Teraz jest Śr 15 paź, 2025 11:42


Fml_hp3 vs. Unifiedzombies_b3

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

Fml_hp3 vs. Unifiedzombies_b3

PostŚr 19 lis, 2008 17:22

Mam kolejny problem. :grin:
Otóż nie wiem który zombie pack wybrać.

Horror pack 3 fml'a jest bardzo ładny, lecz niestety jest lipne oskryptowanie [nie wiem, może nie umiem z niego korzystać, ale mozna tylko dac na targety playera i grupe]

Unifiedzombies_b3 mają świetne oskryptowanie [było to w wielu misjach, np. ZOS], lecz tekstury są brzydkie, oraz nie ma animacji.

Więc potrzebuje osoby, która zna się na skryptach w Unifiedzombies_b3, albo osoby, ktora wie jak wykorzystać tak jak Unifiedzombies_b3 Horror Packa'3.
bardzo przydałaby się tez osoba, która potrafi stworzyć dobrze działające zombale bez addonow.
Ostatnio edytowano Pt 21 lis, 2008 15:32 przez Operator, łącznie edytowano 1 raz
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 19 lis, 2008 17:28

Widzisz, jak się okazuje, szukasz samego siebie. Skrypty z Unifiedzombie_b3 są takie same jak FML HP 3

czytaj readme
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostŚr 19 lis, 2008 18:00

Nie. Sa take same jak W zombalach Scott'a
Wait, how is this any different From scott's zombies?
You've even used the same scripts! =O
Quite simple! Our zombies not only have custom animations and faces, but they also make random zombie sounds! Hooray!

ale to i tak nie zmienia znaczenia ze szukam osob ktore patrafia zrobic zombale tak, jak były w ZOS'ie
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostŚr 19 lis, 2008 18:15

reyhard napisał(a):Widzisz, jak się okazuje, szukasz samego siebie. Skrypty z Unifiedzombie_b3 są takie same jak FML HP 3

czytaj readme


IMHO się mylisz. Kiedyś uruchamiałem skrypty dokładnie tak samo, ale każdy najmniejszy bug z HP3 zmuszał mnie do wciskania klawisza "Nie wysyłaj". IMHO HP3 nie działa dobrze ze skryptami Scotta (np. gblalltargets)
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 19 lis, 2008 19:00

wierutne bzdury, ja uważam inaczej. Co więcej, nigdy my to nie sprawiało takich problemów. Co ty na to?

teraz jeszcze pytanie za 85 punktów, czy zombiaki Scotta to jest to samo, co zombiaki unifiedzombies?

no tak, readme nie było?
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostŚr 19 lis, 2008 19:08

Nom, jednym z autorów jest Scott, ale jaki to ma związek z moim pytaniem?
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostŚr 19 lis, 2008 20:00

reyhard napisał(a):wierutne bzdury, ja uważam inaczej. Co więcej, nigdy my to nie sprawiało takich problemów. Co ty na to?

teraz jeszcze pytanie za 85 punktów, czy zombiaki Scotta to jest to samo, co zombiaki unifiedzombies?

no tak, readme nie było?


A jakie skrypty dokładnie stosowałeś, bo ja się tak pięknie nie miałem? DOKŁADNIE te same?
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 19 lis, 2008 20:12

Nom, jednym z autorów jest Scott, ale jaki to ma związek z moim pytaniem?

Było to polemika, co do poprawności wniosków, jakie wyciągasz z pewnych rzeczy. A dokładniej
Nie. Sa take same jak W zombalach Scott'a

Scott stworzył skrypty UnifedZombie_b3, takie same skrypty są w FML HP3.

Sas, wskrzeszanie chociażby. gblAllTargets też mi bez problemu działa
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostŚr 19 lis, 2008 20:47

A znasz się na tym? [w sensie zrobienia tego jak w wymienionym już 2 razy ZOS'ie?]
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostŚr 19 lis, 2008 21:05

wyzwalacz aktywowany przez stronę, którą chcesz żeby zombie atakowały.
W inicjacji wyzwalacza
Kod: Zaznacz cały
gblAllTargets = thislist


O ile dobrze pamiętam...
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostŚr 19 lis, 2008 21:06

I potem Game Logic. Ale jemu chodzi chyba o spawny itp.
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostŚr 19 lis, 2008 21:53

Chodzi i o to, że gracz stopniowo aktywując wyzwalacze spawni zombale [im głębiej w strefie, tym więcej zombali] oraz zombiaki przestały iść za graczem, gdy aktywuje inny wyzwalacz [czyli np. po wejściu do bazy]
Chcę tak zrobić, aby wszystkie zombale nie kampiły przy płocie wejściowym do strefy, i żeby pojawiały sie na spawnie [żeby ich było nieskończoność]
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostCz 20 lis, 2008 14:36

camcreate obiektu - spawnera z fml_hp3?
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostCz 20 lis, 2008 19:22

Skoro juz o tym mowa ...
Robie misje ... Jest ciemno i mglisto, gracz slyszy tylko porykiwania zombiakow. Przez jakis czas musi przejsc 400 metrow by dotrzec do fabryki. Chce zeby zombiaki ruszyly na gracza gdy dotrze juz do fabryki badz jej sasiedztwa. Ustawianie wyzwalacza pokrywajacego teren fabryki z gbl.. nic nie daje. Nie chce zeby zombie szly na mnie juz od pocztaku gry, chce zrobic by zaatakowaly mnie gdy dojde na miejce.
Rzekomo "Gravitation Point" odpowaida za utrzymywanie ich w danym miejscu, ale mam watpliwosci co do dzialania tego elementu logicznego.
Co moge zrobic? Mnie sie pomysly na rozwiazanie tej stytuacji juz wyczerpaly.
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 20 lis, 2008 20:56

hm, próbowałeś dawać w tym wyzwalaczu publicVariable na "gblAllTargets" po dodaniu do niego gracza (gblAllTargets = [player];publicVariable "gblAllTargets")?
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości