Flashpointa
- Żadnych przesłanek nt. modów na Workshopie

Na plus:
- Altis wygląda świetnie (i będzie w becie na krótko przed premierą)
- Zmiany w edytorze misji (mechanika zadań jest teraz obsługiwana trochę inaczej)
- Integracja Steam Workshop w edytorze
- Drony będą bardziej użyteczne niż zwykle, ale wciąż średnio (osobne obsługiwanie wieży, osobne podstawy wozu)
- Strzelanie dynamiczne w "Challengach"

Poza tym drony mają być za tydzień w DevBuildzie.


Obrazek
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

Re: ArmA 3 - Alpha

PostPn 12 sie, 2013 18:04

Jon napisał(a):- Jest 2013

Też nad tym ubolewam :(

BTW. około 40 minuty, gdy jeździli czołgami widać, że klatek jest duużo mniej niż podczas innych ujęć, a zakładam że goście mieli dość mocnego kompa. Czyli ai nadal mocno psuje fps...
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: ArmA 3 - Alpha

PostWt 27 sie, 2013 10:35

Altis doszła wczoraj na Dev branch i jest zajebiście wielka :shock: Z południowo-zachodniego końca wyspy na północno-wschodni w linii prostej jest lekko ponad 30km. A przejechanie tej odległości ofrrodem z prędkością przelotową 160km/h trochę zajmuje :)

FPS na takim samym poziomie jak na Stratis, jedynie w powietrzu przy wysokim VD czuć wyraźnie doczytywanie, na forum BIS nawet SSDkowcy się skarżą że im szarpie przy doczytywaniu.

Nowy test na labie wyraźnie pokazuje że z optymalizacją CPU nadal słabo: http://pclab.pl/art54599.html
Ale jakaś tam różnica między i3 a i5 jest.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3 - Beta

PostWt 27 sie, 2013 11:23

Na singlu grywalne nawet na C2D E7400 2.80 Ghz podkręconym do 3.15 Ghz. Na multi niestety z niejasnego powodu klatkuje mi przeraźliwie zaraz po wejściu do misji (od 0 do 2 fps), niezależnie od serwera i misji (nie sprawdzałem tych na Stratisie, ale o tym problemie wspominał mi swego czasu Rafałke już w przypadku starych wersji Development, ponoć wina BE \ Debugu). Sprawdzę "-nologs", bo ponoć to może mordować proca spamem w .Rpt na dedyku.

Jeśli to nie pomoże - to dla mnie A3 w MP niegrywalne...

Nowy system modułów w edytorze jest w cipkę, misjowy Workshop działa całkiem nieźle (dużo lepiej niż np. mapowy Workshop do CS:GO). Są rzeczy, które mogą się podobać, niemniej BIS wciąż leci w kulki.

Z optymalizacją jest lepiej, ale wciąż jakby gorzej niż w A2, zwłaszcza w temacie lasów.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: ArmA 3 - Beta

PostWt 27 sie, 2013 12:07

To będzie co z tego czy skończy jak Arma 1?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3 - Beta

PostWt 27 sie, 2013 12:11

Właśnie bardzo trudno ocenić w tym konkretnym momencie, bo tak naprawdę to nie jest skończony produkt. Szczerze mówiąc nie ma chyba co oczekiwać jakichś większych zmian (typu dodany edytor 3D albo wymodelowane wnętrza dla czołgów), nie wiadomo jednak jak dalej będzie wyglądać życie ArmA 3 (jestem prawie pewien, że wybór broni\ciucha przed misją da się bezboleśnie dopisać już po wydaniu gry, z kolei wnętrza 3D etc może doruchać community).

Na ten moment A3 to znakomita baza pod mody (dużo łatwiej wykonać broń w kilku wariantach, elementy wyposażenia) i nawet gra się w to całkiem fajnie, tylko że na ten moment nie bardzo jest czym i w co...

Nie wiadomo jednak jeszcze do końca jak to się rozwinie i co przyniesie ew. dodatek czy DLC.

I kto ewentualnie będzie jego autorem, co może rzutować na to, co dostaniecie

Myślę, że może być tak jak twierdziłem jeszcze przed Alfą - że A2 wciąż będzie królować jeśli idzie o obszerny graczowo i rozmachem milsim, jednakże do grania w mniejszym gronie A3 sprawdzi się zdecydowanie lepiej.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA III] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości