Teraz jest Wt 05 sie, 2025 04:06


ArmA II

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostN 29 mar, 2009 16:38

I tak jest o niebo lepiej niż z ArmA. Widać, że teraz chce im się robić tą grę, a nie, że robią kilka modeli na krzyż i od razu boże narodzenie.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostN 29 mar, 2009 16:54

Coz Para, moze i racja, ale na takie chcenie mnie osobiscie to nie wyglada. Пазyйом увидим jak to mawiaja.

Mnie zastanawia jedno, dodali strzelby..hm a noz widelec bedzie sie dalo wkoncu plynnie poruszac w terenie zurbanizowanym (dosc gesto zurbanizowanym) i/lub pomieszczeniach w budynkach, takie marzenie mnie naszlo.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 29 mar, 2009 17:34

Zakładam, że w 2-3 specjalnie przygotowanych momentach kampanii znajdzie zastosowanie. I obawiam się... że nic poza tym.

Obym się mylił z moimi podejrzeniami - bo forced entry z flashbangami na jednym z filmików wygląda smakowicie.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 29 mar, 2009 23:41

http://www.arma2.com/artillery_pl.html
ciekawe czy te moździerze będą chociaż użyteczne.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPn 30 mar, 2009 02:28

Zapewne haubice dalej będą działać jak armaty p.panc. Moździerze mogą być dummies(czyli elementem na pokaz i do niczego więcej) warunkującymi jedynie dostępność wsparcia ogniowego w obszarze.

Ale realistyczną artylerię da się zrobić. Ot, np:
Moździerz czy haubica może mieć strzelca i dowódcę. Strzelec jest dla ściemy (eksploatujemy tu zdolność AI do prawidłowego obliczenia balistyki nieważne jak ekstremalnej), ale dowódca wskazuje punkt ostrzału na mapie a AI niezależnie od odległości trafi. Dorzuć rozrzut broni i skrypt wskazywania celu na mapie i mamy wsparcie artyleryjskie jak ta lala.

Moździerze (podobnie jak broń ciężka zresztą) mogłyby być przenoszone przez żołnierzy i "montowane" skryptem .
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 30 mar, 2009 07:55

tylko czemu wszystko da się w tej grze (ale skryptem)?!
Te haubice z kołami aż się proszą o mobilność...
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPn 30 mar, 2009 15:10

kondor napisał(a):tylko czemu wszystko da się w tej grze (ale skryptem)?!

Bo nie wierzę, żeby BIS pokusił się o jakiekolwiek poważne zmiany w silniku.
ArmA "jedynka" pozwoliła na różne właściwości broni korzystających z tej samej amunicji*, możliwość odpalania rakiet z samochodów, przerywania komunikatów następnymi i celowniki 3D** i tyle ulepszeń silnika względem ofp.
Skrypt to najskuteczniejszy sposób na pominięcie ograniczeń silnika, nawet jeśli dość wrażliwy na ingerencje użytkownika.

* ale ponieważ magazynek nie jest samodzielnym modelem, więc np. M249 z podłączonym magazynkiem od M16 nadal wygląda jakby miał podpiętą taśmę.
** tyle, że np. ACOG czy PSO-1 nadal mają celowniki 2D, co znacznie pogarsza realizm (bo celowanie jest za łatwe) ale oszczędza fps-ów.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 30 mar, 2009 15:14

Kireta napisał(a):
kondor napisał(a):tylko czemu wszystko da się w tej grze (ale skryptem)?!

Bo nie wierzę, żeby BIS pokusił się o jakiekolwiek poważne zmiany w silniku.

to było pytanie retoryczne
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 01 kwi, 2009 18:24

Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostŚr 01 kwi, 2009 20:19

Wybor broni w arma2 - ostry crap. Probowalem sobie odpowiedziec na pytanie, czym tworcy kierowali sie przy wyborzy broni? Szkoda, ze zamiast pistoletu makarova nie dali "teteki". Od czasow ofp widac, iz nie zmienilo sie nic. Bisowski freestyle.
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 03 kwi, 2009 23:01

http://www.arma2.com/content-2_pl.html zaraz pojawią się pojazdy
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostSo 04 kwi, 2009 10:18

Features:
A unique simulation of various types of vehicles.
Various in-vehicle roles: commander, driver, gunner, assistant gunner.
Accurate weaponry, including optics, tracer rounds and effects.
Speed differs according to type of surface.
Vehicles differ in many aspects according to their real-life specifications (e.g. speed, sturdiness, fuel capacity).
Dust effects when driving over certain surfaces, rotor downwash effects for helicopters and VTOL aircraft.
Destructible wheels and limited partial destruction.
Destroyed vehicles turn into wrecks, explode appropriately according to the amount of fuel and ammunition they contain.
Burning and secondary explosions of wrecks.
Some vehicles feature simple defensive countermeasures.
Virtual Heads-Up Display in several aircraft.


Nie ma tu praktycznie NIC nowego ponad to, co mieliśmy już możliwość zobaczyć w ArmA, a nawet OFP.
No i ten Abrams w title screenie... :/
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 04 kwi, 2009 12:16

Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostSo 04 kwi, 2009 12:34

Malo cos tego, narazie wyglada to dosc srednio ... Mam nadzieje ze jeszcze sie pojawia inne pojazdy jak. T-64, BTR-t lub poczciwy BTR-152.
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 04 kwi, 2009 12:51

zostały pokazane gąsienicowe, czyli BTR nie mógł zostać pokazany (przynajmniej na razie).

vilas napisał(a):mam nadzieje, że poza najnowszymi pojazdami, będą też starsze
że poza M1A2 SEP/TUSK nie zabraknie M1A1

na stronie jest, że będzie
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości

cron