Otóż, zadecydowałem, iż zacznę robić misje z własnymi samplami mówionymi. Do tego okazało sie, że mój głos nie jest aż tak dziecinny i od najgorszej biedy mogę sam pospikerować. ALe jest problem. Mam dźwieki w formacie OGG, wszystko tak jak trzeba,do tego wszystko w misji + description.ext. No i tu jest problem. Skrypt odpowiedzialny za aktywację dźwięku brzmi nastepująco:
No a description:
Gdy aktrywuje się skrypt, włącza się tylko plik "landing.ogg". "roger.ogg" jest cicho jak nie wiem co...
Sprawdzałem wszędzie literówki. Nic. ścieżkę do pliku, typ pliku, wszystko powinno być jak należy. Czy arma czasem nie czyta dźwięków czy jak?
I tak swoją drogą. Jak pogłośnić dźwięk? Bo to powinno być "db +ileśtam"/ Było na starcie "db + 0", które zmnieniłem na "db + 130", a dźwięk brzmi dalej tak samo.
- Kod: Zaznacz cały
ja sidechat "Landing Force! This is Fox 04! We have eliminated all AAA systems at the airstrip and awaiting reinforcements, over!";
ja say "landing";
~9
teamleader sidechat "We heard you and understood! Reinforcing Fox 04 at Juliet Alpha 11. ETA 100 seconds, over!";
teamleader say "roger";
No a description:
- Kod: Zaznacz cały
class CfgSounds
{
// List of sounds (.ogg files without the .ogg extension)
sounds[] = {landing, roger};
// Class definition needed for each sound
class landing
{
// Name to display in mission editor
name = "landing";
// Sound path, volume, pitch
sound[] = {soundlanding.ogg, db + 130, 1.0};
// Sound title text (set to no text)
titles[] = {0, ""};
};
class roger
{
// Name to display in mission editor
name = "roger";
// Sound path, volume, pitch
sound[] = {sound oger.ogg, db + 130, 1.0};
// Sound title text (set to no text)
titles[] = {0, ""};
};
};
class Weapons
i tak dalej
Gdy aktrywuje się skrypt, włącza się tylko plik "landing.ogg". "roger.ogg" jest cicho jak nie wiem co...
Sprawdzałem wszędzie literówki. Nic. ścieżkę do pliku, typ pliku, wszystko powinno być jak należy. Czy arma czasem nie czyta dźwięków czy jak?
I tak swoją drogą. Jak pogłośnić dźwięk? Bo to powinno być "db +ileśtam"/ Było na starcie "db + 0", które zmnieniłem na "db + 130", a dźwięk brzmi dalej tak samo.