Robie misje, w której helikoptery wysadzają żołnierzy na plaży, a ci idą w strone pobliskiego miasta do ataku. Następnie waypoint pokazuje helikopterom żeby też leciały w strone miasta i tam wykonywały czynność "SEEK AND DESTROY". Problem polega na tym że (mimo zastosowania skryptu "this allowfleeing 0") helikoptery po otrzymaniu pierwszych kul z kałachów piechoty na ziemi uciekają w strone morza i piechota jest bez osłony. Co robić
a nie było to przypadkiem this allowfleeing false?
pertang napisał(a):Opcja "Szukaj" ".Szukałem na forum ale nic nie znalazłem jedynie co to link do fajnej strony z samochodami, [link] i tam był zaglebisty Peugheto,ciężaruwa,ale link nie chodzi.
Ja polecam dać zamiast ZNAJDŹ I ZNISZCZ waypoint UTRZYMAJ... wtedy śmigłowce będą nie uciekały tylko broniły tego terenu... A i ten waypoint można głównie "zaliczyć" tylko poprzez wyzwalacz typu przełącz.
FallenSword napisał(a):a nie było to przypadkiem this allowfleeing false?
Zamiast false to 0 (zero).
Możesz jeszcze zrobić, że nakażesz heli punktami trasy "ruszaj" i "przełącz" krążyć nad miastem, a w pierwszym punkcie trasy dać "atakować bez rozkazu".